2014-06-16, 16:36
Medlem
LuaLuas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Alligator_Gunde
Håller med. Har en känsla av att United kommer få punga ut en del, men om LvG anser att han passar in i spelsystemet och är en av hans värvningar så att säga så får det väl kosta.

Hans kontrakt går väl ut nästa år? Så särskilt dyr bör han ju inte bli. Jag hoppas dock att den här affären inte blir av.
2014-06-16, 16:42
Medlem
ArsenalRamboRamseys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LuaLua
Hans kontrakt går väl ut nästa år? Så särskilt dyr bör han ju inte bli. Jag hoppas dock att den här affären inte blir av.

Ja det går ut om ett år, men efter Fabregas till Chelsea o Sagna till City, sen sa Wenger att han inte skulle sälja till United igen efter Rvp, men det kommer krävas rätt stort bud för att Arsenal ska tänka sig sälja till United, annars kan man lika gärna sälja till ett lag i en annan liga, Napoli har varit rätt så sugna.
2014-06-16, 16:53
Medlem
LuaLuas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ArsenalRamboRamsey
Ja det går ut om ett år, men efter Fabregas till Chelsea o Sagna till City, sen sa Wenger att han inte skulle sälja till United igen efter Rvp, men det kommer krävas rätt stort bud för att Arsenal ska tänka sig sälja till United, annars kan man lika gärna sälja till ett lag i en annan liga, Napoli har varit rätt så sugna.

Gärna för mig. Har svårt att se att man hostar upp några större summor för Vermaelen. 10m£ såg jag nämnas någonstans. Är väl rimligt.
2014-06-16, 16:58
Medlem
ArsenalRamboRamseys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LuaLua
Gärna för mig. Har svårt att se att man hostar upp några större summor för Vermaelen. 10m£ såg jag nämnas någonstans. Är väl rimligt.

Precis, det är summan det ryktas om från de andra oxå, blir väl att han stannar eller lämnar PL
2014-06-16, 17:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ArsenalRamboRamsey

Arsenal har ju ca 100 mille pund att spendera, lägg till nu ca 12 mille pund efter Vela och Fabregas.

Arsenal kommer inte spendera några 100 miljoner.
2014-06-16, 19:04
Medlem
Ronald Koeman tar över Southampton.
2014-06-16, 19:55
Medlem
Axezzs avatar
Välkommen till Barcelona Ivan Rakitic! http://www.fcbarcelona.com/football/first-team/detail/article/agreement-ivan-rakitic-join-fc-barcelona
2014-06-16, 19:58
Medlem
NirvanAs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Axezz
Välkommen till Barcelona Ivan Rakitic! http://www.fcbarcelona.com/football/first-team/detail/article/agreement-ivan-rakitic-join-fc-barcelona
Koke nästa tack!

Man kan väl drömma?
2014-06-16, 20:10
Medlem
TKD_1337s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NirvanA
Koke nästa tack!

Man kan väl drömma?

Koke vill vara kvar i Atletico och laget vill ge honom ett nytt kontrakt där hans utköpsklausul höjs till €80m och han blir lagets bäst betalda spelare (€5-6m) så det är en väldigt svår värvning.

Nytt om Costa-affären:

Citat:
- 16.06.2014: Igår var det José Mourinho som uttalade sig om hur gärna han vill se Atléticos anfallare i Chelsea. Idag är det huvudpersonen själv som återigen bekräftar att han gärna vill flytta till England: "Varför skulle jag välja spel i Chelsea? Det är någonting som håller på att hända. Saker och ting rör sig i en riktning och om det fortsätter som det gör så kommer det vara laget jag spelar i nästa säsong. Jag har viljat spela i Premier League ett tag. Chelsea är en av de största klubbarna i världen så det finns många faktorer som gör att man tar ett beslut som detta." sade Diego Costa till den pålitlige journalisten Duncan Castles i Salvador där Spanien förlorade mot Nederländerna med 1-5 i sin öppningsmatch i VM. Samtidigt som Jorge Mendes uppenbarligen instruerar sina klienter att säga "rätt" saker i pressen så börjar Diego Costa bli allt mer impopulär bland de röd-vitrandiga supportrarna..men alla väljer vi det vi tror på.

http://www.svenskafans.com/spanien/atletico/altas-y-bajas-2014-505595.aspx
Senast redigerad av TKD_1337 2014-06-16 kl. 20:13.
2014-06-16, 20:12
Medlem
Axezzs avatar
Den gänglige Rumänen Costel Pantilimon har kritat på för Sunderland. Kontraktet är på 4 år.
2014-06-16, 20:21
Medlem
bannaintekalasfilms avatar
Rakitic kan passa rätt bra i Barca, blir kul att se hur det går.
2014-06-16, 20:24
Medlem
NirvanAs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bannaintekalasfilm
Rakitic kan passa rätt bra i Barca, blir kul att se hur det går.
Ja men med tanke på att man blivit av med Cesc så KRÄVS det ännu en världsspelare för att kunna säga att man uppgraderat sig.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in