2014-06-14, 19:48
Medlem
Ronilles avatar
Glömde bloggen: http://blogg.svt.se/svett-och-etikett/
Citera
2014-06-16, 10:32
Medlem
Sonens namn är inspirerat av Glenn Danzig har jag för mig.
Citera
2014-06-16, 23:36
Medlem
Sprang på honom en del i början av 2000-talet på krogen. Hängde alltid på Nöjesguidenfester/Berns/f12 etc. Då var han en tvättäkta douchebag och otroligt ängslig.
Verkar ha blivit en softare person numera.
Senast redigerad av method 2014-06-16 kl. 23:56.
Citera
2014-06-17, 01:08
Medlem
ArturoBandinis avatar
Han skriver en del för Café. Har också haft bloggen "Stark som en björn, snabb som en örn" på http://kalle.cafe.se
Citera
2014-06-17, 02:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av intermittentexplosivitet
Det stör mig även att frun hela tiden pratar om hur "enorm" han är - han är vältränad och lång men inte enorm.

Nu är det väl något annat än rena muskler som gör att han får en kärring som Brita.
Senast redigerad av Egenintresset 2014-06-17 kl. 03:01.
Citera
2014-06-17, 15:18
Medlem
Groos avatar
Varför kallar han sin fru för "britta" när hon heter "brita"?
Eller är det nån sån söder/hipster stavning av namnet?
Citera
2014-06-17, 16:46
Medlem
Citat:
Varför kallar han sin fru för "britta" när hon heter "brita"?
Eller är det nån sån söder/hipster stavning av namnet?

jösses...
Citera
2014-06-17, 23:26
Medlem
Kalle verkar vara en asskön typ ju, jag hoppas verkligen på en säsong två.
Citera
2014-06-18, 00:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Granluund
Kalle verkar vara en asskön typ ju, jag hoppas verkligen på en säsong två.

Det gör även jag, men endast av den enkla anledningen att jag vill se mer av hans fru.
Citera
2014-06-18, 12:44
Medlem
Det behöver inte vara så svårt, hon är programledare i Rix Morronzoo (som kanske sänds som web-tv?) och har en blogg på nojesguiden.se och, tror jag, kommer att vara mer i TV i höst i ett ännu hemligt projekt.
Citera
2014-06-18, 12:56
Medlem
Pungen-s avatar
Han känns överdrivet PK och jobbigt mycket hipster. Jag gillade han dom första avsnitten men började störa mig mer och mer på han, samma skämt hela tiden.. och "Hej jag heter Kalle..." superglad med fjollig överglad röst..
När han i MMA avsnittet inte kunde uppbåda känslan av att vilja slå den andra killen på käften under hela matchen insåg jag att det var en riktig beta-hane.
Programserien var bra men klarar nog inte en säsong till med samma "skämt" och jag har svårt för hans feministiska PK fru även om hon verkar glad och är snygg så säger hon grejer i radio som likställer henne med ett grottmongo många gånger i min värld..
Sammanfattning: Trevlig men dryg med stort bekräftelsebehov?
Citera
2014-06-18, 23:14
Medlem
Grinulvs avatar
Citat:
Sammanfattning: Trevlig men dryg med stort bekräftelsebehov?

Han erkänner ju öppet i flera avsnitt att han har ett stort verbalt bekräftelsebehov.
Att han vill inte bara göra bra ifrån sig utan behöver att någon bokstavligen talar om för honom att han är stark/snabb/vig etc och att han är duktig.
Folk med stort bekräftelsebehov kan lätt uppfattas som dryga men det handlar ju om en osäkerhet.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in