2014-06-25, 18:52
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av T-80U
Eftersom du diskuterade min moderering och särskilt då min moderering av användare IR5s inlägg i en tråd, så fick du en varning för 0.06.

Inget svårt, inget konstigt, ingen konspiration.
Du skrev om att IR5 tramsade i slutet av tråden, medan jag svarade på att han inte gjorde det.
Det var du som började diskutera detta moderator i tråden!
Även om inte med mig utan IR5.
2014-06-25, 18:57
Medlem
anonymnoss avatar
men det är skillnad på att varna någon för ett seriöst övertramp av en regel.. eller att söka fel för att kunna paragrafrytta och sätta dit en person bara för att man inte har samma åsikt. du förstår det va? det är där själva missbruket av adminrollen sker. vissa personer får säga vad som helst, svära, kränka etc.. men om du gör det mot en admin så blir det bann-hammaren direkt.
2014-06-25, 18:58
Moderator
T-80Us avatar
Citat:
Ursprungligen postat av IR10
Du skrev om att IR5 tramsade i slutet av tråden, medan jag svarade på att han inte gjorde det.
Det var du som började diskutera detta moderator i tråden!
Även om inte med mig utan IR5.

Jag påstod att IR5 var tramsig (har jag för mig). Du får naturligtvis påstå att jag är tramsig också. Däremot får du inte diskutera min moderering. Har du synpunkter på den så får du ta det i PM.

Det är ingen konspiration.

Citat:
Ursprungligen postat av anonymnos
fick idag en varning av T-80U precis efter vi varit oense i en annan tråd.

ni har skapat ett system där man inte får ifrågasätta er (för då blir man bannad eller varnad för ohörsamhet) och detta utnyttjas systematiskt av flera admins. ni måste börja lära er skilja på eran admin-roll kontra era subjektiva åsikter.

Ah, så bara för att vi var oense i en tråd så innebär det att du ska få tramsa och gå OT hur du vill? Ehm... Nej.

Att du blev varnad har inte ett skvatt med vår kontrovers i en annan tråd att göra, utan det faktum att ditt inlägg blev rapporterat, och jag sedan gjorde bedömningen att det var OT.

Är det här er nya strategi? Att först bråka lite, bli varnade för OT, och sedan snyfta loss här inne? Bättre än så kan ni va?

2014-06-25, 18:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av isch
Att det finns människor som i olika delar av sitt liv inte inte är fullt i balans är varken något nytt eller något som kommer att gå över. Dock finns det nog en hel del platser på internet som inte är fullt lämpliga för dessa, varav flashback mycket väl skulle kunna vara en sådan plats.

Forumet har och kommer fortsätta att ha ett högt tak och det är inget som varken kan eller skall anpassas efter vissa personers individuella åkommor eller diagnoser.
Fokusera på poängen..ni har trots allt ett forum för alla och censur kan ha sina sämre konsekvenser.
2014-06-25, 19:00
Medlem
anonymnoss avatar
T80U. det är uppenbart att du ansträngde dig för att hitta minsta möjliga fel i mitt uttryck och sen använde det för att sätta dit mig eftersom du inte kunde komma åt mig med din retorik.. detta vet du också och det är synd att du inte kan erkänna det.

man ska inte bli extra kritiskt behandlad bara för att man diskuterar med en admin.

detta skapar en FÖRTROENDEBRIST gentemot flashback som oberoende forum.
2014-06-25, 19:02
Bannlyst
Citat:
Jag påstod att IR5 var tramsig (har jag för mig). Du får naturligtvis påstå att jag är tramsig också. Däremot får du inte diskutera min moderering. Har du synpunkter på den så får du ta det i PM.

Det är ingen konspiration.

Ah, så bara för att vi var oense i en tråd så innebär det att du ska få tramsa och gå OT hur du vill? Ehm... Nej.

Att du blev varnad har inte ett skvatt med vår kontrovers i en annan tråd att göra, utan det faktum att ditt inlägg blev rapporterat, och jag sedan gjorde bedömningen att det var OT.

Är det här er nya strategi? Att först bråka lite, bli varnade för OT, och sedan snyfta loss här inne? Bättre än så kan ni va?

