2014-06-15, 10:29
Avslutad
Låter som att du generaliserar bland småbrudar runt 18-25års ålder. När kvinnorna närmar sig/passerar 30 slutar majoriteten av ligga och fokuserar på att hitta en man att dela sitt liv med. Det är dock inte sagt att tatuerade kåkluder från förorten försvinner.
Citera
2014-06-15, 12:13
Medlem
Magnet83s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Babianen
Den man ligger med.
Finns det någon särskild orsak till att du är gift med honom? Vill egentligen alla kvinnor ha ett förhållande med den sort man ligger med, men merparten av kvinnorna blir ratade?
Citera
2014-06-15, 12:18
Medlem
LeonVances avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gross99
Tjejer ger sin fitta lätt till dåliga killar och låter sig bli behandlade likt trasdockor i sängen. Suger och blir sprutade i ansiktet. Gör allt möjligt vidrigt. Men en vanlig kille ska först på dejt tusentals gånger innan fittan öppnar sig. Om den vanliga killen kommer så långt förstås för det är en rad krav som ska uppfyllas innan det blir tal om någon dejt.

Själv har jag svårt att ta dejting konceptet seriöst numera. Tänker mig inombords hur den tjej jag har framför mig på dejt försökandes imponera på över en stel fika blivit knullad som en hora efter sena utekvällar. Går inte att ha någon respekt för tjejer då. Ett jävla skämt det här enligt min mening.

Så nog måste tjejer själva se det ironiska i att de ger sin fitta lätt till dåliga killar och hunsar med de bra?

Elliot Rodger igen? Så jävla tröttsamt med alla ni "snälla och fina" killar som gnäller. Haha. Ni tror ni är så jävla bra.
Citera
2014-06-15, 12:45
Medlem
Varför inte göra likadant själv TS? Sortera mellan flickvänsmaterial och ONS/KK.
Citera
2014-06-15, 12:59
Bannlyst
Det är en myt att tjejer ligger med killar som de inte anser är pojkvänsmaterial. Tjejer hoppas oftast helst att ligget ska kunna leda till något mer än bara knull och att hon kan vända om killen till att bli en "gullig pojkvän". Vi killar däremot tänker inte ens tanken på att inleda något seriöst med en spermahink. Så för killarnas del stämmer det rätt bra.
Citera
2014-06-15, 13:08
Medlem
Nasse13s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gross99
Tjejer ger sin fitta lätt till dåliga killar och låter sig bli behandlade likt trasdockor i sängen. Suger och blir sprutade i ansiktet. Gör allt möjligt vidrigt. Men en vanlig kille ska först på dejt tusentals gånger innan fittan öppnar sig. Om den vanliga killen kommer så långt förstås för det är en rad krav som ska uppfyllas innan det blir tal om någon dejt.

Själv har jag svårt att ta dejting konceptet seriöst numera. Tänker mig inombords hur den tjej jag har framför mig på dejt försökandes imponera på över en stel fika blivit knullad som en hora efter sena utekvällar. Går inte att ha någon respekt för tjejer då. Ett jävla skämt det här enligt min mening.

Så nog måste tjejer själva se det ironiska i att de ger sin fitta lätt till dåliga killar och hunsar med de bra?

Du verkar ju både omogen och osmart.

"Nog måste du själv se det ironiska i att de ge din kuk lätt till dåliga tjejer och hunsa med de bra?"
Citera
2014-06-15, 13:33
Medlem
empoisonnes avatar
Män som knullar kvinnor hårt och sprutar dem i ansiktet är alltså per definition dåliga män?

Det här måste vara det mest uttjatade ämnet i R&S. Tjejer är onda och opålitliga. De vill bara knulla med dåliga killar som behandlar dem illa och använder dem som knulldockor. Alla "snälla" killar blir ratade och utnyttjade och får aldrig någon fitta.

