Citat:
Ursprungligen postat av
Bullen
Ingrid Carlqvist har väl i allra högsta grad, valt sina egna yrkesmässiga vägval.
Trots galenskapen.
Kommer du försvara dina herrar lika lojalt när du själv osentimentalt kommer avpolleteras? Det kommer inte ske imorgon, det kommer inte ske nästa vecka - men det kommer ske. Och det snarare än du tror. Alla springer mot dörren nu. Hjörne plundrade sitt sjunkade skepp och håller god min. Och du kan lita på att även din arbetsgivare gör detsamma.
Personer som Jan Helin förlorar inte en minuts sömn på att gå ett varv med yxan på avdelningarna om det gör att han kan sminka upp sina kvartalssiffror. Hoppas att du har en Plan B, för snart är det dags att elda igång den.