Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2014-06-19, 11:51
Medlem
Troians avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hannahj
Jo*na och Ni*las verkar ju haft/har en relation. Hanvisar till albumet turkiet 2010 pa hennes facebook

Vem är Ni*las?
Citera
2014-06-19, 11:51
Medlem
SandraTheKs avatar
Mycket stor omfattning på avspärrningen vid ytongbanan nu, ca 10 polisbilar + tekniker..
Citera
2014-06-19, 11:53
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av SandraTheK
Mycket stor omfattning på avspärrningen vid ytongbanan nu, ca 10 polisbilar + tekniker..
Har säker info om att en kropp hittats där.
Citera
2014-06-19, 11:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Troian
Vem är Ni*las?

Menar jonat*an
Citera
2014-06-19, 11:59
Medlem
Troians avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ChewBacca2014
Mitt tips på BO är denna tjej https://www.facebook.com/bec*abj*rn?fref=pb&hc_location=friends_tab

*c *o

Det är tjejen som är med på den misstänkta tjejens omslagsbild gått i skolan i Hallsberg på Alle skolan som är gymnasium för Askersund. Bara ett tips hittar inte så många andra på GM sida från Askersund & dessa verkar ha en bra koppling

Tveksamt om BO finns bland JH:s vänner, tycker jag. Tre misstänkta inblandade, bortforsling av kropp alt. udda brottsplats, en vardagskväll och de inblandade känns inte som missbrukartyper – jag anar att det hela är i någon utsträckning planerat, och då tror jag inte att GM och BO är vänner.
Citera
2014-06-19, 11:59
Medlem
VanDeKamps avatar
Detta borde vara J*nas Al*in:

http://badoo.com/sv/j*nas.al*in/

*= o, b
Citera
2014-06-19, 12:01
Medlem
Troians avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hannahj
Menar jonat*an

JN anger dock på Facebook att han är singel, JH att hon har ett förhållande.
Citera
2014-06-19, 12:05
Medlem
Lite chockad nu. J.N är ingen jag ens förknippar med detta. Det mest kriminella jag kopplar honom till är trimmade Epatraktorer, om ens det. Måste vara något RIKTIGT galet om han är inblandad.
Passerade nyss hans föräldrar, inte ett tecken på något där.
Citera
2014-06-19, 12:06
Medlem
ChewBacca2014s avatar
Citat:
Tveksamt om BO finns bland JH:s vänner, tycker jag. Tre misstänkta inblandade, bortforsling av kropp alt. udda brottsplats, en vardagskväll och de inblandade känns inte som missbrukartyper – jag anar att det hela är i någon utsträckning planerat, och då tror jag inte att GM och BO är vänner.

Du kan absolut ha rätt, Då denna tjej verkar bo i Kumla kollade henne på ratsit. På J*nathans FB finns det ganska många som gått på Alleskolan & som borde va uppväxta i Askersund även han är vän med denna tjej jag länkade till. Men som sagt vi får se va det lider, Konstigt att det inte finns nån adress på lägenheten i Askersund som är avspärrad än det borde ju väcka uppmärksamhet i lilla Askersund
Citera
2014-06-19, 12:07
Medlem
Citat:

I Turiket år 2010 verkade dom ganska kära iaf.
Citera
2014-06-19, 12:08
Medlem
Troians avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DaSnow
Lite chockad nu. J.N är ingen jag ens förknippar med detta. Det mest kriminella jag kopplar honom till är trimmade Epatraktorer, om ens det. Måste vara något RIKTIGT galet om han är inblandad.
Passerade nyss hans föräldrar, inte ett tecken på något där.

Det är ju inte jätteovanligt att åklagaren är lite vid i sina anhållanden för just medhjälp till mord. Kan mycket väl tänkas koka ned till att enbart JH är skyldig.
Citera
2014-06-19, 12:08
Bannlyst
Citat:
På JN:s FB, lite längre ner, så anger han att han är i ett förhållande den 19 aug 2010. Och läser man kommentarerna så verkar det som om det är JH som är tjejen
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in