En person i en nu 2 år gammal tråd blir uthängd som en mördare, men Flashback bryr sig inte? Flashback bryter alltså mot sina egna regler? 0.09. vet jag att tråden ifråga är anmäld för och detta flera gånger om också.
Men en privatperson är alltså och sedan nu två år tillbaka uthängd och utpekad som varandes en mördare och detta är alltså fortfarande okej med Flashback? Hur kommer detta sig och på vilka grunder då, då?
"Fallet" är sedan också nu två år tillbaka rapporterat till både en admin+ till en Mod. Inget svar från Admin här ifråga och svaret av Mod. här ifråga var att att "pusha på i tråden", d. v. s skriva i tråden på ett sätt så att tråden nog genom det "skrivsättet" skulle raderas...
Nåja. En person är sedan två års tid utpekad och uthängd här på Flashback som varandes en mördare. Och den som pekade ut och hängde ut personen ifråga är fortfarande aktiv här på Flashback.
Trodde inte att detta kunde förekomma här på Flashback, att någon och så pass grovt dessutom kunde bryta mot reglerna så här.
Än mindre trodde jag att Flashback självt skulle bryta mot sina egna regler.
Varför får en sådan tråd ligga kvar undrar jag och varför får den ligga kvar då den är anmäld och "pushad på" flera gånger om?