Resultat: Valet 2018
SvP får min röst
0%
0 röster
SvP får inte min röst
0%
0 röster
2014-06-23, 03:50
Medlem
Rickard-SvPs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rockingnrolling

Hur kommer svp som parti agera här? När såna här fall uppdagas får medlemmarna indraget medlemskap och bannlyses eller får dom vara kvar i partiet? Kände aldrig svp till detta eller hur nograna är dom med att kolla upp medlemmarna eller dom som ansöker? Våldtäkter sker hos alla partier och är en fråga om mannens förtryck mot kvinnan men svp som säger sig vara emot sånt här och att bara blattar våldtar. torde inte dom agera jävligt hårt nu mot medlemen?

Vi har tidigare uteslutit medlemmar som visat sig vara dömda för liknande brott och jag tror att det blir fallet den här gången också, ifall Magnus inte inser att han inte kan vara medlem och säger upp medlemskapet frivilligt.
Vi får in många nya medlemmar just nu och vi begär inte ut brottsregisterutdrag för att kunna teckna ett medlemskap. Däremot agerar vi som sagt när sånt här uppdagas.
Citera
2014-06-23, 07:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Saken2
Kan lägga till några andra saker, har ni synliga skinheads tatueringar eller annat tjafs på hals och handleder gör er ej besväret att bli offentlig politiker för SvP. Det är inte bra för våran rörelse.
Är det här något Judeinspirerat skit. Det här antitatueringssnacket. Jag tänkte på att det kanske kommer från Lev:19:28 :

Citat:
och inte rista några märken på er kropp för någon som är död. Inte heller skall ni tatuera er. Jag är Herren.
Citera
2014-06-23, 11:49
Bannlyst
Aftonbladets debile ledarskribent lallar vidare och spinner vidare på spåret som flera andra svenskfientliga demoner varit inne på på senaste tid, nämligen att nationalister från Svenskarnas parti bör kastas i fängelse.
http://www.aftonbladet.se/ledare/ledarkronika/anderslindberg/article19100456.ab?utm_source=dlvr.it&utm_medium=f acebook

Flera framträdande kulturmarxister håller givetvis med om budskapet.
https://twitter.com/search?q=http%3A%2F%2Fwww.aftonbladet.se%2Fledare% 2Fledarkronika%2Fanderslindberg%2Farticle19100456. ab

Citat:
Ursprungligen postat av matterik
Är det här något Judeinspirerat skit. Det här antitatueringssnacket. Jag tänkte på att det kanske kommer från Lev:19:28 :
Sluta nu.
Citera
2014-06-23, 12:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kakafonisk
Aftonbladets debile ledarskribent lallar vidare och spinner vidare på spåret som flera andra svenskfientliga demoner varit inne på på senaste tid, nämligen att nationalister från Svenskarnas parti bör kastas i fängelse.
http://www.aftonbladet.se/ledare/ledarkronika/anderslindberg/article19100456.ab?utm_source=dlvr.it&utm_medium=f acebook
Det är våldet som ska kriminaliseras, inte symbolerna.
Citera
2014-06-23, 12:57
Medlem
M.Skillts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av baggebo1
Oavsett om det stämmer eller inte att Skillt inte löst medlemskap för år 2014 så är det bra att partiet tvingar honom att påstå att han inte har gjort det. Det visar att de inser att han är skadlig för partiet. Också bra att "frysa" relationen med Svoboda även om "avståndstagandet" var löjligt milt. Nu är det ändå så att partiet som sådant inte i lika hög grad bör ansättas av den kritik mot dåraktiga ställningstaganden i Ukrainafrågan som de individer som fortsätter att inta en judekuppsvänlig position bör göra.
Det är ingen som tvingat mig till någonting, utan beslutet kom efter att tre svenska journalister kontaktat mig för en intervju angående Ukraina. Inom en snar framtid går SvP till val och behöver därför all fokus på sitt egna arbete inte på vad jag gör i Ukraina, därav min utannonsering. Sen om media tar hänsyn till det är en annan femma.

/Micke
Citera
2014-06-23, 13:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av matterik

Det kommer från att det ser otroligt illa och oseriöst ut och därmed reflekteras negativt på partiet. Det är inget konstigare än att arbetsgivare ogärna vill anställa någon med stora synliga tatueringar.
Citera
2014-06-23, 13:23
Medlem
baggebo1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av M.Skillt
Det är ingen som tvingat mig till någonting, utan beslutet kom efter att tre svenska journalister kontaktat mig för en intervju angående Ukraina. Inom en snar framtid går SvP till val och behöver därför all fokus på sitt egna arbete inte på vad jag gör i Ukraina, därav min utannonsering. Sen om media tar hänsyn till det är en annan femma.

/Micke
Så partiet stödjer fortfarande din kamp i Ukraina och ser inte den som oförenlig med ett medlemskap i partiet? Det var du, och inte partiet, som ansåg att det skulle vara besvärande för partiet under valrörelsen med ditt engagemang i Ukraina?
Senast redigerad av baggebo1 2014-06-23 kl. 13:28.
Citera
2014-06-23, 13:32
Medlem
QMs avatar
Citat:

/Micke

Så du kan bli beviljad medlemskap när/om du kommer hem igen?
Citera
2014-06-23, 13:44
Medlem
M.Skillts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av baggebo1
Så partiet stödjer fortfarande din kamp i Ukraina och ser inte den som oförenlig med ett medlemskap i partiet? Det var du, och inte partiet, som ansåg att det skulle vara besvärande för partiet under valrörelsen med ditt engagemang i Ukraina?
Vi har inte ens diskuterat detta, det är en icke-fråga för alla utom en liten klick flashback-mongon som aldrig gjort något vettigt och förmodligen aldrig kommer att göra något vettigt. Men nu när jag inte förnyat mitt medlemskap antar jag att alla ni riktiga nationalister på Flashback kommer fylla ut leden och verkligen visa hur nationell kamp ska föras

/Micke
Citera
2014-06-23, 13:46
Medlem
M.Skillts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av QM
Så du kan bli beviljad medlemskap när/om du kommer hem igen?
Det blir en fråga för den tiden, men såvida jag inte begår några krigsbrott ser jag inget som skulle stå i vägen för ett förnyat medlemskap, men återigen det är en icke-fråga för stunden.

/Micke
Citera
2014-06-23, 13:49
Medlem
baggebo1s avatar
Citat:
Vi har inte ens diskuterat detta, det är en icke-fråga för alla utom en liten klick flashback-mongon som aldrig gjort något vettigt och förmodligen aldrig kommer att göra något vettigt. Men nu när jag inte förnyat mitt medlemskap antar jag att alla ni riktiga nationalister på Flashback kommer fylla ut leden och verkligen visa hur nationell kamp ska föras

/Micke
Jo, givetvis kommer en massa riktiga nationalister på flashback att ändra sig nu och vilja gå med i ett parti som ser det som en "icke-fråga" att medlemmar slåss i judiska förband som mördar civila på löpande band i ett krig mot ZOG:s främsta fiende. Framförallt nu när de vet att partiet varken uteslutit eller ens bett medlemmen lämna utan att det skett helt på medlemmens egna initiativ.

Varför gick du ens ut med informationen att du inte längre var medlem om den informationen inte har något med partiets policy att göra?
Senast redigerad av baggebo1 2014-06-23 kl. 14:00.
Citera
2014-06-23, 13:54
Medlem
Arons avatar
micke vad är ditt smeknamn bland stridskamraterna, jag gissar på vikingi eller svedski
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in