2014-06-18, 10:40
Medlem
KEDDAs avatar
jag råkade halka in på tråden av nyfikenhet pga namnet holmdhal. jag tar ingen ställning till va som hänt eftersom jag inte vet riktigt.men bruno h är min gamla svåger och har aldrig haft problem med honom tvärtom. och hans ex A*****a är ICKE nån prostituerad (eller vad hon kallades). jag besökte dom när HH var liten (sov i hans rum) han var väl runt 10 år ung, jag försöker inte försvara det som sägs i denna tråd för detta vet ja alldeles för lite om. jag är en vanlig buro o inte resande men dom motog mig som en "släkt" så långt de gick för jag har barn med deras släkt. och jag hör att ni inte vet hur saker ligger till när de gäller min gamla svåger, så jag kan inte ha åsikt om HH eftersome jag inte vet nått om det och då säger jag inget för som jag är fostrad är det värre o snacka om folk om man inte är helt säker än att gå på hörsägen som i slutet visar sig va helt fel ute. i mina kretsar är det likvärdigt "knasa utan grund". tex detta snack om H**a K**t prata inte om saker ni inte vet nåt om. jag skulle aldrig lägga mig i och ha åsikter om va tråden handlar om för det vet jag inget om så jag har ingen rätt o lägga mig i det, men detta handlar väl inte om Bruno. ursäkta om nån tog illa upp att jag hadde en synpunkt men tråden handla väl inte om han
Citera
2014-06-22, 19:56
Medlem
Och vad tillförde det här inlägget till tråden?

Det har väl aldrig varit mest intressant vem som är far till GM (vilket jag antar han inte förnekar) utan av vem, när, var och varför BO bragtes om livet.

Har du åsikter om det också?
Citera
2014-06-22, 20:34
Medlem
Sp0kplumpens avatar
Kommer GM ut tidigare om han sköter sig i anstalt?
Citera
2014-06-22, 20:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sp0kplumpen
Kommer GM ut tidigare om han sköter sig i anstalt?
Tror du han klarar det.....?

Sköta sig alltså
Citera
2014-07-04, 23:21
Medlem
Saruman87s avatar
Enligt säker källa har Henriks ex L*nda tagit honom tbax och de är numer ett par igen.
Citera
2014-07-06, 00:47
Medlem
Geniet har sin begränsning... Men dumheten är gränslös!
Citera
2014-07-06, 02:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av awfullsinns
En liten anekdot så här på kvällskvisten.

En mycket nära vän till mig satt med denna hendrik på öxnevalla ungdomshem runt 04-08, gissa vem som även satt där samtidigt?

RAFFA PANCAMO

i alla fall var denna Hendrik fet störande och fick små utbrott titt som tätt och kastade kuddar, han var även ovanligt närgången emot småkillarna där inne.

Tattar släkt, morsa som var prostituerad och farsa som punda.

Mvh

Endast idioter sitter på ungdomshem då endast idioter åker fast.
Citera
2014-07-06, 02:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Saruman87
Enligt säker källa har Henriks ex L*nda tagit honom tbax och de är numer ett par igen.

Stämmer det så får hon skylla sig själv den dagen det händer henne någonting!
Citera
2014-07-06, 19:56
Medlem
Mr-Mums avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Saruman87

Sann kärlek! <3 <3 <3
Enligt Fejjan är hon i ett förhållande, så du har (tyvärr) kanske rätt.
Citera
2014-07-13, 09:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KEDDA
jag råkade halka in på tråden av nyfikenhet pga namnet holmdhal. jag tar ingen ställning till va som hänt eftersom jag inte vet riktigt.men bruno h är min gamla svåger och har aldrig haft problem med honom tvärtom. och hans ex A*****a är ICKE nån prostituerad (eller vad hon kallades). jag besökte dom när HH var liten (sov i hans rum) han var väl runt 10 år ung, jag försöker inte försvara det som sägs i denna tråd för detta vet ja alldeles för lite om. jag är en vanlig buro o inte resande men dom motog mig som en "släkt" så långt de gick för jag har barn med deras släkt. och jag hör att ni inte vet hur saker ligger till när de gäller min gamla svåger, så jag kan inte ha åsikt om HH eftersome jag inte vet nått om det och då säger jag inget för som jag är fostrad är det värre o snacka om folk om man inte är helt säker än att gå på hörsägen som i slutet visar sig va helt fel ute. i mina kretsar är det likvärdigt "knasa utan grund". tex detta snack om H**a K**t prata inte om saker ni inte vet nåt om. jag skulle aldrig lägga mig i och ha åsikter om va tråden handlar om för det vet jag inget om så jag har ingen rätt o lägga mig i det, men detta handlar väl inte om Bruno. ursäkta om nån tog illa upp att jag hadde en synpunkt men tråden handla väl inte om han

Ville du ha sagt ngt särskilt med detta?
Citera
2014-07-17, 03:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jomense
Ville du ha sagt ngt särskilt med detta?

Han kanske undrade varför hälften av inläggen handlar om Bruno.
Citera
2014-07-18, 00:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mr-Mum
Sann kärlek! <3 <3 <3
Enligt Fejjan är hon i ett förhållande, så du har (tyvärr) kanske rätt.

Ä vän med henne där. Han är även pappa till hennes dotter J. O de ha träffet varandra nu i två dagar, "hälsat på pappa".
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in