2014-06-02, 23:02
Medlem
SevenupLights avatar
Bensin Boffning

Substans: Bensin
Dos: Ca 1 dl bensin i en plastpåse.
Ålder: 18 Kön: Man Vikt: 65 Längd: 1.90
Tidigare erfarenheter: Cannabis, tramadol, spice och diverse små droger.
Tid: En oändlighet, eller?

Inledning

Det började med att jag och Kalle stack in till stan för å lösa en 5a gräs som vi tänkte ta med hem till kalle å chilla på med bongen . Det slutade bra och vi fick med oss 2 kompisar hem till Kalle vid namn Björn och Annie. Vi softade stenhårt hela natten med allt som behövs, grillning vid 1 på natten kan vara det bästa munchet på gräs. Dumma som vi var rökte vi upp allt och sparade inget till en wake. Vi somnade och vaknade upp tomhänta, Björn å Annie hade redan dragit vid 8 då jobbet kallade. Så jag å Kalle låg i soffan och absade sönder efter vad som helst, inga cigg eller nått fanns tillgängligt under hela förmiddagen . För att komma igång med berättelsen så ledde detta till en påse med bensin i.

HYPE

Jag ser hur kalle lägger påsen runt ansiktet och andas in ångorna, han tar inte så mycket då han tidigare gjort detta innan. Då det är min tur så andas jag kraftigt in några gånger, känner mig mellowhigh. Gör samma sak några gånger under loppet av 5 min. Känner mig bara mer å mer efterbliven, även gladare. Kalle skulle hämta mobilen som ligger inne vid köket, det avståndet tar 20 sekunder att gå. När han är tillbaka har jag påsen i handen och är helt stilla, när han går fram till mig ramlar jag ner på marken, går inte att beskriva känslan då jag försvann i några sekunder, kunde inte göra något. Då jag inte kände för att sluta tog jag påsen från kalle å väntade i någon minut. Började andas igen tills jag kände att det var nog, tog några sekunder sen jävlar slog det. Hörde bilarna åka förbi, men ljudet av dem försvann inte, ljudet fördubblades istället. Det kom närmre in i min hjärna å jag inbillade att Kalle började räkna ner från 3 precis brevid mitt öra...3...2...1... BAM, Ljudet försvann å jag kom tillbaka till världen. Långt efter detta kände jag mig fortfarande riktigt efterbliven men försvann efter nån timme, dålig andedräkt i flera timmar dock...

Direkt började jag berätta vad som hände till Kalle. Jag tyckte detta var nog så vi gick in å chillade, städade, duschade å allmänt softade. Lite senare framåt eftermiddagen så ringer Björn å säger att han å Annie vill komma igen för röka, dem räddade vår kväll med att ta med sig en 5a gräs. Vi tog några bonghits var och flög runt i huset. Jag berättade för Björn vilka sjuka upplevelser jag fick på bensin, han blev sugen så vi bestämde oss för att dra ut till skogen å testa igen. Alla 4 gick en liten bit in i skogen å satte oss uppe på en kulle och kollade ut över landskapet. Jag å Björn började andas in ångorna och sakta men säkert blev båda två väldigt borta, vi alla 4 hade allmänt roligt i några minuter tills jag tog för mycket...Den mest absurda känslan jag varit med om i hela mitt liv, något jag aldrig vill uppleva igen.

Loopen

Jag satt å kände den mysiga känslan av bensinen tills jag bara försvann, helt å hållet från planeten, http://honisoit.com/wp-content/uploads/2013/10/bad_trip_by_aanibelle-d3j8z9f.jpg denna bild kan förklara en lite del av vad som hände, då jag inte hade en kropp kvar, kunde inte svara mina kompisar, jag var fast...för evigt i en konstant loop, trodde aldrig jag skulle komma där ifrån, hörde mina kompisars röster långt bak i huvudet och kunde inte göra något för att stoppa det. Jag var rädd...så rädd att denna effekten jag upplevde ALDRIG skulle ta slut. Så otroligt svårt att beskriva men försöker mitt bästa. http://media.ebaumsworld.com/picture/krail969/ACIDTRIP.png Denna bilden kan även passa in om man byter ut färgerna med konstiga bilder från mitt liv som kom fram otroligt snabbt å bytte bild varje mikrosekund. http://i.imgur.com/vVYIza6.png Även denna bilden, och ni som vet när man noclipade ur banorna på cs att bilden blev helt otroligt skev, det såg jag med mina ögon.

