2012-12-04, 13:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kroken90
Eller oxå beror det på att han reggade sej i september... Beskriv vem du är i programmet så vi "känner igen dej"

Jag hade turen att få profilen "gladaste superspararen i Sverige". Typ. Nåt sånt säger iallafall speaker-rösten vid ett tillfälle.

Sedan glömde jag bort att återkomma till flashback, eftersom jag valde gratis-alternativet att vänta några dagar innan kontot aktiverades.

Det, plus att jag inte vill slita på tangentbordet.

/Peter Odéus
Citera
2012-12-04, 14:06
Moderator
v50s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PeterOdeus
Jag hade turen att få profilen "gladaste superspararen i Sverige". Typ. Nåt sånt säger iallafall speaker-rösten vid ett tillfälle.

Sedan glömde jag bort att återkomma till flashback, eftersom jag valde gratis-alternativet att vänta några dagar innan kontot aktiverades.

Det, plus att jag inte vill slita på tangentbordet.

/Peter Odéus

Är det fastställt när serien skall sändas, blir det i vår, vet du i så fall mer exakt när?
Citera
2013-02-28, 11:56
Medlem
Vad hände med denna? !?
Väntar fortfarande.
Citera
2013-04-10, 23:09
Bannlyst
Jag borde va med i detta så mycket gratis jag fått genom året som gått via smartson och gratisguiden!
Citera
2013-04-11, 05:37
Moderator
v50s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EywonofRohan
Jag borde va med i detta så mycket gratis jag fått genom året som gått via smartson och gratisguiden!

Du kanske skulle anmäla ditt intresse ifall det kommer någon uppföljare

Dock verkar det vara väldigt oklart om/när den första säsongen skall sändas, första budet var att den skulle sändas i september/oktober förra året sedan vart det framflyttad ett par månader och efter det har jag inte hört ett ord om/när den skall sändas, har någon koll på det?
Citera
2013-04-11, 11:59
Medlem
Lightnights avatar
Den här serien skulle väl gå på Kanal5? Jag förstår inte varför de väntar med att sända den. 5:ans tablå är ju inte precis välfylld.
Citera
2014-01-30, 23:12
Medlem
femmas avatar
gick den på tv? ens...
Citera
2014-01-30, 23:26
Medlem
Lightnights avatar
Citat:
Ursprungligen postat av femma
gick den på tv? ens...

Vad jag vet har den inte gått än. Konstigt. Det gick ju reklam för den, så serien borde ju finnas inspelad och klar.
Citera
2014-01-31, 08:07
Moderator
v50s avatar
Nej den här serien har inte sänts ännu vilket känns märkligt, undra om den kommer sändas över huvud taget.
Citera
2014-01-31, 08:18
Medlem
Bingokungens avatar
Kanal 5 sa förra året under våren att den skulle sändas under 2013. Nu är det 2014 och inget svar från Kanal 5 varför den inte visas.

Vet också att Kanal 5 har en säsong av Ballar av Stål som spelades in 2010 eller 2011 som inte visats heller.
Citera
2014-06-24, 21:38
Medlem
Dr_Dollars avatar
Superspararna

Är det nya namnet på denna nyproducerade serie på Kanal 5.
Premiär måndag 7:e Juli

Nu ska det snikas ketchup på McD, toapapper på nån Statoil och blomjord istället för snus
Let the insanity begin!
Citera
2014-06-24, 22:50
Medlem
Zcapegoats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dr_Dollar
Superspararna

Är det nya namnet på denna nyproducerade serie på Kanal 5.
Premiär måndag 7:e Juli

Nu ska det snikas ketchup på McD, toapapper på nån Statoil och blomjord istället för snus
Let the insanity begin!
Härligt. Man kanske till och med kan få ett och annat tips.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in