Citat:
Ursprungligen postat av
IR5
Det kan vara så, men jag vill bara att dessa ska inse att man inte beter sig på det viset.
Jag är en religiös människa och enligt vissa en "dåre" som skriver mina inlägg.Vore det inte bättre att ni arrangerar någon typ av spegling på jobbet? Inte mycket begärt..
Vilket beteende är det du syftar på? Vi moderatorer har till uppgift att städa i trådarna, så om du menar att det ska sluta raderas så kommer det inte att ske.
Om det är något annat än raderingar du menar vore det bra om du förtydligar det.
Citat:
Ursprungligen postat av
IR5

Ett återkommande problem är att ni försöker försvara något som är fel att försvara, detta i egenskap av en moderator. Ni hittar på anledningar och förklaringar,dåliga förklaringar och ni gör det om och om igen. Tittar man på hur diskussionen utvecklats har vi endast sett medlemmar anklagas för konspirationer av berörda moderatorer och admin.
Paradoxalt nog åberopas yttrandefriheten i regelverket men verkligheten på FB säger något annat. Ni har inte ens lärt er att bemöta kritiken och klagomål på rätt sätt. Då börjar man tänka lite vad det här är för verksamhet egentligen. Inget fel på inlägget , och du kan skriva hur mycket du vill och försöka få till det till något helt fel men det blir inte fel för det.
Ni fick tips av en klok människa,han bad admins om att ta tag i det här innan det blir ännu värre..
Jag har inte avsikten att hänga ut någon men allt det här var endast en droppe jämfört med händelser som jag kan ta upp och som jag varit med om under åren.
Tänk också att FB:s anseende skadas av att ni håller på så här. Hur gamla är ni egentligen?
Nej, problemet är att du utgår från att din slutsats är korrekt.
Du får inlägg raderade och drar slutsatser kring det grundat i vad du ser.
Vi moderatorer ser alla dina raderade inlägg samlat via din posthistorik, och vi ser alla raderade inlägg där de postades när vi går in i trådar, både dina och andras. Med det som grund drar vi en slutsats.
Din slutsats stämmer inte överens med de slutsatser som de moderatorer som yttrat sig dragit.
Du fortsätter att utgå från att din slutsats är riktig, dvs att raderingarna berott på de raderande moderatorernas dolda agenda, men att andra moderatorer drar andra slutsatser betyder inte att någon skulle försvara att det raderas med dold agenda.
Det betyder enbart att andra slutsatser dragits baserat på ett större material än det du har att utgå från, dvs dragit slutsatsen att det har raderats utifrån något helt annat än utifrån en dold agenda.
Självklart är det helt upp till dig om du vill tro på det vi ser, allt vi kan göra är att hörsamma dina klagomål, kolla upp och delge våra slutsatser.