2014-06-19, 11:00
Medlem
Rotselleris avatar
Det rimligaste valet i min mening för Melo är Chicago, de behöver offense och det är få spelare som kan skapa så mycket själv ur så lite.

Dock tror jag Indy är i störst behov av en spelare som Melo, PG är inte den spelartypen, han är mer som någon annan sa en Pippen, en jävligt bra försvarare som kan ge dig 20 varje kväll. Vet att Indy kan röra om lite i grytan men knappast så mycket antar jag, sen är ju frågan vem som vill bo i Indiana.

Angående Lebron, clippers är ju rimligt, en ny stad och där får han leka allan ballan utanför planen iaf. Mycket liknande fans som i Miami, de är ju lite av band wagoners. Om någon ägare har råd att gå över luxury tax så är det ju Ballmer, god för starka 19 miljarder dollares, dock vet jag inte hur mycket som är uppbundet i pyttemjuk och liknande men han kan nog göra loss om han vill.
2014-06-19, 15:41
Medlem
Fantantonios avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rotselleri
Angående Lebron, clippers är ju rimligt, en ny stad och där får han leka allan ballan utanför planen iaf. Mycket liknande fans som i Miami, de är ju lite av band wagoners. Om någon ägare har råd att gå över luxury tax så är det ju Ballmer, god för starka 19 miljarder dollares, dock vet jag inte hur mycket som är uppbundet i pyttemjuk och liknande men han kan nog göra loss om han vill.

Plus så har han bästa vännen CP3 där.
2014-06-19, 17:47
Medlem
B-Dawks avatar
Då en ny tråd för nästa säsong redan är skapad och draften snart är här så tycker jag att vi kör på nästa säsongstråd nu.

/Mod

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in