Citat:
Ursprungligen postat av
Hs187
Jag blir inte lika hypad som ni gör, jag känner inget behov att vara först att klara spelet.

Jag köper endast spel när det är rea, varför lägga mer pengar när man kan köpa billigare ett par månader senare (sommar och vinter reor).
Lagt nära 4k på förra steam sommar-rean 2013.
Fast det beror på, ta FIFA osv, de köper jag när de går ner i pris, just för att jag inte förstår hypen av att köpa ett spel varje år med minimala skillnader.
Sen, ta t.ex Thief (som var en djävla besvikelse) och DS2 som var spel som jag längtat efter, de var förhandsbeställda lång innan release.
Handlar inte om att vara först, skiter mångt och mycket i alla andra personer, vad de spelar, hur de spelar osv. Däremot så finns det spel som jag bara ska ha, för min egen räkning så att säga.
Jag kommer säkerligen köpa spel på rean, då det är en hel del spel på Steam som jag sett och tänkt: "Det där kan säkert vara skoj, men har jag tid nu med ett ny spel och är det verkligen värt X antal euro?"
Då kommer rean perfekt till hands, för då köper jag spelet som jag tidigare tvekade inför.