Resultat: Valet 2018
SvP får min röst
0%
0 röster
SvP får inte min röst
0%
0 röster
2014-06-25, 04:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Europeisch
Skillt sade upp sig från sitt arbete och sålde ett radhus innan han åkte ner till Ukraina för att kämpa för NWO. Så antagligen har han ett rätt välfyllt konto, Ukraina torde inte vara särskilt dyrt att leva i. Han får förmodligen betalt från judeoligarken Kolomojskij (som finansierar Azov-bataljonen) också.

För övrigt borde du tömma lite av din brevlåda här på Flashback.

SVP har inget med judar att göra, vad är det för trams? De snarare SD som kämpar för Israel men kallas för "Sverige" Demokraterna.
Citera
2014-06-25, 05:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kakafonisk
Jo, vi är ju nationalister som kämpar för vår ras och vårt folks överlevnad. Hade en sådan rörelse inte präglat av "vi och dom"-tänk så hade det ju varit ganska underligt. Eller hur menar du? Vilka är det vi inte kan tänkas samarbeta med och varför?

Beskriv gärna denna globala organisation lite mer ingående, hur den skulle vara uppbyggd, fungera och varför den skulle få något inflytande.

Jag tror att den kaukasiska rasen måste enas under en banderoll.

Sionismen beskrivs som en nationell organisation på Wikipedia. Men eftersom Judarna arbetar ofta utanför Israel med att sprida sionism så är den internationell. Lika internationell som Judarna. Du kan använda olika ord om du vill. Det kanske skulle vara bättre att skriva Judarnas inflytande snarare än Sionismen. Orsaken att jag skrev Sionismen är ju att Judarna i Ryssland verkar ha ett fungerande samarbete med den ryska staten där så det är tydligen inte Judarna det är fel på utan Sionismen och den definition av demokrati som sprids via Judarna idag internationellt. Denna definition på Demokrati kan inte skada Ryssland eftersom det har ett annat styre tror jag. Men i ett land som Sverige där man låter Judar påverka vårt lagsystem så får den katastrofala effekter för den egna befolkningen. Vilket vi kan se med lagen Hets mot Folkgrupp. Jag tror att det kanske skulle vara bättre att skriva Judarnas spridning av "demokrati" än att skriva sionismen. Jag är inte emot att Judarna har en egen stat. Tvärtom varför skulle de inte ha rätt till ett land. Det jag ifrågasätter är deras rättighet att tvinga på andra länder lagar som gynnar de icke-nationella etniska gruppernas framväxt i de andra länderna. Alltså de söndrar andra stater genom att se till så att de inte är homogena medan de samtidigt ser till så att deras stat, Israel, är ytterst homogen rasmässigt sätt. Detta kan inte ifrågasättas vad jag kan se. Jag menar det är tydligt att det är så att de främjar mångkultur i andra länder än Israel men är emot mångkultur i sitt eget land. Jag tror de gör detta för att det räcker inte för dem att ha sin egen stat, Israel, de är också ute efter att förstöra varje annan homogen enhetlig stat i världen som inte accepterar dem som överhuvud. Kanske i och för sig inte en så konstig inställning. Det konstiga är att västerländska länder låter det ske.

Jag såg till exempel ganska nyligen en artikel i en tidning att vår premiärminister sa att de skulle behöva 120 miljarder extra skatt för att hantera saker däribland den ökade invandringen. Hur kan ett land och dess styre inte inse att detta är fel och lösningen är att inte ta in flera invandrare. Sverige är ett relativt litet land. Det finns många miljarder människor i världen. Med den politik som bedrivs av partierna, detta bejakande av invandring, så kommer Sverige inte att överleva. Det är som om de hatar sin egen svenskhet och vill radera den genom att öka på invandringen. Även om detta kostar skattebetalarna en massa miljarder kronor.

