2014-06-12, 23:09
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av majordomo
Babianen, jag argumenterar inte med dig (eftersom det är ointressant och förutsägbart) utan pratar om dig vilket är aningen mer intressant. För att ta en liknelse från din egen värld: Att prata med Babianen är ungefär som när Babianen onanerar med sig själv.

Wordwarrior, naturligtvis är människan i grund och botten ett djur med ganska primitiva drag. Dock är det så att ett centralt drag bland däggdjur i allmänhet och människan i synnerhet historiskt sett har varit att hannarna konkurrerar om honorna genom dels uppvaktning och pynt, dels tävlan med andra hannar. Honorna har sedan kunnat välja den främste hannen som vunnit tävlingen, och därmed kunnat berika sig med goda gener. Handjur inom de flesta arter är de som har grannast fjäderdräkt eller ståtligaste horn. Detta för att imponera på honorna och bli utvalda. Om allt kretsat kring våldtäkt hade de väl snarare utvecklat kamouflage för att kunna smyga på honorna.

Det finns ingenting i vare sig historisk eller psykologisk forskning som tyder på att systematiska och godtyckliga våldtäkter någonsin skulle varit något slags normaltillstånd. Att sedan många kvinnor tänder på dominanta och självsäkra män är en helt annan sak som inte har något med riktig våldtäkt att göra. Troligen snarare för att det är en indikation på att mannen är stark och klarar att skydda kvinnan.

Kvinnor har aldrig valt någonting läs mina inlägg om våldtäkt i primitiva samhällen. De finns i tråden.

Här är länkarna, (FB) Tjejer njuter av att bli våldtagna , (FB) Tjejer njuter av att bli våldtagna

Till exempel,

Citat:
Women beyond the age of puberty are routinely raped if they do not have husbands.

Citat:
the village decided that he was dead, and Yarima was raped by a number of men.

Citat:
and invites the intervention of the men who may stage a gang rape which is an assault on the women as a whole,

Citat:
a woman who is promiscuous has been the victim of male witchcraft, but if all cures fail, gang rape ensues

Citat:
A woman who goes alone out of the village is always considered to be heading for a tryst and even if she is not, any male has the right to accost her and demand that she have intercourse.

Du kan se att våldtäkt och grupp-våldtäkt sker regelbundet. Det förklarar varför kvinnor idag konsumerar våldtäkts-porr medan män inte gör det för att kvinnor blev våldtagna så mycket att de kvinnor som tyckte om det var de som förde vidare sina gener.
Senast redigerad av Babianen 2014-06-12 kl. 23:13.
Citera
2014-06-12, 23:10
Moderator
MrFishboys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rights4Men
Du lägger dig på helt fel nivå här. Att försvara kvinnors sexuella heder (mot bättre vetande) är en stor industri. Det har ingenting med kvinnors verkliga sexuella egenskaper att göra. Det är ett alibi för socialt och kulturellt uppfattat dåligt beteende.

Vilken heder..?

En våldtäkt är en våldtäkt och något jag ogillar, en våldtäkt har inget med sexualitet att göra, det är förknippat med våld. Oavsett om den som utför våldtäkten är en man eller kvinna oavsett om offret är en man eller kvinna..

Lika lite som pedofili har med sex att göra, det är en störning som resulterar i övergrepp. Våldtäkt är en störning, oavsett hur lösaktiga kvinnor är, oavsett hur mycket kvinnor ljuger. Våldtäkt har inget att göra med kvinnors verkliga sexuella egenskaper. Att du uppenbarligen är störd är inget jag tar ansvar för.
Citera
2014-06-12, 23:10
Medlem
Varför skulle jag inte ha sex med vem som helst? Jo, för att jag måste vilja ha killen för att kunna njuta av sexet. Njöt inte av att en kille tvingade sig på mig och har jag och en kille grälat och känslorna efter grälet inte har lagt sig och vi har sex så njuter jag inte heller.
Citera
2014-06-12, 23:14
Medlem
WordWarriors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av majordomo
Babianen, jag argumenterar inte med dig (eftersom det är ointressant och förutsägbart) utan pratar om dig vilket är aningen mer intressant. För att ta en liknelse från din egen värld: Att prata med Babianen är ungefär som när Babianen onanerar med sig själv.

Wordwarrior, naturligtvis är människan i grund och botten ett djur med ganska primitiva drag. Dock är det så att ett centralt drag bland däggdjur i allmänhet och människan i synnerhet historiskt sett har varit att hannarna konkurrerar om honorna genom dels uppvaktning och pynt, dels tävlan med andra hannar. Honorna har sedan kunnat välja den främste hannen som vunnit tävlingen, och därmed kunnat berika sig med goda gener. Handjur inom de flesta arter är de som har grannast fjäderdräkt eller ståtligaste horn. Detta för att imponera på honorna och bli utvalda. Om allt kretsat kring våldtäkt hade de väl snarare utvecklat kamouflage för att kunna smyga på honorna.

Det finns ingenting i vare sig historisk eller psykologisk forskning som tyder på att systematiska och godtyckliga våldtäkter någonsin skulle varit något slags normaltillstånd. Att sedan många kvinnor tänder på dominanta och självsäkra män är en helt annan sak som inte har något med riktig våldtäkt att göra. Troligen snarare för att det är en indikation på att mannen är stark och klarar att skydda kvinnan.

