2014-06-13, 13:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FriteradBulle
Hur lång tid tar det att gå mellan scenerna, t.ex. mellan Luna och Juno? Är det lika jobbiga avstånd som det var på P&L?

Om det inte är en massa folk i vägen bör det inte ta mer än 2-3 minuter mellan just de scenerna du skrev. Förra året var det väldigt smidigt att gå mellan scenerna.
Senast redigerad av ilikepancakes 2014-06-13 kl. 13:21.
Citera
2014-06-13, 15:07
Medlem
Om inte ens två veckor sitter man och blandar första festivalgroggen! Nu har allt som ska släppas släppts (kartor, spelschema, artister) och det sista som finns kvar är inköp av alkohol+tält, sedan börjar den evighetslånga väntan tills man får sätta sig på festivalbussen den 25e! Mitt och mina vänners Bråvallatagg som har varit oroväckande frånvarande hela våren har nu med studenten infunnit sig till 110% och vi är så jävla redo för 'lite' röj på campingen!

Ses vid Storkorsningen!

Vad har folk för campnamn? Har folk campflaggor? Kommer vi få se tvättbjörnsflaggan som vajade var man än var förra året? Vi funderar på om vi ska slänga ihop något enkelt i flaggväg för att enkelt hitta hem efter sista nattspelningen, men vad är enklaste sättet att snickra ihop en flagga på?
Citera
2014-06-13, 15:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FriteradBulle
Hur lång tid tar det att gå mellan scenerna, t.ex. mellan Luna och Juno? Är det lika jobbiga avstånd som det var på P&L?
Har ingen erfarenhet av PL, och området ser även annorlunda ut i år jämfört med i fjol, men nej det är inte överdrivet långt. Mellan Luna och Juno är det väl några minuters promenad.
Citera
2014-06-13, 17:58
Medlem
flanellpojkens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ilikepancakes
Inget jättesläpp, precis som väntat.
Däremot är jag personligen nöjd med Adept då jag känner två i bandet och inte har haft chansen att se dem uppträda på länge. Tyvärr lär det ju vara en massa wannabe-tuffingar i publiken som springer runt i ring och knuffas.

Edit: Adept krockar med Kanye. Det sög ju.

Om du nu känner två i bandet så kan du vara så snäll och fråga dom vilka gamla dängor de tänker lira då de lovade att spela en del gammalt för de lirar i 1.5h
Citera
2014-06-13, 18:38
Medlem
BrorGertruds avatar
Får hoppas att det inte blir en massa moshpits på EDM spelningarna detta året som förra. Var riktigt störande faktiskt!

Fint att spelschemat och appen är tillgängliga nu. Några krockar blev det allt men inga större som tur var.
Citera
2014-06-13, 18:49
Medlem
Smurfffs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av flanellpojken
Om du nu känner två i bandet så kan du vara så snäll och fråga dom vilka gamla dängor de tänker lira då de lovade att spela en del gammalt för de lirar i 1.5h

Oj, fan va najs. Då kanske man får pallra sig dit för att få höra lite gamla låtar. Grow up, Peter Pan är härmed beställd! Hör du det ilikepancakes?
Citera
2014-06-13, 19:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av flanellpojken

Citat:
Ursprungligen postat av Smurfff
Oj, fan va najs. Då kanske man får pallra sig dit för att få höra lite gamla låtar. Grow up, Peter Pan är härmed beställd! Hör du det ilikepancakes?

Är nog möjligt att de förfestar hemma hos mig på dagen, så får väl se vad de säger om jag snackar med dem
Sångaren är en vän från barndomstiden, så därför är det extra tungt att just de krockar med Kanye.
Citera
2014-06-13, 21:42
Avslutad
Är det så om någon vet ifall Lana Del Rey kommer spela låtar från sitt nyligen släppta album eller gamla låtar?
Citera
2014-06-13, 22:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hartyh
Är det så om någon vet ifall Lana Del Rey kommer spela låtar från sitt nyligen släppta album eller gamla låtar?

Gissningsvis kör hon en hel del från sin nya platta blandat med sina gamla hits. Brukar vara standard.
Citera
2014-06-14, 00:39
Medlem
Hur är brudarna på campen?
Citera
2014-06-14, 09:47
Medlem
Någon som vågar sig på en gissning hur det kommer vara med bilköer? Vi kommer att komma söderifrån.
Citera
2014-06-14, 11:17
Medlem
cooldogs avatar
Då har man köpt allt förutom alkohol och man börjar känna att det närmar sig!!!

Festivalmobil också införskaffad, blev en sån här http://www.elgiganten.se/product/mobil-tele-gps/mobiltelefoner/NOK106BLACK/nokia-106-mobiltelefon-svart. Känns iaf som batteriet ska hålla!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in