Citat:
Ursprungligen postat av
rubazlol
Ska till Köpenhamn om några timmar. Tänkte dra och ragga horor på gatorna och frågar er nu vilken den bästa gatan är. Jag känner till Istedgade men finns det någon annan? Har varit på kliniker massa gånger men tänkte nu testa gatan så jag undrar hur pass bra tjejerna är där.
Går nog att hitta ok, men att ha bil är att föredra. På Istedgade var det mycket action förr, men det verkar ha rensats upp och "gentrifierats". Typ istället för Bodegas, invandrarlivs och sexklubbar är det juicebarer, caffebarer och sushiställen nu. Sist jag körde där och kollade för nån månad sen såg jag bara ngn hora som såg helt pundad och äcklig ut. För nått år sedan var det högkvalitativa negresser, danskor och rumänskor. Nog kommunen som bestämt sig för att få bort det.
Stället nu verkar vara Sönder Boulevard och Halmetorvet som båda ligger bredvid Istedgade, men de snygga som finns kvar verkar vara på Skelbaeckgade som är en gata/bro över mot Fisketorvet köpcentrum från områdena kring stationen/Istedgade. Förr hängde där mest typ transor och pundare men nu verkar de yngre riktigt fina öststatarna stå där. Satte själv en 21-årig ungerska med ruskigt najs kropp och ansikte där i bilen