2014-06-16, 16:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JoliQuZ
Det bästa sättet att lägga upp det för en bra PCT är att man kör HCG under kur och inte efter. Kör man det under kuren så går PCT'n mycket smidigare. Men om man startar HCG med sin PCT så stänger man ned sig själv ytterligare efter man varit nedstängd i X antal veckor.

Mvh

power pct mannen. snacka om att vara nedstängd efteråt är ett minne blott
Citera
2014-06-16, 17:50
Medlem
TheBlackPanthers avatar
Vad skulle ni reka för PCT efter en 6 månaders kur på propp, mast, tren och win?

Hade egentligen planerat att ligga på cruise över sommaren men diverse hälsoproblem har dykt upp så bör nog ta doktorns råd att kliva av och råda bot på dessa istället.

Jag har kört HCG genom hela kuren.

Clomid OCH Nolva till pct eller nöja sig med en av dessa?

Även nyfiken på om det är någon som kan flika in lite om Triptorelin, verkar råda lite delade meningar där. Själv aldrig provat det.

MVH
Senast redigerad av TheBlackPanther 2014-06-16 kl. 18:46.
Citera
2014-06-17, 14:42
Medlem
Spliffmeisters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av testocyp
Grabbar grabbar... läggs de upp rätt är hcg kung för återhämtning under pct

Håller med till 110%. Men det krävs lite experimenterande, inget som är skräddarsytt i förväg för varenda mänska..
Citera
2014-06-17, 15:46
Medlem
PumpNs avatar
Citat:
Det bästa sättet att lägga upp det för en bra PCT är att man kör HCG under kur och inte efter. Kör man det under kuren så går PCT'n mycket smidigare. Men om man startar HCG med sin PCT så stänger man ned sig själv ytterligare efter man varit nedstängd i X antal veckor.

Mvh

Jag kör 100mg testo p eod, tänkt köra i 16 veckor. 5e veckan nu, hur ofta tycker du att jag bör köra hcg och vilken dos?

MVH
Citera
2014-06-17, 16:13
Medlem
Spliffmeisters avatar
Att det ska vara så svårt att begripa att ni ska köra HCG en vecka innan kur-slut?

Vad är det som inte går in? Då stänger ni inte ned er i onödan och halveringstiden på Testo E & C är runt en vecka så ni är fortfarande PÅ fastän det var en vecka sen ni satte sista sticket..

Räcker med att köra HCG 2-3 veckor i kombo med A-dex. En vecka innan kurslut, en vecka under kurslut och en vecka efter kurslut (sista sticket). Eller om man gillar biverkningar så kan man använda Nolvadex & Clomid istället för A-dex..

Personligen använder jag 800 IE E3D.

Frågor på det?
Citera
2014-06-17, 19:54
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Spliffmeister
Att det ska vara så svårt att begripa att ni ska köra HCG en vecka innan kur-slut?

Vad är det som inte går in? Då stänger ni inte ned er i onödan och halveringstiden på Testo E & C är runt en vecka så ni är fortfarande PÅ fastän det var en vecka sen ni satte sista sticket..

Räcker med att köra HCG 2-3 veckor i kombo med A-dex. En vecka innan kurslut, en vecka under kurslut och en vecka efter kurslut (sista sticket). Eller om man gillar biverkningar så kan man använda Nolvadex & Clomid istället för A-dex..

Frågor på det?

Och dom som föredrar att göra det under hela kuren gör fel och måste ändra?
Citera
2014-06-17, 20:33
Medlem
Citat:

Frågor på det?

Läste inte ordentligt tydligen... idiot är man. Men ska lägga upp det så som du säger i framtiden. Konstig fråga kanske men hur ska man känna när man är återställd? ..

mvh
Citera
2014-06-18, 08:46
Medlem
BodyGods avatar
Citat:

Frågor på det?

Nolva eller aromasin är att föredra då adex kan ge rebound-effekt och öka östrot i efterhand.
Citera
2014-06-18, 12:41
Medlem
cool-killes avatar
Hade tänkt att köra en 30/35kur med dbol som första. Vet bör vara längre men ska iväg så hinner ej tyvärr . Jag tänkte, behövs det letro? Eller räcker det gott och väl med bara Nolva?
Citera
2014-06-19, 06:51
Medlem
JoliQuZs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PumpN
Jag kör 100mg testo p eod, tänkt köra i 16 veckor. 5e veckan nu, hur ofta tycker du att jag bör köra hcg och vilken dos?

MVH

Jag hade stuckit 250UI 2-3 gånger i veckan, genom hela kuren. Du behöver ALDRIG mer än 1000UI i veckan.

Mvh
Citera
2014-06-19, 08:19
Medlem
Spliffmeisters avatar
Citat:
Jag hade stuckit 250UI 2-3 gånger i veckan, genom hela kuren. Du behöver ALDRIG mer än 1000UI i veckan.

Mvh

Beror så klart på i vilket skick dina kulor är i, annars hade knappast läkare vågat ge 1500 IE i stöten till 13 åriga pojkar vars pungkulor inte trillar ner ordentligt i puberteten?
Citera
2014-06-19, 08:21
Medlem
Spliffmeisters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BodyGod
Nolva eller aromasin är att föredra då adex kan ge rebound-effekt och öka östrot i efterhand.

Det visst jag dock inte, men har aldrig fått den här rebound effekten du talar om. Dock så halverar jag dosen sista veckan, kanske därför?

Aromasin kan jag inte uttala mig om men är inte det svindyrt?
Senast redigerad av Spliffmeister 2014-06-19 kl. 08:29.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in