2014-06-07, 11:57
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av hvita.nhegrer
Är negern i fråga hennes första afrikanska partner eller är hon en erfaren Gambia-resenär? Hur gammal är gorillan? Hälfen så gammal som henne? Var, när och hur träffades de?

Skulle också vilja veta detta, verkar liksom lite mysko at träffa en sån neger efter ens son dött, visserligen kan det ju varit att hon var extra sårbar eller som sagt en erfaren Gambianär.
Citera
2014-06-07, 14:55
Medlem
EliasAlucards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av priz
Negern heter Mike Chris är från Elfenbenskusten och är den negrigaste neger som finns, fullt med dollartatueringar etc.. om man inte visste bättre skulle man tro hon vill trolla för att folk ska kalla henne saker och att hon sen kan gå till Aftonbladet.
Rätt grymt, känslokallt och själviskt av henne att spotta på William på det sättet genom att börja dejta en stereotypisk bantuneger. William hade definitivt inte gillat det om han levde idag, och hon borde visa lite respekt för inte bara sig själv utan även hennes son genom att dumpa negern.

Citat:
Ursprungligen postat av priz
Hon har tyvärr blivit lite mullig och de extra kilona har satt sig på hennes ansikte ordentligt, inte alls lika milfig längre.
Tyvärr? Hon är MILFigare än någonsin nu med de där extrakilona. Vad är din definition av MILF? En riktig MILF är raka motsatsen till en anorexiafjortis på 45 kg. MILF-kvinnor skall se ut att vara vuxna, mogna och äldre (men fortfarande vackra), och ha lite kött på benen. Detsamma bör givetvis gälla för yngre kvinnor men det är tyvärr först efter 25 års åldern som de börjar mogna i skallen och sluta upp med anorexi/bulimi/ätstörningar, och lägga på sig en kvinnlig vikt.

Annika är definitivt fortfarande mycket sexig! Och ärligt talat hade du inte tackat nej till henne, så kom inte här och propagera din 'riktiga-MILFar-ser-ut-som-12-åriga pojkar' ideal, är du snäll.
Senast redigerad av EliasAlucard 2014-06-07 kl. 14:57.
Citera
2014-06-07, 15:04
Medlem
Skidaddles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EliasAlucard
Rätt grymt, känslokallt och själviskt av henne att spotta på William på det sättet genom att börja dejta en stereotypisk bantuneger. William hade definitivt inte gillat det om han levde idag, och hon borde visa lite respekt för inte bara sig själv utan även hennes son genom att dumpa negern.

Ja, eller så kan man ju se det som att hon har mognat känslomässigt och intellektuellt, och därför kan bortse från den inskränkta världsbild dom gängse sd:arna verkar ha. Du talar om respekt, men du visar ju ingen som helst respekt överhuvudtaget till dina medmänniskor.
Citera
2014-06-07, 15:13
Medlem
EliasAlucards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skidaddle
Ja, eller så kan man ju se det som att hon har mognat känslomässigt och intellektuellt, och därför kan bortse från den inskränkta världsbild dom gängse sd:arna verkar ha.
Jag är inte SD:are

Jag tror för övrigt inte att det är en slump att hon går och börjar knulla med en neger direkt efter hennes sons död. Det här är väl hennes sätt att säga, kolla på mig nu, jag är inte rasist/SD:are, eller liknande retorik. Antagligen försöker hon rentvå sig från hennes sons förflutna i SD.

Citat:
Ursprungligen postat av Skidaddle
Du talar om respekt, men du visar ju ingen som helst respekt överhuvudtaget till dina medmänniskor.
Jag hade faktiskt inget emot henne, och hyste en viss respekt för henne i knarkfrågan, fram tills att hon började dejta en neger. Nåja, det är hennes problem.
Citera
2014-06-25, 13:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EliasAlucard
Jag är inte SD:are

Jag tror för övrigt inte att det är en slump att hon går och börjar knulla med en neger direkt efter hennes sons död. Det här är väl hennes sätt att säga, kolla på mig nu, jag är inte rasist/SD:are, eller liknande retorik. Antagligen försöker hon rentvå sig från hennes sons förflutna i SD.

Jag hade faktiskt inget emot henne, och hyste en viss respekt för henne i knarkfrågan, fram tills att hon började dejta en neger. Nåja, det är hennes problem.

Och nu äkta makar
https://www.facebook.com/photo.php?fbid=10152303825916026&set=p.10152303825 916026&type=1&theater

https://www.facebook.com/photo.php?fbid=713403662054429&set=a.3268977373716 92.73227.100001544045981&type=1&theater

Annika Petzäll har taggats i Mike Chriss livshändelse.

den 21 juni.

