Citat:
Ursprungligen postat av
VemSaDet
Norra botkyrka har inte många golare. Så det blir lite info på flashback. Kolla gbg trådarna där är det massa golerier folk snackar ditt o hit även Malmö. Här är grabbarna beväpnade till tänderna dem gör sina grejer smidigt. Inga olojala småbarn, här håller man knäppt tyst. Det vet alla dem ända som torskar här är folk som tabbar sig med mobilsamtal osv.
Wow nu blev jag kär i dig

vore väl härligare om du kunde skriva "Här finns det en massa nobelpristagare" istället.
Men för att återgå till ditt inlägg, om det nu stämmer att ni är beväpnade till tänderna, varför ligger ni då så långt efter götet och Malmö i antalet skottlossningar? Eller är det kanske knallskottpistoler ni har?