Du inleder bra, men sedan missar du helt historieskrivningen. Män som besegrade andra män i krig fick lägra motståndarens honor, med eller mot deras vilja. De som gav med sig, eller gillade situationen, fick sina gener vidare, de andra dödades. Vi ser detta i våra egna dagar. Se bara på Norges tyskebarn och kvinnorna i Naziockuperade Frankrike som knullade höga nazigubbar och vanliga soldater på löpande band, och även födde deras avkomma. Kvinnas natur är svekfull.
Senast redigerad av WordWarrior 2014-06-12 kl. 23:17.
Citera
2014-06-12, 23:15
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrFishboy
Vilken heder..?

En våldtäkt är en våldtäkt och något jag ogillar, en våldtäkt har inget med sexualitet att göra, det är förknippat med våld. Oavsett om den som utför våldtäkten är en man eller kvinna oavsett om offret är en man eller kvinna..

Lika lite som pedofili har med sex att göra, det är en störning som resulterar i övergrepp. Våldtäkt är en störning, oavsett hur lösaktiga kvinnor är, oavsett hur mycket kvinnor ljuger. Våldtäkt har inget att göra med kvinnors verkliga sexuella egenskaper. Att du uppenbarligen är störd är inget jag tar ansvar för.

1) Det är inte förknippat med våld. Jag har postat belägg för det tidigare i tråden, bara 0.1% av kvinnorna som blir våldtagna blev dödade. Bara 15% av kvinnorna som blev våldtagna utsattes för mer våld än vad som krävdes för att genomföra våldtäkten. Enligt en studie det refrerades till.

2) Nej våldtäkt har med sex att göra därför att majoriteten av kvinnor som blir våldtagna är i fertil ålder.
Citera
2014-06-12, 23:16
Moderator
MrFishboys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Babianen
Kvinnor har aldrig valt någonting läs mina inlägg om våldtäkt i primitiva samhällen. De finns i tråden.

Här är länkarna, (FB) Tjejer njuter av att bli våldtagna , (FB) Tjejer njuter av att bli våldtagna

Till exempel,

Vilken tur att vi inte lever i primitiva samhällen;
http://www.svensktidskrift.se/2004-6/2004-6-14_18.html

Du kan inte jämföra äpplen och päron och tro att du ska komma till en logisk slutsats..

Våldtäkt är inte njutning, varken för kvinnor, män eller barn som blir utsatta för det.
Citera
2014-06-12, 23:18
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LionQueen88
Varför skulle jag inte ha sex med vem som helst? Jo, för att jag måste vilja ha killen för att kunna njuta av sexet. Njöt inte av att en kille tvingade sig på mig och har jag och en kille grälat och känslorna efter grälet inte har lagt sig och vi har sex så njuter jag inte heller.

Det stämmer inte. Sex är lika skönt oavsett om man vill ha sex med mannen eller inte. Det är själva penetrationen som är skönt. Om man blir tvingad eller inte tycker om mannen spelar ingen roll.
Citera
2014-06-12, 23:18
Medlem
Citat:
Det stämmer inte. Sex är lika skönt oavsett om man vill ha sex med mannen eller inte. Det är själva penetrationen som är skönt. Om man blir tvingad eller inte tycker om mannen spelar ingen roll.

Som jag trodde, så fort något inte passar in i din världsbild så ljuger personen.
Citera
2014-06-12, 23:21
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrFishboy
Vilken tur att vi inte lever i primitiva samhällen;
http://www.svensktidskrift.se/2004-6/2004-6-14_18.html

Du kan inte jämföra äpplen och päron och tro att du ska komma till en logisk slutsats..

Våldtäkt är inte njutning, varken för kvinnor, män eller barn som blir utsatta för det.

1) Du har inte svarat på mitt inlägg här, (FB) Kvinnor njuter av att bli våldtagna!

2) Jag talar om våldtäkt i primitiva samhällen. Det visar att kvinnor i the ancestral homeland sannolikt blev våldtagna regelbundet.

3) Hur vet du att våldtäkt inte är njutning för kvinnor? Jag som kvinna vet att det är det. Jag har även postat inlägg från andra kvinnor som bekräftar att det är så.
Citera
2014-06-12, 23:21
Moderator
MrFishboys avatar
Citat:

Återigen, det är din personliga åsikt som du inte kan smeta på andra...

Och som du själv skriver så saknar du personlig erfarenhet av det..

Citera
2014-06-12, 23:22
Medlem
whoresms avatar
Intressant, det här kan ge en djupare inblick i hur påverkad en kvinnas sexualitet kan bli av en våldtäkt. Dvs, om denna vidriga upplevelse leder till orgasm, skickar det paradoxala signaler till cns. Ett mycket knepigt trauma tänker jag spontant... och förklarligt hur en del offer resonerar och ser på sig själva efteråt.
Citera
2014-06-12, 23:22
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WordWarrior
Du inleder bra, men sedan missar du helt historieskrivningen. Män som besegrade andra män i krig fick lägra motståndarens honor, med eller mot deras vilja. De som gav med sig, eller gillade situationen, fick sina gener vidare, de andra dödades. Vi ser detta i våra egna dagar. Se bara på Norges tyskebarn och kvinnorna i Naziockuperade Frankrike som knullade höga nazigubbar och vanliga soldater på löpande band, och även födde deras avkomma. Kvinnas natur är svekfull.

Ett standard exempel på det är att folk i primitiva samhällen kidnappar kvinnor från varandra. Så om en kvinna/kvinnor blir kidnappade av män från en annan stam då blir kvinnorna våldtagna och de får lära sig att tycka om det.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in