Kalle fick tillslut liv i mig å direkt utan något annat ställer jag mig upp å är så otroligt glad att jag normal igen, går ner från kullen medan jag snyftar för mig själv å säger att jag aldrig vill uppleva det igen. Hjärtat bultade å tårarna var på väg men jag höll tillbaka å gick till kompisarna igen, dem berätta då vad som hade hänt med mig å dem var också livrädda. Helt plötsligt hade jag slängt upp armarna i luften å slängt mig ner på rygg, medan jag skrek att någon skulle hjälpa mig (allt jag gör nu har jag inget minne av att göra då jag hade redan försvunnit). Både Kalle å Björn höll fast mig då jag började rulla runt å skrika. Björn förklarade det som ett epilepsi anfall som ni kan läsa om i hans post som han skrev om den trippen han fick under tiden vi boffade, vilket var helt annorlunda mitt. (postar länken)

Avslutning

Nu i eftertanke tycker jag ändå det var en cool upplevelse, även om jag aldrig vill uppleva det igen. Att en sak som säljs dygnet runt över hela världen kan vara en sån kraftfull drog. Om man tar rätt mängd dos kan det vara en skön benghet, men några andetag för mycket och du hamnar i helvetet rent ut sagt, mycket värre än döden

Även fast trippen är så svår att beskriva tyckte jag ändå att jag var tvungen att skriva ut den på nått sätt, så hoppas den är läsbar. Tack för mig!
Citera
2014-06-03, 23:49
Medlem
Varför i helvete ska ni börja boffa bensin, räcker det inte med cannabis?
Lät ju väldigt kul iallafall.
Citera
2014-06-03, 23:59
Medlem
SevenupLights avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Krosis
Varför i helvete ska ni börja boffa bensin, räcker det inte med cannabis?
Lät ju väldigt kul iallafall.

Cannabis räcker gott å väl, men ibland får man sånna dagar då man vill psyka ur totalt. Vilket kan leda till en bensintripp. Aldrig igen bara, nu ska jag beställa deluxepaket från TheTripp så mer roliga rapporter kommer inom kort!
Citera
2014-06-04, 01:58
Medlem
stuffexs avatar
Länk till Björns rapport: (FB) Tomtar och småflickor
Citera
2014-06-05, 10:21
Medlem
Inthislifes avatar
Vill inte döma, då jag själv i ungdomens dar kan ha inhalerat kemisk ren bensin. Men var försiktig!!! Det är riktigt farligt för hjärnan, men om ni absolut ska göra det så tycker jag att det vore bra om det fanns en person som var ren/nykter som kunde se efter er så att inget händer.
Citera
2014-06-05, 21:01
Medlem
SevenupLights avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Inthislife
Vill inte döma, då jag själv i ungdomens dar kan ha inhalerat kemisk ren bensin. Men var försiktig!!! Det är riktigt farligt för hjärnan, men om ni absolut ska göra det så tycker jag att det vore bra om det fanns en person som var ren/nykter som kunde se efter er så att inget händer.

Jo håller helt med! Detta borde stå i min post men folk lär ju kolla kommentarerna, detta är som sagt farligt och borde inte används som något annat än bränsle, som Björn sa i hans post. Men om nu någon tänker testa att boffa, gör det snälla med någon som står er nära, ni kan behöva den personens närhet ifall något skulle gå fel.
Citera
2014-06-05, 23:37
Medlem
khrysothemiss avatar
vilken del av sverige bor ni i?

also, är det bensinen eller syrebristen som ger effekt?
Citera
2014-06-11, 14:34
Medlem
SevenupLights avatar
Citat:
Ursprungligen postat av khrysothemis
vilken del av sverige bor ni i?

also, är det bensinen eller syrebristen som ger effekt?

Bor i Götaland. Bensinen skulle jag gissa på då ångorna färdas upp till hjärnan och sätter sig där. Syrebrist har säkert också nån funktion till att trippen utvecklas till en sån nivå.
Citera
2014-06-15, 23:48
Medlem
Sirmesss avatar
Är det inte sjukt skadligt ?

mvh
Citera
2014-06-16, 01:01
Medlem
SevenupLights avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sirmess
Är det inte sjukt skadligt ?

mvh

Det är högst troligt, jag kände ju mig riktigt jäkla efterbliven efter jag gjort det.
Citera
2014-06-16, 02:11
Medlem
Sirmesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SevenupLight
Det är högst troligt, jag kände ju mig riktigt jäkla efterbliven efter jag gjort det.

Hehe, ah måste testas nån gång

Körde ni sån kemisk ren bensin eller 98 eller 95 ?
Citera
2014-06-16, 11:58
Medlem
SevenupLights avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sirmess
Hehe, ah måste testas nån gång

Körde ni sån kemisk ren bensin eller 98 eller 95 ?

Ha med dig någon som är nykter som kan ta hand om dig isåfall!

Vi körde på 95
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in