2014-06-14, 17:37
Bannlyst
Tjejer ger sin fitta lätt till dåliga killar och låter sig bli behandlade likt trasdockor i sängen. Suger och blir sprutade i ansiktet. Gör allt möjligt vidrigt. Men en vanlig kille ska först på dejt tusentals gånger innan fittan öppnar sig. Om den vanliga killen kommer så långt förstås för det är en rad krav som ska uppfyllas innan det blir tal om någon dejt.

Själv har jag svårt att ta dejting konceptet seriöst numera. Tänker mig inombords hur den tjej jag har framför mig på dejt försökandes imponera på över en stel fika blivit knullad som en hora efter sena utekvällar. Går inte att ha någon respekt för tjejer då. Ett jävla skämt det här enligt min mening.

Så nog måste tjejer själva se det ironiska i att de ger sin fitta lätt till dåliga killar och hunsar med de bra?
Senast redigerad av gross99 2014-06-14 kl. 17:41.
Citera
2014-06-14, 17:41
Medlem
Key.s avatar
Sluta dejta såna tjejer så kanske du får respekt för dem andra.
Citera
2014-06-14, 17:45
Medlem
Aftershocks avatar
Krogen är en annan verklighet, alla lever i sina roller. Det är inte bagare-Anna som stickar dukar åt sina syskonbarn som är ute och sköter sitt jobb i verkligheten, det är krog-Anna som raggar och vill ha en sängkamrat för kvällen. Hon vet det och han vet det. Så jag tror inte att Anna vill ha sin fitta svårtillgänglig just då. Men när Anna ska träffa sin framtida man så vill hon nog inte ha ett krogragg... Så då dejtar Anna seriöst och visar vem hon är i verkliga livet utan en fet jävla fylla. Där har du min teori. Den går nog åt båda hållen för både killar och tjejer.
Citera
2014-06-14, 17:49
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Aftershock
Krogen är en annan verklighet, alla lever i sina roller. Det är inte bagare-Anna som stickar dukar åt sina syskonbarn som är ute och sköter sitt jobb i verkligheten, det är krog-Anna som raggar och vill ha en sängkamrat för kvällen. Hon vet det och han vet det. Så jag tror inte att Anna vill ha sin fitta svårtillgänglig just då. Men när Anna ska träffa sin framtida man så vill hon nog inte ha ett krogragg... Så då dejtar Anna seriöst och visar vem hon är i verkliga livet utan en fet jävla fylla. Där har du min teori. Den går nog åt båda hållen för både killar och tjejer.

Undersköterska-Anna eller högutbildade Socionom-Lisa låter sig alla bli knullade likt trasdockor efter sena utekvällar på stan av de vidrigaste dräggen så det är ingen skillnad där. Sen lägger de upp profiler på dejtingsidor och hunsar med de bra killarna. Så ser systemet ut.
Citera
2014-06-14, 17:52
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av gross99
Undersköterska-Anna eller högutbildade Socionom-Lisa låter sig alla bli knullade likt trasdockor efter sena utekvällar på stan av de vidrigaste dräggen så det är ingen skillnad där. Sen lägger de upp profiler på dejtingsidor och hunsar med de bra killarna. Så ser systemet ut.

Det var som fan, vart i ligger problemet för dig personligen att du inte får ligga eller att du inte hittar en partner att leva med?
Citera
2014-06-14, 17:56
Medlem
lyrica32s avatar
Jag hade en kompis som brukade knulla ensamma killar på krogen föratt hon tyckte synd om dem, "ingen annan skulle ju göra det och han var så ledsen.. Men nu är han glad"

Dock är ju såna tjejer inget att ha heller enligt Flashback.. Man blir lite förvirrad
Men ironiskt? Njae. Man dras till självsäkra killar helt enkelt.
Sen är det klart uppskattat med en dominant man i sängen, iaf för mig.
Citera
2014-06-14, 18:00
Medlem
Citat:
Tjejer ger sin fitta lätt till dåliga killar och låter sig bli behandlade likt trasdockor i sängen. Suger och blir sprutade i ansiktet. Gör allt möjligt vidrigt. Men en vanlig kille ska först på dejt tusentals gånger innan fittan öppnar sig. Om den vanliga killen kommer så långt förstås för det är en rad krav som ska uppfyllas innan det blir tal om någon dejt.

