2013-09-16, 13:59
Medlem
Era odugliga och smaklösa nollor som sitter här inne och skriver så som ni gör i denna tråd. Ta er samman, sluta förnedra folk ni inte känner bara för att ni kan det över internet. Var riktiga män istället.
Citera
2013-09-16, 14:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Aquino
Era odugliga och smaklösa nollor som sitter här inne och skriver så som ni gör i denna tråd. Ta er samman, sluta förnedra folk ni inte känner bara för att ni kan det över internet. Var riktiga män istället.

Såja, morsan har nog del i hans knarkande. Om min, numer avlidna, mor skulle ha involverat sig med negrer är knark det minsta jag skulle ta till för att döva äckelkänslorna med. För att inte tala om förlusten av en mor..jag skulle aldrig tala med henne igen.
Citera
2013-09-16, 15:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pingubengt
Såja, morsan har nog del i hans knarkande. Om min, numer avlidna, mor skulle ha involverat sig med negrer är knark det minsta jag skulle ta till för att döva äckelkänslorna med. För att inte tala om förlusten av en mor..jag skulle aldrig tala med henne igen.

Det där var lågt och omoget. Det skulle du aldrig våga säga face to face med Petzälls mamma eller hennes make.
Citera
2013-09-16, 16:03
Medlem
Citat:

... Direkt från pojkkammaren!
Citera
2013-09-16, 19:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OZ12
Det där var lågt och omoget. Det skulle du aldrig våga säga face to face med Petzälls mamma eller hennes make.

Vaddå? Att hon är en äcklig negerälskare eller att han satt sina fötter på fel kontinent? Jodå, jag vågar båda, men jag vill varken tilltala eller se skiten... Och om kärringen vill involvera sig, lägga upp fittan, till dylikt patrask nu lär hon säkert gjort det förr också. Sådant blir en liten kille duktigt skadat av. Var det nåt mer?
Senast redigerad av Pingubengt 2013-09-16 kl. 19:26.
Citera
2013-09-16, 19:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Aquino
... Direkt från pojkkammaren!

Snarare från vardagsrummet. Pojkrummet lämnade jag för 50 år sedan...
Citera
2014-03-18, 20:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Quincke
Hennes ME-sjukdom på vanlig bondsvenska heter Kroniskt Trötthetssymtom, och hennes POTS heter hjärtklappning vid hastig uppresning.

Eftersom kroniskt trötthetssyndrom är en sjukdom som tenderar att drabba kvinnliga låginkomsttagare, och hjärtklappning alla som nojar för sin hälsa upplever de 'drabbade' att de måste hitta på nya namn på sin sjukdom så att folk börjar ta dem på mer allvar. Därav Myalgic Encephalomyelitis och Postural Orthostatic Tachycardia syndrome... Fortfarande lika imponerad? För att förtydliga - hon har ingen neuroimmunologisk sjukdom, dessa sjukdomar är i regel mycket allvarliga och går att diagnosticera på annat vis än att patienten berättar att hen känt sig trött länge.

http://www.1177.se/Stockholm/Fakta-och-rad/Sjukdomar/MECFS/

Detta är ju bara en av tusentals sidor med lätt information om ME. Om man läser på lite om man nu kan det, vilket du uppenbarligen visar att du är helt ointresserad av, så hittar man enkelt att ME är allt annat än påhitt. Ditt inlägg visar bara på att du är ointelligent, omänsklig och allmänt kåt på skvaller. Peace out!
Citera
2014-05-06, 16:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ArsAmandi
http://www.1177.se/Stockholm/Fakta-och-rad/Sjukdomar/MECFS/

Detta är ju bara en av tusentals sidor med lätt information om ME. Om man läser på lite om man nu kan det, vilket du uppenbarligen visar att du är helt ointresserad av, så hittar man enkelt att ME är allt annat än påhitt. Ditt inlägg visar bara på att du är ointelligent, omänsklig och allmänt kåt på skvaller. Peace out!

Förr i tiden sa man att en person var lite klen. Det är ingen sjukdom att vara svag. Måste ni ha symptom för allt?

[rättar mig själv - såklart! Så att man kan bli sjukpensionär och leva på samhället!]

Repris på den fina bilden på mamma Petzälll och hennes fästman. När sker bröllopet?
Citera
2014-06-04, 03:10
Medlem
storpungens avatar
Citat:
Äh, håll käften. Du har säkert runkat till negresser, så vad gör det att hon har en man från afrika?
Citera
2014-06-04, 07:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av storpungen
Äh, håll käften. Du har säkert runkat till negresser, så vad gör det att hon har en man från afrika?

Nej det har jag inte. Inte heller till schimpanser eller orangutanger. Fö så runkar inte en riktig man. Man är gift. Det sköts av frun. Prova du med så slipper du vara perverterad negerrunkare

Om hon hade en neger I Afrika sket jag väl i det. Nu har en HÄR. Det är min rätt att ha en åsikt om det. Att han är här är fullständigt rubbat. Och mot naturreglerna Serrö.
Citera
2014-06-04, 11:54
Medlem
storpungens avatar
Citat:
Nej det har jag inte. Inte heller till schimpanser eller orangutanger. Fö så runkar inte en riktig man. Man är gift. Det sköts av frun. Prova du med så slipper du vara perverterad negerrunkare

Om hon hade en neger I Afrika sket jag väl i det. Nu har en HÄR. Det är min rätt att ha en åsikt om det. Att han är här är fullständigt rubbat. Och mot naturreglerna Serrö.
Knip käft, din rasist. Mentalt så har du inte lämnat pojkrummet. Du borde lägga upp din röv för en stolt zulukrigare så han får bearbeta ditt anus som terapi.
Senast redigerad av storpungen 2014-06-04 kl. 11:57.
Citera
2014-06-04, 12:12
Medlem
hvita.nhegrers avatar
Är negern i fråga hennes första afrikanska partner eller är hon en erfaren Gambia-resenär? Hur gammal är gorillan? Hälfen så gammal som henne? Var, när och hur träffades de?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in