Citat:
Ursprungligen postat av
Reaktiv
Super Mario till arsenal för 25 millar (£) är mest intressanta ryktet jag läst

Haha, jag vet ärligt talat inte vad man ska säga om det. Hade det varit en normal person med Balotellis förmåga så hade Wenger förmodligen kunnat göra honom till superstjärna på en säsong eller två. Men Balotelli är precis allt annat än normal. Nu i dagarna har han tydligen fyllt ett idol-album för samlarbilder med enbart bilder på sig själv..
Jag vet fortfarande inte om han är efterbliven, galen, smått genialisk eller vad det rör sig om - men någonting är annorlunda kalibrerat i huvudet på den där jämfört med vanliga människor, det är ett som är säkert.
Så även om han faktiskt lyckas med den sportsliga biten så skulle man inte alls bli förvånad om man läste en dag att Balotelli kört råkat köra ut för ett stup med sin bil, sprängt vänsterarmen i bitar av fyrverkerier, eller arresterats i Colombia efter att vid polisingripande påträffats i någon kokainbarons sommarvilla.
I övrigt kan man ju tycka att det känns lite slappt om det blir Balotelli. Det verkar ju vara Milan som desperat försöker kränga av honom, snarare än att klubben själv gör några ansträngningar för att locka till sig någon. Det finns ju bättre spelare som borde gå att attrahera, med t.ex. Falcao.