• 1
  • 2
2006-08-31, 01:53
Medlem
lepops avatar
Kom p en rolig grej approp Arbetarens annnons hr p Flashback. Kan inte s mnga som mjligt bestlla ett gratis ex som de bjussar p men ingen fortstter att prenumerera. D gr de med frlust, det r vl skoj?

Lnk
Citera
2006-08-31, 01:54
Medlem
Fast dom har presstd s det r du sjlv som betalar
Citera
2006-08-31, 02:40
Bannlyst
Precis, utan dessa gratisex s hade de nog tappat sitt presstd.

Det finns allts en tanke bakom.

Nr jag bestllt gratisex frn Arbetarenb och liknande vnstertidningar s har de knappt slutat komma trots att jag bara bestllt ett enda gratisex.
Citera
2006-08-31, 03:34
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Jimmy Windeskog

Nr jag bestllt gratisex frn Arbetarenb och liknande vnstertidningar s har de knappt slutat komma trots att jag bara bestllt ett enda gratisex.

Det r en medveten lgn ifrn Jimmy Windeskogs sida.
Citera
2006-08-31, 03:37
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Erdinger
Det r en medveten lgn ifrn Jimmy Windeskogs sida.

Inte alls. Roligt nog var gratisexet jag bestllde bestllt till SD:s postbox i Trollhttan, s nr tidningarna fortsatte komma s borde de ha vetat vart de skickade dem.
Citera
2006-08-31, 05:30
Bannlyst
Citat:
Inte alls. Roligt nog var gratisexet jag bestllde bestllt till SD:s postbox i Trollhttan, s nr tidningarna fortsatte komma s borde de ha vetat vart de skickade dem.

Att teckna en prenumeration r inte samma sak som att bestlla ett gratisexemplar. Men du kanske tackade ja p ett erbjudande om "Bestll idag s fr du.."
Citera
2006-08-31, 08:04
Medlem
J.Ns avatar
Citat:
Att teckna en prenumeration r inte samma sak som att bestlla ett gratisexemplar. Men du kanske tackade ja p ett erbjudande om "Bestll idag s fr du.."

Fr hlla med dig hr. Gratisexen har jag aldrig haft problem med att de slutar komma.

Men nr jag prenumererade s fick jag tidningen ett par mnader efter jag sagt upp och slutat betala.
Citera
2006-08-31, 10:18
Bannlyst
Citat:

Nej, jag skulle inte stdja syndikalisterna med pengar fr en tidning som finns p nstan alla bibliotek.
Citera
2006-08-31, 13:47
Bannlyst
Citat:

So? Nr jag kontaktade NDU s ringde de mig dagligen i ett halvr.
Citera
2006-08-31, 15:01
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Mar Sbigone
So? Nr jag kontaktade NDU s ringde de mig dagligen i ett halvr.

NDUs har inget presstd s det var ju knappast det som var det centrala d?
Citera
2006-08-31, 17:48
Moderator
Strix m/94s avatar
r inte...

...detta media & journalistik? Mjligen kan det vara en politisk handling att kpa en tidning, men knappast att diskutera kring det. Fr det r vl inte reklam?
Citera
2006-08-31, 17:52
Medlem
Sun Rulers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Strix m/94
...detta media & journalistik? Mjligen kan det vara en politisk handling att kpa en tidning, men knappast att diskutera kring det. Fr det r vl inte reklam?
Flyttar denna till Media & Journalistik /Mod
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in