Mike Chris och Annika Petzäll har gift sig

den 21 juni
Citera
2014-06-25, 14:01
Medlem
hvita.nhegrers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Meowgrrr
Och nu äkta makar
https://www.facebook.com/photo.php?fbid=10152303825916026&set=p.10152303825 916026&type=1&theater

https://www.facebook.com/photo.php?fbid=713403662054429&set=a.3268977373716 92.73227.100001544045981&type=1&theater

Annika Petzäll har taggats i Mike Chriss livshändelse.

den 21 juni.

Mike Chris och Annika Petzäll har gift sig

den 21 juni
William vänder sig i graven! Och mamma Annika vrider väl sig i sexuell exstas på jordgolvet i neger-Mikes bajsdoftande djungelhydda.

Brudgummen ser ju precis ut som en gorilla som klätts upp i en fin kostym!

Skämt åsido - lycka till med interracial-äktenskapet då, Annika och Mike!
Citera
2014-11-07, 11:50
Medlem
FooFighterss avatar
Hahaha vilket skämt, detta är för bra för att vara sant! Har hon kanske fått betalt för att gifta sig för att negern ska få stanna i landet, eller kände hon bara för att pissa på Williams grav?
Citera
2014-11-07, 18:02
Medlem
VWazzs avatar
Hehe så ägda alla rasister och Sverigedemokrater är nu. Detta är en "skandal i den icke offentliga debatten". En sak är dock säker han äger hennes fitta och hon drömmer dag och natt om att bli hårt knullad av denna softa Afrikan. Detta är en garanti, hon bönar och ber om det likt en billig slampa varje kväll och ju hårda hon ber desto mer hårt kommer hon få det. En fin cirkel hon hamnat i, denna söta medelålders mamma till en f.d "topp politiker inom SD".

Finns inga gränser för kärlek <3 Jag önskar henne och hennes stora kärlek (i trippel bemärkning) ett stort LYCKA TILL!!
Senast redigerad av VWazz 2014-11-07 kl. 18:08.
Citera
2014-11-07, 19:55
Medlem
hvita.nhegrers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VWazz
Hehe så ägda alla rasister och Sverigedemokrater är nu. Detta är en "skandal i den icke offentliga debatten". En sak är dock säker han äger hennes fitta och hon drömmer dag och natt om att bli hårt knullad av denna softa Afrikan. Detta är en garanti, hon bönar och ber om det likt en billig slampa varje kväll och ju hårda hon ber desto mer hårt kommer hon få det. En fin cirkel hon hamnat i, denna söta medelålders mamma till en f.d "topp politiker inom SD".

Finns inga gränser för kärlek <3 Jag önskar henne och hennes stora kärlek (i trippel bemärkning) ett stort LYCKA TILL!!
Jo, det är nog sant att hon främst gifte sig med hans stora svarta kuk - och inte hans slappa hjärna

Trots att jag är "rasist" så störs jag inte alls av deras eldiga romans - tvärtom finner jag bestialisk interracial-porr riktigt upphetsande!
Citera
2014-11-07, 22:51
Medlem
GoggeGogeliuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Spirou
Det är ingen svår sjukdom. Faktum är att det inte är någon sjukdom alls. Men det verkar ha en tendens att drabba unga white trash-mödrar i större utsträckning än andra. Dessutom saknar det gedigen vetenskaplig grund. Men grattis till Annika & er andra som har lyckats säkra ett liv av statlig försörjning av en fejkad sjukdom - bra jobbat helt klart

Gissar att även nye maken är försörjd av skattebetalarna? Någon som vet?

RuinSväldt, ehuru enbart 1/16 afrikan, jobbade ju trots allt, eller "jobbade"... ingen hade varit gladare än undertecknad om han lagt ner bara en sextondel av den kraft han ödslade på att förgöra Sverige.
Citera
2014-11-07, 22:56
Medlem
GoggeGogeliuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av storpungen
Knip käft, din rasist. Mentalt så har du inte lämnat pojkrummet. Du borde lägga upp din röv för en stolt zulukrigare så han får bearbeta ditt anus som terapi.

Man ska aldrig projicera sina egna sexuella fantasier på andra, och ffa i sådan oförblommerad dager.

Again; vore kul att veta mer om maken? Skatteförsörjd precis som Petzällmorsan?
Citera
2014-11-07, 23:38
Medlem
Figzys avatar
Annika har uppenbarligen noterat den här tråden, samt flera inlägg och trådar om henne eller hennes son:

https://www.facebook.com/annika.petzall.3/posts/10204847583565699

För er som inte använder Facebook:

http://i.imgur.com/94AOdlz.jpg

Självklart med det sedvanliga fördömandet och sympati-flosklerna bland kommentarerna.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in