2014-06-23, 23:27
Medlem
IfIWereAGirls avatar
Väldigt många rykten på twitter om Falcao till Real Madrid och affären ska bli klar efter VM.
Om sant.
Suarez till Barca?
2014-06-23, 23:29
Medlem
TKD_1337s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av IfIWereAGirl
Väldigt många rykten på twitter om Falcao till Real Madrid och affären ska bli klar efter VM.
Om sant.
Suarez till Barca?

beIN Sports sägs vara källan. En spansk journalist vid namn Sergi Dominguez har också skrivit:

Citat:
Falcao has a Pre agreement with Real Madrid. Official announcement after World Cup.

Falcao to Real Madrid may sound strange to some of you but the player always wanted RMA. Jorge Mendes was a big factor.

Could Falcao to Real Madrid mean Suárez is off to Barça? I personally think Luis will stay at Liverpool. Just an opinion.

https://twitter.com/FutbolSergi
Senast redigerad av TKD_1337 2014-06-23 kl. 23:35.
2014-06-24, 00:45
Medlem
Verkar som att Wenger träffade Alexis Sanchezs agent efter deras match idag.

https://twitter.com/partidodelas12/status/481198300360880128
2014-06-24, 00:46
Medlem
MentosFruitcores avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xeezer
Jaha, nu ryktas ännu en ung spelare till Real - Kovacic. Det har ju ryktats om alla möjliga på senaste tiden - Kovavic, Griezmann, Inigo Martinez o.s.v. Men jag hade gärna sett Kovavic komma in, han är väldigt bollskicklig, tempostark och teknisk. Han kan spela som " sexa ", vilket är väldigt positivt då Alonso inte har speciellt många år kvar på toppen. Khedira och Casemiro får gärna lämna.
Kovacic ska till Barcelona, håll er borta från honom
2014-06-24, 00:52
Medlem
anteri17s avatar
Jag säger inte att Kovacic inte är bra, men han har ju presterat enormt lite sett till hans gigantiska hype.
Ingen spelare jag skulle lastat mer än 150 miljoner på, om ens det.
2014-06-24, 01:27
Medlem
Gooodfellas avatar
Tar Arsenal in Sanchez måste det väl betyda att Oxen kommer spela mer centralt samt att Gnabry lånas ut? Sen kommer en bra striker, min dröm är Benzema, och Sanogo lånas ut. Joel Campbell avlastar Theo?
2014-06-24, 01:44
Medlem
waikikiis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gooodfella
Tar Arsenal in Sanchez måste det väl betyda att Oxen kommer spela mer centralt samt att Gnabry lånas ut? Sen kommer en bra striker, min dröm är Benzema, och Sanogo lånas ut. Joel Campbell avlastar Theo?
Wenger ser redan oxen som en central spelare och kommer matchas in som det oavsett, han gillar verkligen att skola in spelare på kanten. Campbell har sannerligen spelat till sig ett arbetstillstånd, ska bli intressant att se vad han kan åstadkomma.

Någon som sitter på en fransk, eng sub vm kanal?
2014-06-24, 01:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av M.Jandelin
Verkar som att Wenger träffade Alexis Sanchezs agent efter deras match idag.

https://twitter.com/partidodelas12/status/481198300360880128

Hmm, jag är som vanligt skeptisk och pessimistisk men vad som däremot är bekräftat är att Wenger har träffat en spelaragent. Han skulle ha kommenterat fotbollen idag men han medverkade inte och det bekräftades under TF1s kvällssändning att han satt i möten med agenter istället.

EDIT: Även Di Marzio påstår nu att Arsenal tillsammans med Juventus är intresserade.

Citat:
Ursprungligen postat av Gooodfella

Oxlade-Chamberlain kommer väl som vanligt roteras runt lite här och där. Ingen aning om Gnabry men ja, han borde lånas ut. Kommer en stor offensiv värvning som Sanchez in då kommer absolut inte någon klassanfallare värvas. Inte en chans.

Benzema kommer förmodligen att förlänga sitt kontrakt med Real Madrid.
Senast redigerad av dickpUmp 2014-06-24 kl. 02:04.
2014-06-24, 01:56
Medlem
Gooodfellas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dickpUmp
.

Oxlade-Chamberlain kommer väl som vanligt roteras runt lite här och där. Ingen aning om Gnabry men ja, han borde lånas ut. Kommer en stor offensiv värvning som Sanchez in då kommer absolut inte någon klassanfallare värvas. Inte en chans.

Benzema kommer förmodligen att förlänga sitt kontrakt med Real Madrid.

Det har ju börjat surra om att Falcao ska ha en "färdig" deal med Real. Benzema kommer ju knappast acceptera bänken. Vart rör han sig då? Vet att jag drömmer men ..
2014-06-24, 05:09
Medlem
BERNFs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av IBHFFS
I skuggan utav Suarez så glömmer man ofta att Liverpool även har 2an i skytteligan 13/14.
Så att Liverpool helt plötsligt skulle glömma hur man gör mål tvivlar jag på..
Bale var bra mycket viktigare för Spurs än vad Suarez är för Liverpool.
Tror även att Spurs kommer att kunna skörda mer frukter utav Baleförsäljningen under nästa säsong än vad man gjort under denna.

Om det är sant, budet med pengar + Alexis för Suarez, då bör Liverpool ta pengarna (Alexis) och springa!
Hur kan man säga att Bale var viktigare för Spurs än Suarez för liverpool?
Visst spelade liverpool bra även utan Suarez, men tror man att man kan förlita sig på Sterling tex är man helt ute och cyklar.Sturridge är grymmt bra, men hur många mål gör han utan Suarez som tar 90% av all uppmärksamhet?

Suarez sen han kom tillbaka, var involverad på ett sätt eller ett annat i 95% av Liverpools mål. Suarez tillhör top3 i världen tillsamans med Messi och Ronaldo. Stundtals var han nog bäst i världen den här säsongen. Framförallt imponerades jag av hans förmåga att skapa ytor och slå pass, han var ju redan mer eller mindre 100% i avslut.

Liverpool är ett mycket sämre lag utan Suarez, jag skulle säga att han inte går att ersätta alls.
Att tro annat är fel. Sen betyder inte det att man kommer kollapsa, men utan Suarez ska man nog inte drömma om titlar.

Ska man se till nivån Suarez håller i pl är det kanske bara Aguero och en frisk Van pierse (fast båda dom deltar inte i spelet lika mycket som Suarez). Man kan kanske argumetera för att Aguero gör det :P Spelade Liverpool EN stormatch utan Suarez??
Senast redigerad av BERNF 2014-06-24 kl. 05:21.
2014-06-24, 10:26
Medlem
bannaintekalasfilms avatar
Barcelona ska tydligen ha börjat förhandla med Suarez :

http://www.fotbollskanalen.se/spanien/spanska-uppgifter-barcelona-forhandlar-om-suarez/
2014-06-24, 10:43
Medlem
bannaintekalasfilms avatar
http://www.dailymail.co.uk/sport/football/article-2666823/Manchester-United-sign-Athletic-Bilbao-midfielder-Ander-Herrera-28m-TODAY.html

Ander Herrera ska vara klar för United idag.

http://www.dailymail.co.uk/sport/football/article-2666339/EXCLUSIVE-Rio-Ferdinand-agreed-deal-sign-QPR-reunited-Harry-Redknapp.html

Ferdinand till QPR.
Senast redigerad av bannaintekalasfilm 2014-06-24 kl. 10:47.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in