1 Tack för att du klargjorde det.
2 Du borde inte hålla koll på oss som har en del fel i inlägget enligt dig, utan istället radera rasism-baserade inlägg och annat OT.

Citat:
Ursprungligen postat av BuprenOrvar
Okrossbar? Är det IKEAs nya dricksglas du pratar om?

Men om vi skall länka till Irans nya projekt så skall inte jag vara sämre, jag har nämligen fler bilder från samma vapenmässa:

Modig Mullah:
http://sv.tinypic.com/r/23vm9m9/8

http://sv.tinypic.com/r/nam1d/8

Senaste bilden på Qaher-313:
http://sv.tinypic.com/r/jqg975/8
Denna inlägget har varit länge själv
Dags att få varning för det?
Eller är det inte en del av ditt jobb?
Medlem
anonymnoss avatar
den självklara policyn borde vara att admins administrerar, inte diskuterar.

T80U.. du är identifierad, avslöjad och outad som partisk paragrafryttare.
Senast redigerad av anonymnos 2014-06-25 kl. 19:04.
Moderator
T-80Us avatar
Citat:
Ursprungligen postat av anonymnos
T80U. det är uppenbart att du ansträngde dig för att hitta minsta möjliga fel i mitt uttryck och sen använde det för att sätta dit mig eftersom du inte kunde komma åt mig med din retorik.. detta vet du också och det är synd att du inte kan erkänna det.

Du har fel. Ditt inlägg rapporterades, jag undersökte saken och gjorde bedömningen att rapporten var riktig.

Att du inte kan ta det som en karl är din sak.

Det går inte att "komma åt" människor med retorik som inte förstår grundläggande militära principer, utan hänger fast vid en fjortisfantasi om att vissa delar av en krigsmakt är coolare än andra, baserat på diverse obskyra halvsanningar. Det har förvisso ingenting med din varning att göra.
2014-06-25, 19:06
Medlem
anonymnoss avatar
T80U.. jag gick in i det här forumet för att skriva ett inlägg om sakfrågan (tänkte inte blanda in dig) men sen av en slump (tänka sig) så var det tydligen inte bara jag som sett din rätta färg. då blir det väldigt svårt att inte säga vad man själv sett av dig.. ta det som en man... du är inte rätt för det här jobbet och även om du kan hålla fasaden uppe så är det lätt att se. sorry. sen att du fortsätter kränka mig o påstår att jag hittar på saker är bara pinsamt.
2014-06-25, 19:06
Moderator
T-80Us avatar
Citat:
Ursprungligen postat av IR10
1 Tack för att du klargjorde det.
2 Du borde inte hålla koll på oss som har en del fel i inlägget enligt dig, utan istället radera rasism-baserade inlägg och annat OT.

Denna inlägget har varit länge själv
Dags att få varning för det?
Eller är det inte en del av ditt jobb?

Det inlägget skulle möjligen kunna tolkas som trams. 0.03 således. Det vi diskuterade ovan var dock 0.06.

Vad gäller att hålla koll på sitt/sina forum, så innebär det att man håller koll på så mycket man kan. Det gäller sådant som du skriver, och sådant som andra skriver.

Säg mig ett par saker...
  1. Tror du att du och IR5 är de enda användarna som någonsin blivit varnade eller fått inlägg raderade?
  2. Tror du att jag bortser ifrån uppenbara regelöverträdelser för att andra användare också överträtt regelverket?
2014-06-25, 19:08
Bannlyst
Citat:
Det inlägget skulle möjligen kunna tolkas som trams. 0.03 således. Det vi diskuterade ovan var dock 0.06.

Vad gäller att hålla koll på sitt/sina forum, så innebär det att man håller koll på så mycket man kan. Det gäller sådant som du skriver, och sådant som andra skriver.

Säg mig ett par saker...
  1. Tror du att du och IR5 är de enda användarna som någonsin blivit varnade eller fått inlägg raderade?
  2. Tror du att jag bortser ifrån uppenbara regelöverträdelser för att andra användare också överträtt regelverket?
1 Nej
2 Hur ska jag veta?
2014-06-25, 19:09
Medlem
anonymnoss avatar
du är en feg och korrupt admin. hur du är som person har jag dock ingen aning om.

fundera på att ta till dig av kritiken.. ingen eld utan rök... tänk efter lite bara.. ok?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in