2014-06-11, 14:13
Medlem
BradSs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Enkel-Man
Vid nogare undersökning tycks min längd vara 15,4 när jag pressar emot blygdbenet, när jag inte gör det blid längden 14 cm. Omkretsen tycks vara densamma, 12 cm.

Vad är eran längd när ni mäter ifrån blygdbenet?

19
Citera
2014-06-11, 14:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BradS
19

Ouch, tur att jag har den perfekta storleken.
Citera
2014-06-11, 14:27
Medlem
BradSs avatar
Citat:
Ouch, tur att jag har den perfekta storleken.

Hehe, grattis!
Citera
2014-06-11, 14:29
Medlem
Citat:
Hehe, grattis!
Får tjejerna inte ont? Har du en tjocklek som matchar din penis längd? Hur lång är den utan att mäta ifrån blygdbenet?
Citera
2014-06-11, 22:39
Medlem
horvalps avatar
Citat:
Får tjejerna inte ont? Har du en tjocklek som matchar din penis längd? Hur lång är den utan att mäta ifrån blygdbenet?

Sluta lek, du har liten.
Citera
2014-06-12, 00:23
Medlem
Citat:
Alla studier jag har tittat på står det att mätningarna är gjorda med "bone-pressed" metoden. Alltså att man pressar linjalen mot blygdbenet så att det fett som finns där inte ska påverka. Glöm inte att göra det när ni mäter.

Då blir min längd 14,6 cm. Min omkrets är förövrigt 12 cm. Då är jag i princip dead-average enligt dessa tre studierna. http://i.imgur.com/faUvdnR.png

Haha, fan vilket fusk! Isåfall har jag 20cm.
Citera
2014-06-12, 11:09
Medlem
BradSs avatar
Citat:

Nä, som jag sagt innan, inga tjejer som klagat på att det skulle göra ont. Visst, i vissa vinklar kan man ju komma så pass djupt att den tar i livmodertappen men överlag är det väldigt sällan det händer med någon tjej jag varit med.
Citera
2014-06-12, 16:19
Medlem
16*15 cm. Ingen har klagat ännu. Kan tänka mig att tanter på 40 el. 50 skulle kunna klaga på att den är för liten.
Citera
2014-06-12, 17:53
Medlem
Ollonets avatar
Citat:
Nä, som jag sagt innan, inga tjejer som klagat på att det skulle göra ont. Visst, i vissa vinklar kan man ju komma så pass djupt att den tar i livmodertappen men överlag är det väldigt sällan det händer med någon tjej jag varit med.

Jaså sitter hemma som vanligt och lyfter bidrag och mäter kuken.Måste vara för jävla slit samt.
Citera
2014-06-12, 18:05
Medlem
Som storkukad medlem av detta eminenta forum så kan jag härmed delge alla som följer denna tråd, Jag har aldrig dragit över en tjej som har haft problem med att ta emot vad jag erbjuder, däremot kan jag själv tycka att det är lite jobbigt med trånga tjejer med liten lubrikation, samt om man har en brud som använder spiral, så kommer man ju så långt in att den där lilla metalltråden kan svepa över ollonet ,och det kan faktiskt kännas så obehagligt att jag faktiskt har avbrutit hela knulleriet.
Citera
2014-06-12, 21:17
Medlem
Citat:
Alla studier jag har tittat på står det att mätningarna är gjorda med "bone-pressed" metoden. Alltså att man pressar linjalen mot blygdbenet så att det fett som finns där inte ska påverka. Glöm inte att göra det när ni mäter.

Då blir min längd 14,6 cm. Min omkrets är förövrigt 12 cm. Då är jag i princip dead-average enligt dessa tre studierna. http://i.imgur.com/faUvdnR.png

Ja du är medel.

Du vill inte ha lika stor som mig, 27*21, gör förjävla ont på brudarna alltså.
Citera
2014-06-13, 12:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Johnnyhotter
Haha, fan vilket fusk! Isåfall har jag 20cm.
Meningen med det är att faktorer som ens vikt inte ska spela någon roll.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in