2014-06-20, 23:58
Medlem
icons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hull
För ditt intresse:
Här är en bild med Hulken och hennes tidigare långtida pojkvän T*m. * = i.
http://dayviews.com/gemigenevighet/372230487/
Länken visade inte det du beskriver men nu hittade jag bilden jag tror du menade. Tim och Hulken i London?
Citera
2014-06-21, 00:03
Medlem
Hulls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av icon
Länken visade inte det du beskriver men nu hittade jag bilden jag tror du menade. Tim och Hulken i London?

Yes Sir!

Här är korrekt länk:
http://dayviews.com/gemigenevighet/130860522/
Citera
2014-06-21, 00:15
Medlem
icons avatar
Har kollat lite på dayview nu och det känns så jäkla sorgligt. Jonna ser så glad och ung ut på de bilderna. Så normal. Och alla bilderna på familjemedlemmarna som måste gå igenom ett helvete nu. För att inte tala om BO anhöriga såklart. Vidrig händelse. Kan verkligen undra vad sjutton som hände egentligen.
Citera
2014-06-21, 00:28
Medlem
Alegis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hull
Diverse brutna armar borde vara "diverse lemmar" kanske?
JH's brutna arm: http://dayviews.com/gemigenevighet/326788546/

Det finns ju bilder på henne som är väldigt stor skillnad på.

Denna är hon söta ängeln:
http://dayviews.com/gemigenevighet/134335805/

Men på facebook såg hon betydligt råare ut vad jag minns ( nedstängd ).

Enligt vänner är hon lite lynnig, vilket jag tolkar som möjligt aggressiv, men vem är inte det en dålig dag?

Om detta nu är sant ger det lite underlag för en psykoanalys a la internet.

Blir förvirrad här.

Jag har varit inne på den bloggen och sett bilderna, och de liknar inte någonstans den person man sett från FB.

Dvs GM.

PÅ FB såg hon aningen rå och något större i ansiktet (inte tjock men tja, rundare?) och rätt sliten må jag tycka.

Medan bloggen visar en tjej som ändå ser okej ut och rätt så "glad" och tjohejig.

Måste blandat ihop GM med en annan person med samma namn.
Citera
2014-06-21, 00:29
Medlem
Hulls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Alegi
Blir förvirrad här.

Jag har varit inne på den bloggen och sett bilderna, och de liknar inte någonstans den person man sett från FB.

Dvs GM.

PÅ FB såg hon aningen rå och något större i ansiktet (inte tjock men tja, rundare?) och rätt sliten må jag tycka.

Medan bloggen visar en tjej som ändå ser okej ut och rätt så "glad" och tjohejig.

Det är fullt möjligt såklart. Men hon är ändå minst 4 år äldre idag och har gått upp mycket i vikt.
Saker som verifierar att det är samma person är tatueringarna som är identiska.
Senast redigerad av Hull 2014-06-21 kl. 00:34.
Citera
2014-06-21, 00:29
Medlem
Enligt JN och JH:s granne är JN släppt, alltså är JH och JA anhållna.
Infon kommer genom mina föräldrar som bor i samma samhälle som JH/JN, dom hade pratat med grannen till JH/JN tidigare ikväll som hade träffat en skakad och mycket ledsen JN.
Enligt grannen bor JH och JN på samma adress men har separerat någon gång runt December.
Jag själv känner ingen av dom tre, men har jobbat med BO, och kan bara säga att det är sjukt tragiskt..
En oerhört glad, trevlig och väluppfostrad (skulle nästan kunna säga pryd) tjej.
JH har riktigt dåligt rykte i området, har fått mindre utbrott gentemot grannar över bagateller och dylikt.
Vissa har tom gått omvägar kring deras hus för att det ibland har känts olustigt att gå förbi..

Det var tyvärr allt jag hade, återkommer om jag får höra något mer som kommer från en vettig källa.
Senast redigerad av Ravenouses 2014-06-21 kl. 00:32.
Citera
2014-06-21, 00:38
Medlem
FruGondols avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ravenouses
Infon kommer genom mina föräldrar som bor i samma samhälle som JH/JN, dom hade pratat med grannen till JH/JN tidigare ikväll som hade träffat en skakad och mycket ledsen JN.
Enligt grannen bor JH och JN på samma adress men har separerat någon gång runt December.
Jag själv känner ingen av dom tre, men har jobbat med BO, och kan bara säga att det är sjukt tragiskt..
En oerhört glad, trevlig och väluppfostrad (skulle nästan kunna säga pryd) tjej.
JH har riktigt dåligt rykte i området, har fått mindre utbrott gentemot grannar över bagateller och dylikt.
Vissa har tom gått omvägar kring deras hus för att det ibland har känts olustigt att gå förbi..

Det var tyvärr allt jag hade, återkommer om jag får höra något mer som kommer från en vettig källa.

Stort tack för intressant info! Återkom gärna om du får höra något mer.
Citera
2014-06-21, 00:38
Medlem
Citat:
Blir förvirrad här.

Dvs GM.

Jag tror inte du blandat ihop namnen. Men man möter helt olika personer på de olika bloggarna.

Utseendet har helt obemärkt passerat mig förbi. Jag menar snarast vad hon skriver. Innehållet.
Citera
2014-06-21, 00:39
Medlem
Citat:

Enligt Expressen så är det JA som är släppt

http://www.expressen.se/nyheter/tre-...dem-ar-slappt/
Citera
2014-06-21, 00:41
Medlem
icons avatar
Citat:
Blir förvirrad här.

Dvs GM.

Hade man kunnat läsa den andra bloggen fortfarande hade du sett förändringen över tid hos henne genom inläggen där. Händer väl mycket hos en person just de åren utseendemässigt, särskilt om man har en förkärlek för festande varvat med godis, snabbmat osv.
Citera
2014-06-21, 00:43
Medlem
Börjar undra om inte detta är gjort i samförstånd med JA, alltså ett planerat mord som bygger på svartsjuka/avund.
Citera
2014-06-21, 00:44
Medlem
icons avatar
Citat:

Tyvärr bekräftar det du skriver intrycket man fick av hennes sista blogg, dvs att hon störde sig på andra, t ex grannar vars ungar lät när hon behövde sova efter jobbpass osv.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in