Citat:
Ursprungligen postat av
G4NJAM4N
Hej. Jag lovade leif att inte skriva något här igen men nu nåste jag. Tränade ben igår knappt någon smärta när benet är varmt.
Kommer hem och då började det göra ont som fan att gå, sov dåligt pga smärtan och tycker högra benet där jag injecera är svullet men ingen rådnad, tennisboll eller bultande smärta, haltar när jag går för att det smärtar så i injektionområdet. Kan vara så att det är lite varmare men svårt att avgöra. Tycker smärtan borde gått över vi detta laget eller iaf avta inte bli värre. Bör jag söka vård? Kan detta vara början på abcess eller hur de stavas? Var riktigt noga med göra allt rent, mst ju injecerat fel.
glömde: det var en droppe blod i nålen när jag dragit ut den men de sa ni inte var något problem.
Igår när jag vakna så var det nästan ingen smärta alls i benet, när jag sover och det blir varmt så känns de knappt men allt detta kom efter jävla ben passet. Nu kmr hatarna..
Hur gammal är du egentligen? Är det så svårt att komma fram till ett eget beslut i ditt fall?
Oroande med hur många som preppar men helt saknar förmågan att ta egna beslut...
Har du inte feber borde det inte vara nån akut fara, men du känner din kropp bäst.