För det första, sluta använd det lama uttrycket "ge sin fitta". Som om vore fittan en jävla present. Vuxna människor knullar av kåthet. Man knullar för att man vill ha det skönt en stund. Man knullar för att man vill vara någon nära. Man knullar för kicken. Man knullar för att det är den ultimata bekräftelsen. Man knullar för det är grundläggande jävla drift.

Och man knullar med människor man vill knulla med. Det är ytterst få som faktiskt använder sex som ett medel för att utnyttja och skada andra. Det gäller såväl män som kvinnor. Jag tänker främst på att män våldför sig sexuellt på kvinnor och att kvinnor skulle knulla sig till status och framgång. Det förekommer. Visst är det så. Att framställa det som normen är dock smutsigt och oärligt.

De allra flesta knullar av kättja. Och det spelar ingen roll hur "snäll" en man än må vara. Är han inte sexuellt attraktiv så är han inte. Då vill jag inte knulla med honom. Punkt slut. Det är detsamma för män.

Vad TS och liknande "snälla" killar glömmer bort är att de allra flesta människor faktiskt är reko och schyssta. Även de män som knullar kvinnor och sprutar dem i halsen är snälla. Varför i hela friden skulle det inte vara på det viset?
Citera
2014-06-15, 13:40
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Magnet83
Finns det någon särskild orsak till att du är gift med honom? Vill egentligen alla kvinnor ha ett förhållande med den sort man ligger med, men merparten av kvinnorna blir ratade?

Det var han som insisterade på att det skulle vara propert. Nej män man ligger med vill man bara ligga med det spelar ingen roll om man har ett förhållande. Det är som att ha en gigolo, https://www.youtube.com/watch?v=RikwC2DRoQE

Citat:
Ursprungligen postat av Lonex619
Det är en myt att tjejer ligger med killar som de inte anser är pojkvänsmaterial. Tjejer hoppas oftast helst att ligget ska kunna leda till något mer än bara knull och att hon kan vända om killen till att bli en "gullig pojkvän". Vi killar däremot tänker inte ens tanken på att inleda något seriöst med en spermahink. Så för killarnas del stämmer det rätt bra.

Det gäller män som är förhållande-killar. Då ligger tjejen med killen för att han ska bli tillsammans med henne och försörja henne.
Citera
2014-06-15, 13:59
Bannlyst
Citat:
Det var han som insisterade på att det skulle vara propert. Nej män man ligger med vill man bara ligga med det spelar ingen roll om man har ett förhållande. Det är som att ha en gigolo, https://www.youtube.com/watch?v=RikwC2DRoQE

Det gäller män som är förhållande-killar. Då ligger tjejen med killen för att han ska bli tillsammans med henne och försörja henne.

Det är inte svart o vitt. Många tjejer försöker få "playern" till att bli en "gullig pojkvän". Oftast så misslyckas de men den tanken finns nästan alltid där. Eftersom kvinnor vill ha det bästa av allt.
Citera
2014-06-15, 14:05
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lonex619
Det är inte svart o vitt. Många tjejer försöker få "playern" till att bli en "gullig pojkvän". Oftast så misslyckas de men den tanken finns nästan alltid där. Eftersom kvinnor vill ha det bästa av allt.

De försöker få honom att stanna så att de kan ha mer sex med honom men inte att han skulle vara en gullig pojkvän de är inte intresserade av det. Ingen kvinna vill ha en gullig pojkvän.
Citera
2014-06-15, 14:18
Medlem
Magnet83s avatar
Citat:
Men enligt dig så är ju de flesta kvinnor inte intresserade av sex utan använder det som ett medel för att få sig en man, för dessa borde det ju vara ointressant vilken typ av man det är?
Citera
2014-06-15, 14:25
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Magnet83
Men enligt dig så är ju de flesta kvinnor inte intresserade av sex utan använder det som ett medel för att få sig en man, för dessa borde det ju vara ointressant vilken typ av man det är?

Det beror på om kvinnan är snygg eller ful. Om kvinnan är snygg kommer hon bara gå efter den sortens män man har sex med. Om hon är ful kommer hon gå efter förhållande-killar för hon är sannolikt frigid anyway.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in