Jag tror att en del är paragrafryttare och helt enkelt följer lagar och inte tänker längre. Men jag tror att det behövs för att vinna över judarna att man har en som styr landet och kan när det behövs sätta sig över diverse lagar för landets bästa. Det är väl så som Ryssland fungerar. Och kanske just därför som Judarna är så förbannade på Ryssland. Jag läste till exempel en artikel om att Judarna hade förstört något på någon rysk ambassad tror jag det var i Israel. Judarna är måna om att sprida något som de kallar demokrati, men de har inte samma lagar i sitt eget land.
Citera
2014-06-25, 08:13
Medlem
Citat:
Beskriv gärna denna globala organisation lite mer ingående, hur den skulle vara uppbyggd, fungera och varför den skulle få något inflytande.
Jaha, jag förstår vilken global organisation du hänvisar till. Trodde du menade Judarnas globala inflytande. Men du menar den globala organisationen för den kaukasiska rasen som jag pratar om.

Jag tror att den måste finnas redan. Jag pratar inte om att skapa någon organisation som ett gäng enskilda och skapa ett manifest eller ett punktprogram utan jag pratar om en ideologi baserad på ras för den kaukasiska rasen. Som du förstår kanske så behöver inte denna organisation definieras på papper för det ska vara enhetligt vad den vita rasen står för som biologisk enhet, utan att man behöver skriva ett manifest om det.

Jag själv tror på det som Hitler startade upp i Tyskland som en beskrivning av den vita rasens ideologi.

Det gick under andra världskriget för Sverige att vara diplomatiska och samarbeta med alla och på så sätt förbli i fred. Men det gick för att Hitler stod för den kaukasiska rasen. Judarna gör inte det. De står för sitt eget folk. Så det går inte för svenskarna att ta sig igenom detta krig med hjälp av diplomati. Vi måste ta ställning politiskt för vårt eget folk. Om vi nöjer oss med att samarbeta för svenskarnas framtid blir vi en liten minoritet, en liten grupp och resultatet kan i slutändan inte bli så olikt svoboda.

Jag anser att denna organisation ska existera på det mentala planet och ha en biologisk grund, inte på något papper i något register. Även om det kan existera där också. Men det primära måste vara dess existens som biologisk enhet, dvs grundad i själen hos ett folk och spirande från folkets eget tempel, naturligt. Precis som en stam har sin egen gemensamma ordning och är överens om hur de ska styras och vad som ska gälla och även en biologisk grund till det hela, dvs en etnisk grund, dvs en ras grund i det hela.

Jag anser att den riktiga sa att säga judiska organisationen är det judiska folket, dvs deras DNA. Vad jag menar med detta är att det finns en biologisk grund för agerande. Jag menar att ras inte är en social konstruktion och rasbeteende i grunden inte är inlärt utan biologiskt härstammande från personens dna. Så man behöver inte prata om en judisk konspiration utan man kan prata om ett DNA mässigt enhetligt folk som agerar utifrån deras eget dna.

Jag hoppas på att den vita rasen har motsvarande organisation. Att det inte behöver klassas som en konspiration eller en på papperet definierad organisation utan att det handlar om ett folks själ, deras sanna jag, deras dna.
Citera
2014-06-25, 09:29
Medlem
adolf512s avatar
Citat:
Nej, alla partier kan givetvis "kapas" av ljusskygga varelser. I SvP har vi bättre skydd än de flesta just eftersom vi inte är demokrater, och ledningen således heller inte kan bli "bortkuppad" av eventuella fientliga element. Ledningen måste alltså själva gå med på att bli ersatta för att detta ska hända.
Jag tycker faktiskt att detta system är bättre än sverigedemokraternas skendemokrati där de istället utesluter alla som hotar de fyras gäng. Alernativet är att ha total medlemsdemokrati där inga kan bli uteslutna men detta är inget som är lämpligt i dagsläget.
Citera
2014-06-25, 15:10
Medlem
TheBurdens avatar
Svenskarnas parti satsar en miljon kronor på valet:
Citat:
I en intervju med Skånska Dagbladet avslöjar Svenskarnas partis partiledare Stefan Jacobsson att man kommer att satsa en miljon kronor på höstens val. Det är en tiodubbling från partiets debutval 2010 men fortfarande mycket lite pengar om man jämför med hur de etablerade partiernas budgetar ser ut.
https://www.realisten.se/2014/06/24/svenskarnas-parti-satsar-en-miljon-kronor-pa-valet/
Citera
2014-06-25, 15:11
Medlem
TheBurdens avatar
Veckans svenskpartist: Varenus Luckmann:
Citat:
I femte delen av artikelserien Veckans svenskpartist, så får vi möta Varenus Luckmann som kandiderar i Klippan. I denna intervju så förklarar han bland annat hur han ser på framtidens styre, den nationalistiska kampen, vad som måste göras och varifrån han själv hämtar inspiration.
https://www.realisten.se/2014/06/25/veckans-svenskpartist-varenus-luckmann/
Citera
2014-06-25, 15:18
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av TheBurden
Svenskarnas parti satsar en miljon kronor på valet:

