2014-06-13, 22:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zigga
Genom att ändra på sig själv om det fungerat dåligt i tidigare förhållanden, att inte äkta kärlek inte finns är en en myt!
Sen vill jag gärna ha namnet på denna sk personlighetsstörning?

Ska även kvinnor som klagar på männens beteende ändra sig själva istället då eller? Eller är det bara män som ska ändra sig som vanligt?
Citera
2014-06-13, 22:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ManyMen
Tycker du M! ska föreslå att kvinnor skickas på omskolningsläger för att få bort det negativa och tjatiga beteendet?

Nä, jag tycker att såna förslag är idiotiska.
Citera
2014-06-13, 22:44
Medlem
Citat:
Ska även kvinnor som klagar på männens beteende ändra sig själva istället då eller? Eller är det bara män som ska ändra sig som vanligt?
Svara på min fråga i stället för att ställa nya till mej ?
Vilken diagnos avser du?

Det är upp till varje par att ändra sig själv-partnern kan bara denne själv ändra-DU kan aldrig ändra en annan människa någonsin -sorry.
Citera
2014-06-13, 22:49
Medlem
Citat:
Vilken diagnos avser du?

Det är upp till varje par att ändra sig själv-partnern kan bara denne själv ändra-DU kan aldrig ändra en annan människa någonsin -sorry.

Så feminismen är totalt meningslös? Det kommer aldrig gå att ändra på män och manlighet? Varför försöker V, MP och F! så hårt att ändra på alla män då?
Citera
2014-06-13, 22:55
Medlem
Citat:
Vilken diagnos avser du?

Du förstår väl att det inte är politiskt korrekt att namnge en personlighetsstörning som bara drabbar kvinnor. Därför finns inget namn för detta beteendet.
Citera
2014-06-13, 22:58
Medlem
Citat:
Du förstår väl att det inte är politiskt korrekt att namnge en personlighetsstörning som bara drabbar kvinnor. Därför finns inget namn för detta beteendet.

Därför att en sådan diagnos inte existerar menar du ,så vad svamlar du om? Att du önskar att den fanns?
Citera
2014-06-13, 23:02
Medlem
CindyXs avatar
Citat:
Vart kan man hitta en varm kvinna som inte tjatar 90% av tiden då?

Vi finns precis överallt. Bara att visa din charmigaste sida så hittar du nog henne ...
Citera
2014-06-13, 23:03
Medlem
Vi kan kalla den gynocentrism.

http://sv.wikipedia.org/wiki/Gynocentrism
Citera
2014-06-13, 23:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av oLf
Vi kan kalla den gynocentrism.

http://sv.wikipedia.org/wiki/Gynocentrism
Kan vi inte sätta borderline i kombination med en narcissistiskt uppmuntrande barnuppfostran?
Citera
2014-06-13, 23:11
Medlem
Finns ingen sådan existerande diagnos
Citera
2014-06-13, 23:15
Medlem
Citat:
Finns ingen sådan existerande diagnos

Du förstår inte vad tjatigt och negativt beteende innebär om det inte finns en namngiven diagnos?
Citera
2014-06-13, 23:19
Medlem
Citat:
Du förstår inte vad tjatigt och negativt beteende innebär om det inte finns en namngiven diagnos?
Både män och kvinnor kan vara tjatiga och negativa men du talar om diagnoser eller hur?-varken det du påstår eller någon som tror att kvinnligt perspektiv på viktiga frågor # är ett sjukdomstillstånd måste vara lågbegåvad. Män tenderar att ha motsatsen -ett androcentisktisk synsätt dvs manligt -inget konstigt med det.
Men ett sjukdomstillstånd är det inte.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in