Citat:
Ursprungligen postat av
Windchester
Men du... Jag är den enda av oss som har en hypotes. Du sparkar bakut i ren panik och famlar med resonemang som är desperata. För mig och troligtvis resten av världen så vore det logiskt att nazister ber andra nazister om hjälp precis som det skett i detta fall. Ditt resonemang bygger på att AFA ber ukrainska nazister om hjälp för att hacka nordfront. Det låter väldigt logiskt och inte alls haltande. För övrigt så finns kompetensen redan i researchgruppen för att genomföra detta, något dom tidigare bevisat.
Trollar du med mig? För ingen kan väl vara så här dålig på att läsa, eller?
Jag har också en hypotes, men det är irrelevant för sanningshalten i ditt påstående som definitivt stöter på problem direkt. Om intrång har skett finns det inga bevis på att historien bakom är sann, vilket den troligtvis inte är som flera i tråden har påpekat. Och hela din hypotes är otroligt långsökt och kan tydligen inte motiveras mer än med argumenationselet "argumentum adpopulum" (som i sin tur aldrig bevisas, utan vi måste tro på ditt ord att "jättemånga" håller med dig).
Jag förstår heller inte vad varken paniken eller desperationen skulle bestå av. Kan du förklara, eller projicerar du bara? Själv väntar jag nämligen lugnt och stillsamt på att mer bevis ska komma eller att registret ska läggas ut (vilket är oundvikligt om intrång har skett).