https://www.realisten.se/2014/06/24/svenskarnas-parti-satsar-en-miljon-kronor-pa-valet/
Det är alltså en ren tiodubbling från debutvalet 2010 och kommer onekligen att behövas. Det är intressant när man tittar på de etablerade partiernas valbudgetar från 2010 och ser att vissa partier (även små sådana som C) har satsar hiskeliga summor på valet.

Samtidigt som partier som redan ligger bra till och som gillas av den massmediala eliten, knappt har behövt satsa några pengar alls.

http://sv.wikipedia.org/wiki/Riksdagsvalet_i_Sverige_2010#Valbudgetar_och_rekla m

Enligt länken ovan behövde Miljöpartiet bara satsa tio miljoner kronor, men så fick de ju också oerhörda mängder gratisreklam precis hela tiden.

En miljon kronor är inte mycket pengar i en valrörelse, men det är pengar som verkligen kommer att komma till användning och hjälpa partiet på traven. Jag hoppas att de kommer att användas sunt och eftertänksamt utöver de självklara utgifterna med valsedlar, valtidning i 100.000 ex och annat infomaterial.
Citera
2014-06-25, 17:12
Medlem
Luckmanns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheBurden
Veckans svenskpartist: Varenus Luckmann:
Citat:
I femte delen av artikelserien Veckans svenskpartist, så får vi möta Varenus Luckmann som kandiderar i Klippan. I denna intervju så förklarar han bland annat hur han ser på framtidens styre, den nationalistiska kampen, vad som måste göras och varifrån han själv hämtar inspiration.
https://www.realisten.se/2014/06/25/veckans-svenskpartist-varenus-luckmann/
Hoppsan, där ser man.
Citera
2014-06-25, 17:21
Medlem
Offerviljas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Luckmann
Hoppsan, där ser man.

Ja, det var en bra intervju. Den där Varenus Luckmann verkar vara en klok och trevlig herre.
Citera
2014-06-25, 17:49
Medlem
JedemDerSeines avatar
När Du nu uppmärksammas lite extra, så kanske det är på sin plats att ställa frågor till vår förkämpe i Klippan. Ditt namn väcker intresse; Varenus nämns i Caesars bok, De bello gallico, deltagare i elfte legionen, och Luckmann är en berömd sociolog från Tyskland. Hämtar Du din stamtavla i rakt nedstigande led från en kombatant vid Caesars sida, som har funnit sin lyckliga förening i Arminius Germania?
Citera
2014-06-25, 18:07
Medlem
Det verkar som om Svp'are anser att Ryssland är euroasiens pest vad jag förstår från att ha läst en Svp'ares sida.
Senast redigerad av matterik 2014-06-25 kl. 18:10.
Citera
2014-06-25, 18:19
Medlem
JedemDerSeines avatar
Citat:
Ursprungligen postat av matterik
Det verkar som om Svp'are anser att Ryssland är euroasiens pest vad jag förstår från att ha läst en Svp'ares sida.

Försök inte att så split ibland oss. Det heter att en svala gör ingen sommar och vad en person, utan inflytande, skriver är irrelevant i det stora hela. Vi står enade bakom partiet...bis in die Tod.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in