Själv har jag svårt att ta dejting konceptet seriöst numera. Tänker mig inombords hur den tjej jag har framför mig på dejt försökandes imponera på över en stel fika blivit knullad som en hora efter sena utekvällar. Går inte att ha någon respekt för tjejer då. Ett jävla skämt det här enligt min mening.

Så nog måste tjejer själva se det ironiska i att de ger sin fitta lätt till dåliga killar och hunsar med de bra?

För en bra kille, som du tex, han vet liksom att DEN HÄR TJEJEN! Hon har legat runt och blivit sprutad i ansiktet!! Och blivit rent knullad som en hora! Typiskt "schyssta killar" att sedan kalla tjejen för hora. Jo jävlar vilken schysst kille du är! Konstigt att det inte blir något mer än en dejt på ett stelt fik när du är så in åt helvete fördömande och idiotisk?
Citera
2014-06-14, 18:02
Medlem
Citat:

Låter sig bli knullade likt trasdockor? Är du med i sänghalmen och ser vad som försiggår? Eller whats the problem med att ANDRA FÅR LIGGA? Du får inget själv och känner därför ett stort behov av att trycka ner tjejer som lyckats lite bättre än du på ligg-fronten. Inget förvånande i sig dock men fortfarande jävligt sjukt.
Citera
2014-06-14, 18:04
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av GreenPeas
Det var som fan, vart i ligger problemet för dig personligen att du inte får ligga eller att du inte hittar en partner att leva med?

Handlar inte mig utan det är så systemet ser ut. Hela dejting konceptet är ju något som är utformat på tjejers villkor. Att en kille ska bjuda ut och försöka imponera, förnedra sig och låta sig bli hunsad, hoppas på att tjejen ska gilla honom så hon ger upp fittan. Sätta tjejer på piedestal. Uppenbarligen är det bara en ridå allting för tjejer gillar innerst inne att bli behandlade som horor. Så varför gå med på bluffen?
Citera
2014-06-14, 18:07
Medlem
akvifers avatar
Tycker du förgiftat ditt tänkande rätt bra, troligtvis pga bitterheten för den verklighet du ser.

Sluta tänk på vad andra håller på med och fokusera på dig själv.

Och skulle du förlora all respekt för dig själv om du låg med någon lössläppt tjej då och då?

Nej såklart inte, och trots allt påverkar det dig så djupt att en tjej kan göra samma sak. Bara ligga med nån man känner en fysisk dragning till och inget mer än så.

Jobba med dig själv, att skylla dina tillkortakommanden på andra funkar inte i längden.
Lycka till!
Citera
2014-06-14, 18:10
Bannlyst
Citat:
Handlar inte mig utan det är så systemet ser ut. Hela dejting konceptet är ju något som är utformat på tjejers villkor. Att en kille ska bjuda ut och försöka imponera, förnedra sig och låta sig bli hunsad, hoppas på att tjejen ska gilla honom så hon ger upp fittan. Sätta tjejer på piedestal. Uppenbarligen är det bara en ridå allting för tjejer gillar innerst inne att bli behandlade som horor. Så varför gå med på bluffen?

jo tjejer gillar innerst inne att bli behandlade som horor för att dem inte vill ligga med dig
Citera
2014-06-14, 18:10
Medlem
Babianens avatar
Så här är det TS, det finns killar man ligger med och killar man har förhållande med. Du är en förhållande-kille därför behandlar tjejer dig som en förhållande kille.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in