Citat:
Ursprungligen postat av
Kakafonisk
Beskriv gärna denna globala organisation lite mer ingående, hur den skulle vara uppbyggd, fungera och varför den skulle få något inflytande.
Jaha, jag förstår vilken global organisation du hänvisar till. Trodde du menade Judarnas globala inflytande. Men du menar den globala organisationen för den kaukasiska rasen som jag pratar om.
Jag tror att den måste finnas redan. Jag pratar inte om att skapa någon organisation som ett gäng enskilda och skapa ett manifest eller ett punktprogram utan jag pratar om en ideologi baserad på ras för den kaukasiska rasen. Som du förstår kanske så behöver inte denna organisation definieras på papper för det ska vara enhetligt vad den vita rasen står för som biologisk enhet, utan att man behöver skriva ett manifest om det.
Jag själv tror på det som Hitler startade upp i Tyskland som en beskrivning av den vita rasens ideologi.
Det gick under andra världskriget för Sverige att vara diplomatiska och samarbeta med alla och på så sätt förbli i fred. Men det gick för att Hitler stod för den kaukasiska rasen. Judarna gör inte det. De står för sitt eget folk. Så det går inte för svenskarna att ta sig igenom detta krig med hjälp av diplomati. Vi måste ta ställning politiskt för vårt eget folk. Om vi nöjer oss med att samarbeta för svenskarnas framtid blir vi en liten minoritet, en liten grupp och resultatet kan i slutändan inte bli så olikt svoboda.
Jag anser att denna organisation ska existera på det mentala planet och ha en biologisk grund, inte på något papper i något register. Även om det kan existera där också. Men det primära måste vara dess existens som biologisk enhet, dvs grundad i själen hos ett folk och spirande från folkets eget tempel, naturligt. Precis som en stam har sin egen gemensamma ordning och är överens om hur de ska styras och vad som ska gälla och även en biologisk grund till det hela, dvs en etnisk grund, dvs en ras grund i det hela.
Jag anser att den riktiga sa att säga judiska organisationen är det judiska folket, dvs deras DNA. Vad jag menar med detta är att det finns en biologisk grund för agerande. Jag menar att ras inte är en social konstruktion och rasbeteende i grunden inte är inlärt utan biologiskt härstammande från personens dna. Så man behöver inte prata om en judisk konspiration utan man kan prata om ett DNA mässigt enhetligt folk som agerar utifrån deras eget dna.
Jag hoppas på att den vita rasen har motsvarande organisation. Att det inte behöver klassas som en konspiration eller en på papperet definierad organisation utan att det handlar om ett folks själ, deras sanna jag, deras dna.