2014-06-25, 20:16
Medlem
Blir alla killar upphetsade av att titta på porr (specifikt: bilder på nakna tjejer)? Finns det någon kille som inte gör det? Blir ni det, trots att ni har en flickvän som ni älskar djupt?

Jag ställer frågan för att jag är nyfiken. Den må tyckas vara naiv och självklar, men är den verkligen det? Jag som tjej blir inte upphetsad av att se nakna killar eller bilder, utan i mitt fall handlar nästan allting om tankar och känslor för en specifik person och denna personen (partnern) får då total "uppmärksamhet", både mentalt, fysiskt och emotionellt. Finns det någon kille som är likadan, dvs inte skulle bli/vara intresserad av och/eller bli upphetsad av andra nakna tjejer än sin flickvän?

Jag vill gärna ha seriösa svar, så om ni anser att det är en dum fråga, var vänliga och svara inte. Jag söker inga negativa kommentarer eller påhoppningar på mig, utan frågar av intresse och nyfikenhet.
Citera
2014-06-25, 20:18
Medlem
Nej, det finns killar som är homosexuella och tvekar på att de blir upphetsade av nakna tjejer.
Citera
2014-06-25, 20:18
Medlem
Hoylers avatar
Ska mer till än en naken brud på en bild. Det räcker inte ens till en gäspning längre.

Real deal är i sådana fall i en helt annan liga. Ett annat solsystem till och med.
Citera
2014-06-25, 20:20
Medlem
Är väl ganska bevisat att män går igång på saker som de ser medan kvinnor på saker som de känner. Kvinnor reagerar starkt på smekningar medan män ofta inte känner lika mycket vid samma beröring.
Citera
2014-06-25, 20:22
Medlem
HumpingDogs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Euphelia
Blir alla killar upphetsade av att titta på porr (specifikt: bilder på nakna tjejer)? Finns det någon kille som inte gör det? Blir ni det, trots att ni har en flickvän som ni älskar djupt?

Jag ställer frågan för att jag är nyfiken. Den må tyckas vara naiv och självklar, men är den verkligen det? Jag som tjej blir inte upphetsad av att se nakna killar eller bilder, utan i mitt fall handlar nästan allting om tankar och känslor för en specifik person och denna personen (partnern) får då total "uppmärksamhet", både mentalt, fysiskt och emotionellt. Finns det någon kille som är likadan, dvs inte skulle bli/vara intresserad av och/eller bli upphetsad av andra nakna tjejer än sin flickvän?

Jag vill gärna ha seriösa svar, så om ni anser att det är en dum fråga, var vänliga och svara inte. Jag söker inga negativa kommentarer eller påhoppningar på mig, utan frågar av intresse och nyfikenhet.

Absolut inte! Det krävs att det är någon man tycker är snygg. Att glo på några random typer som knullar är ganska trist.

Men det är klart, kraven ökar med tiden.
Citera
2014-06-25, 20:23
Medlem
intothepeak: Jo, jag vet och förstår att så är fallet, men det jag mest undrar över är om det ens finns några undantag, förutom homosexuella. Förstår att det är en biologisk faktor också, men som i mycket annat varierar det från person till person. Det är därför jag undrar.
Citera
2014-06-25, 20:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HumpingDog
Absolut inte! Det krävs att det är någon man tycker är snygg. Att glo på några random typer som knullar är ganska trist.

Men det är klart, kraven ökar med tiden.

Men om man tittar på bilder på nakna tjejer som man samtidigt tycker är snygga?
Citera
2014-06-25, 20:29
Bannlyst
Citat:

Vad jag har märkt så reagerar män mycket mer positivt/sexuellt på utseende hos kvinnor (främst röven/tuttar och i vissa fall ansiktet), medans många kvinnor inte verkar bry sig så värst mycket (förutom möjligtvis väldigt unga tjejer). Män i alla åldrar reagerar dock på samma sätt.
Citera
2014-06-25, 20:30
Moderator
evilhoneys avatar
Citat:
Men om man tittar på bilder på nakna tjejer som man samtidigt tycker är snygga?
Varför i hela friden skulle man inte kolla eller bli upphetsad?
Bara för att man har en tjej betyder det inte att man blir blind eller tappar sin sexlust.
Citera
2014-06-25, 20:31
Medlem
laktosintollerants avatar
Jävligt annorlunda att inte gilla porr som kille tycker jag. Men ingenting går ju klart upp mot sex med någon man älskar. Fast oavsett hur mycket jag älskar någon annan kommer jag rent naturligt alltid att tycka att andra tjejer ser bra ut och kanske även porrsurfa någon gång då och då.

För rätt länge sen hade jag ett distansförhållande och det innebar ju tyvärr att man inte kunde ha sex så ofta, de första månaderna av den tiden tänkte jag enbart på den tjejen och mitt porrsurfande övergick till sexfantasier om henne. Gäller att man är bra jävla attraherad och förälskad i någon så är väl porren utbytbar, men det dör väl ut så småningom det med och då kommer porren in i bilden igen.
Citera
2014-06-25, 20:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av evilhoney
Varför i hela friden skulle man inte kolla eller bli upphetsad?
Bara för att man har en tjej betyder det inte att man blir blind eller tappar sin sexlust.

Jag förstår att det är en naturlig sak, men som tidigare nämnt undrar jag om det finns undantag.
Citera
2014-06-25, 20:32
Medlem
Blefss avatar
Ger mig inte nånting..

Anledning?
De ger mig inget..
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera