2014-06-10, 11:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Babianen
1) Det är alla kvinnor för att resten erkänner inte att de fantiserar om det.

2) Det är klart att de fantiserar om att de själva ska bli våldtagna. Ingen kvinna fantiserar om att män ska bli våldtagna.

3) Det betyder ingenting därför att män tar vad som helst så länge de får ligga.

4) Mitt bevis är, vad skulle kvinnor annars vilja uppleva i verkligheten?

1. Bevis och källa på det tack.
2. Bevis och källa på det tack.
3. Verkligen? bevis på det tack.
4. Ok, så när du fantiserar om att du blir nertramapd av en elefant, blir skjuten, får cancer, ligger död och dina släktingar sörjer ( har jag läst någonstans ska vara en av de allra vanligaste dagdrömmarna folk har) så betyder det att du längtar efter att dessa saker verkligen ska ske? Really.

Du kan läsa om fantasier hos en rad av våra stora psykologer/ filosofer...Freud, Lacan, Jung, Klein etc...de säger i princip samma sak.

Kvinnor vill förmodligen uppleva ungefär samma typ av sex som de idkar i verkligheten. Dvs frivillig och aktiv med människor de själva valt. Är nämligen så en majoritet av kvinnor har sex. De undviker dessutom mörka parker nattetid och aktar sig noga för att inte hamna i situationer där de riskerar våldtäkt. Så dina små teorier smälter som smör i solsken så fort du jämför med något annat, ex verkligheten, än det du har i din lilla perverterade hjärna. Stavas fantasier!

Kan fasen inte moderatorn stänga ner denna tråd?
Senast redigerad av ScottWalter 2014-06-10 kl. 11:38.
Citera
2014-06-10, 11:48
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skynetsnemesis
Hmm, det blir väldigt konstigt när man lägger till variabeln att det finns våldtäkt som vissa absolut inte vill vara med om och våldtäkt som går bra.

Hela resonemanget faller platt.
Det du måste skilja på är våldtäkt och rollspel med våldtäktsinslag, S&M med safeword till exempel.

Våldtäkt jag inte skulle vilja är till exempel,

- att bli kidnappad någon annan stans det skulle vara väldigt irriterande. För man kan lika gärna bli påsatt hårt i sin egen säng. Det verkar för mig mycket meningslöst att åka nånstans för att ha sex.

- a man blir fastbunden med knopar och grejer. Det verkar mycket irriterande.

- face fucking. Vad är poängen?

- bli tvingad till sex med en kvinna på något sätt. Det skulle inte kännas särskilt tvingande.

- vaginal penetration när jag säger nej/blir tvingad. Det skulle kännas extremt lame.

Våldtäkt som skulle vara hett,

- anal rape

- double anal påtvingat

- hardcore gangbangs

- forced cumbath

- vaginal sex så hårt så man inte kan gå efteråt

Våldtäkt man inte vill vara med om är sånt som är lame, irriterande, inte har med sex att göra.
Citera
2014-06-10, 11:49
Bannlyst
Citat:
1) Alla kvinnor som fantiserar om våldtäkt kommer inte att erkänna det. De kvinnor som erkänner det kommer att understate hur ofta och vilken sorts våldtäkt de fantiserar om. Därför är det 100% i verkligheten.

2) Men vad tror du att kvinnor vill ha i verkligheten? Jämställt sex med mycket förspel?
Det är ju stor skillnad mellan att fantisera om det och att vilja bli det
Citera
2014-06-10, 11:57
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ScottWalter
1. Bevis och källa på det tack.
2. Bevis och källa på det tack.
3. Verkligen? bevis på det tack.
4. Ok, så när du fantiserar om att du blir nertramapd av en elefant, blir skjuten, får cancer, ligger död och dina släktingar sörjer ( har jag läst någonstans ska vara en av de allra vanligaste dagdrömmarna folk har) så betyder det att du längtar efter att dessa saker verkligen ska ske? Really.

Du kan läsa om fantasier hos en rad av våra stora psykologer/ filosofer...Freud, Lacan, Jung, Klein etc...de säger i princip samma sak.

Kvinnor vill förmodligen uppleva ungefär samma typ av sex som de idkar i verkligheten. Dvs frivillig och aktiv med människor de själva valt. Är nämligen så en majoritet av kvinnor har sex. De undviker dessutom mörka parker nattetid och aktar sig noga för att inte hamna i situationer där de riskerar våldtäkt. Så dina små teorier smälter som smör i solsken så fort du jämför med något annat, ex verkligheten, än det du har i din lilla perverterade hjärna. Stavas fantasier!

Kan fasen inte moderatorn stänga ner denna tråd?

1)

Citat:
Sentiments such as these suggest that many
women may be ashamed of having rape fantasies, and this is supported by findings
from Gold et al. (1991) who found that women tended to feel shame and disgust after
writing out descriptions of their rape fantasies.
Thus, it seems more likely that
individuals would suppress or underreport rape fantasies than that they would over-
report them.
The percentage of women in the U.S. who have had rape fantasies may
be somewhat higher than the range found in current research.

http://digital.library.unt.edu/ark:/67531/metadc9118/m2/1/high_res_d/dissertation.pdf

2)

Citat:
The impact of item wording was evaluated using several items from the checklist.
In response to the checklist item “being overpowered or forced by a man to surrender
sexually against my will,” 52% of the participants reported they had the fantasy,
while
32% reported they had the fantasy of “being raped by a man.”

Citat:
In response to the question used by Kanin (1982) “Since college entrance, did
you ever have fantasies (daydreams) about being raped? More specifically, did you
ever have thoughts where you put yourself in the place of a woman being raped so that
you were able to visualize the rape situation and the rapist? Here we are not referring to
those fleeting apprehensions of rape that occur when you find yourself walking alone at
night or in strange neighborhoods,”
25% reported they had the fantasy. This is in
contrast to 57% of the participants who reported having the fantasy in Kanin’s study.

3) Bevis är att män inte konsumerar våldtäkts-porr. Det visar att män inte har någon preferens för det.

4) Mitt argument är om kvinnor inte vill bli våldtagna i verkligheten vilket sorts sex vill kvinnor ha i verkligheten?

5) De var manliga psykologer. Inte kvinnliga.

6) Om kvinnor ville ha frivilligt sex med män de själva valt varför raggar kvinnor inte upp män på krogen för tillfälligt sex?
Senast redigerad av Babianen 2014-06-10 kl. 12:01.
Citera
2014-06-10, 11:59
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bergshamramaffian
Det är ju stor skillnad mellan att fantisera om det och att vilja bli det

Vad är det för skillnad?
Citera
2014-06-10, 12:08
Medlem
PenisJuices avatar
Citat:
Vad är det för skillnad?

Att i fantasin kan det bli precis så som man vill ha det, i verkligheten blir det förmodligen inte alls lika trevligt.

Din källa antyder för övrigt att det är väldigt sällan som kvinnor har sådana fantasier. De förekommer, men är inte särskilt ofta förekommande. Att fantisera fyra gånger om våldtäkt på ett år betyder att de förmodligen fantiserar om en hel massa annat däremellan.

Har följt den här tråden utan att orka skriva nåt, du är en idiot.
Citera
2014-06-10, 12:09
Medlem
PenisJuices avatar
Citat:
Ursprungligen postat av forsaken-boy
det fetmarkerade skulle jag inte ha något problem med det. jag skulle lätt kunna våldta dig i röven och knulla dig i fittan så hårt att du kanske till och med börjar blöda. jag är dessutom hyggligt fysiskt stark för min storlek så du skulle inte kunna ta dig loss från mig.

Ni två pojkar borde definitivt ha sex med varandra.
Citera
2014-06-10, 12:10
Bannlyst
Citat:
Vad är det för skillnad?
Du frågar vad skillnaden mellan tanke och handling är?
Citera
2014-06-10, 12:10
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av forsaken-boy
det fetmarkerade skulle jag inte ha något problem med det. jag skulle lätt kunna våldta dig i röven och knulla dig i fittan så hårt att du kanske till och med börjar blöda. jag är dessutom hyggligt fysiskt stark för min storlek så du skulle inte kunna ta dig loss från mig.

http://ct.fra.bz/ol/fz/sw/i58/2/11/17/frabz-BITCH-PLEASE-754024.jpg

1) Du kommer inte ens att kunna komma in i mig analt so forget it.

2) Jag har blivit påsatt vaginalt så hårt att jag inte kunnat gå men jag har inte börjat blöda so it's not gonna happen.

3) Här är mer intressant information från studien jag länkade i mitt förra inlägg,

Citat:
In a little over half of the rape fantasies the non-consent expressed by the self
character was genuine (57%) and in a little under half it was feigned or token (43%). In
about half of these fantasies there was a change in the self character’s level of consent
from initially resistant to later becoming willingly involved (49%); however, in over one-
third the self character was resistant throughout the interaction (35%).

Ni kan se att,

- i 57% av fantasierna var kvinnans non consent genuint.

- i 43% av fantasierna var det token alltså att hon egentligen ville men sa nej.

- i 49% av fantasierna ändra det sig kvinnan under våldtäkten och började tycka om det.

- i 35% av fantasierna var kvinnan ovillig genom hela våldtäkten.

Vad säger det här om att "kvinnor vill inte att det ska hända på riktigt"? Att det inte stämmer.
Senast redigerad av Babianen 2014-06-10 kl. 12:13.
Citera
2014-06-10, 12:13
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PenisJuice
Att i fantasin kan det bli precis så som man vill ha det, i verkligheten blir det förmodligen inte alls lika trevligt.

Din källa antyder för övrigt att det är väldigt sällan som kvinnor har sådana fantasier. De förekommer, men är inte särskilt ofta förekommande. Att fantisera fyra gånger om våldtäkt på ett år betyder att de förmodligen fantiserar om en hel massa annat däremellan.

Har följt den här tråden utan att orka skriva nåt, du är en idiot.

1) Se inlägget ovan. Många kvinnor har fantasier om att bli våldtagna där de är ovilliga till sexet på riktigt.

2) De ljuger. Våldtäkt är den vanligaste sexuella läggningen bland kvinnor.
Citera
2014-06-10, 12:15
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bergshamramaffian
Du frågar vad skillnaden mellan tanke och handling är?

Ja vad är det för skillnad mellan att a) fantisera om att bli våldtagen b) vilja bli våldtagen på riktigt? Ingen. Att fantisera om något är samma sak som att vilja det.

Till exempel, "bara för att jag fantiserar om gay sex vill jag inte ha gay sex på riktigt" really now?
Citera
2014-06-10, 12:22
Bannlyst
Citat:
Ja vad är det för skillnad mellan att a) fantisera om att bli våldtagen b) vilja bli våldtagen på riktigt? Ingen. Att fantisera om något är samma sak som att vilja det.

Till exempel, "bara för att jag fantiserar om gay sex vill jag inte ha gay sex på riktigt" really now?
Att en fantasi har man inte utforskat utan bara tänkt, medan att bli våldtagen händer. Visst har man haft någon fetisch-idé men jag skulle aldrig vilja genomföra den bara för att jag har tänkt på den
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in