2014-06-10, 10:07
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av innosent
Som sagt stord

Svara på frågan,

a) Är det värre att bli penetrerad av 1 man vaginalt eller att bli penetrerad av 100 män analt?

b) Är det värre att bli penetrerad av 1 man vaginalt eller att bli penetrerad av 600 män vaginalt?

c) Om kvinnor klarar av att bli penetrerade av 600 män vaginalt på 1 dag tror du då att det är en big deal att bli penetrerad av 1 man vaginalt på 1 dag?

d) Om en kvinna inte blir traumatiserad för livet av att bli vaginalt penetrerad av 600 män varför skulle hon bli traumatiserad för livet av att bli vaginalt penetrerad av 1 man?
Citera
2014-06-10, 10:09
Medlem
innosents avatar
Jag pratar inte med psykfall
Citera
2014-06-10, 10:20
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av innosent
Jag pratar inte med psykfall

sluta kommentera då.
Citera
2014-06-10, 10:36
Medlem
MeanMEs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Babianen
Men alla kvinnor tänder på tvång det är genetiskt.
Och det vetenskapliga underlaget för det är?
Citera
2014-06-10, 10:44
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MeanME
Och det vetenskapliga underlaget för det är?

1) Alla kvinnor fantiserar om våldtäkt. Studier ger siffror på typ 30 - 60%.

Citat:
This study evaluated the rape fantasies of female undergraduates (N = 355) using a fantasy checklist that reflected the legal definition of rape and a sexual fantasy log that included systematic prompts and self-ratings. Results indicated that 62% of women have had a rape fantasy, which is somewhat higher than previous estimates.

http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/19085605

2) Våldtäkts-porr konsumeras regelbundet av minst 30 miljoner kvinnor men av typ 0 män, (FB) Leder porr till sexuella övergrepp?

Det visar att kvinnors preferens för våldtäkt är genetisk därför att den förekommer hos alla kvinnor men inte hos män.
Senast redigerad av Babianen 2014-06-10 kl. 10:48.
Citera
2014-06-10, 10:56
Medlem
Citat:

2) Våldtäkts-porr konsumeras regelbundet av minst 30 miljoner kvinnor men av typ 0 män, (FB) Leder porr till sexuella övergrepp?

Det visar att kvinnors preferens för våldtäkt är genetisk därför att den förekommer hos alla kvinnor men inte hos män.

Tidigare lät det ifrån dig "100%" av alla kvinnor.
Av 62% vill säkert bara 10% att fantasi ska och kan bli till njutning på riktigt.
Citera
2014-06-10, 11:02
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KnarkEGratis
Tidigare lät det ifrån dig "100%" av alla kvinnor.
Av 62% vill säkert bara 10% att fantasi ska och kan bli till njutning på riktigt.

1) Alla kvinnor som fantiserar om våldtäkt kommer inte att erkänna det. De kvinnor som erkänner det kommer att understate hur ofta och vilken sorts våldtäkt de fantiserar om. Därför är det 100% i verkligheten.

2) Men vad tror du att kvinnor vill ha i verkligheten? Jämställt sex med mycket förspel?
Citera
2014-06-10, 11:07
Medlem
Citat:

Jag gissar på att du fantiserar om att bli våldtagen utfrån det du skriver?

Har du blivit våldtagen?

Om inte, skulle du vilja bli det?
Sista frågan är svår att ställa då våldtäkt förutsätter sex mot ens vilja
men jag hoppas du förstår vad jag menar.
Citera
2014-06-10, 11:11
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skynetsnemesis
Jag gissar på att du fantiserar om att bli våldtagen utfrån det du skriver?

Har du blivit våldtagen?

Om inte, skulle du vilja bli det?
Sista frågan är svår att ställa då våldtäkt förutsätter sex mot ens vilja
men jag hoppas du förstår vad jag menar.

1) Nej jag fantiserar inte om att bli våldtagen jag slutade att fantisera om det när jag var 16.

2) Nej jag har inte blivit vålldtagen.

3) Det beror på vilken sorts våldtäkt det är. Alla kvinnor har olika sorters våldtäkt som de gillar till exempel, kidnappning, att kvinnan blir drogad, utpressning, överfall, att hon blir fastbunden, att mannen är mycket äldre, marital rape, forced breeding, anal våldtäkt, och så vidare.
Citera
2014-06-10, 11:12
Medlem
30-60% är inte ALLA kvinnor för det första.

Och också kul att du tar så för givet att rape-fantasy hos kvinnor enkom måste innebära att de själva ska utsättas för våldtäkt....tänkt på den? Kvinnor kanske ligger och fantiserar precis lika mycket kring våldtagna män.

Och var har du siffrorna på vad män fantiserar kring? Män kanske fantiserar kring dessa saker precis lika mycket och vad betyder det i sånt fall?

"Studies from the 1970s and 1980s have found rape fantasy was once a common sexual fantasy among both men and women. The fantasy may involve the fantasist as either the one being forced into sex or as the perpetrator."

källa: wikipedia

Så? kanske världen inte är så svart vit som du tror.
Och dessutom...var har du ditt bevis för att fantasier är samma sak som att vilja uppleva det i verkligheten? Du har inget, eftersom det är en vedertagen sanning att det inte råder något sådant direkt samband.
Citera
2014-06-10, 11:16
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ScottWalter
30-60% är inte ALLA kvinnor för det första.

Och också kul att du tar så för givet att rape-fantasy hos kvinnor enkom måste innebära att de själva ska utsättas för våldtäkt....tänkt på den? Kvinnor kanske ligger och fantiserar precis lika mycket kring våldtagna män.

Och var har du siffrorna på vad män fantiserar kring? Män kanske fantiserar kring dessa saker precis lika mycket och vad betyder det i sånt fall?

"Studies from the 1970s and 1980s have found rape fantasy was once a common sexual fantasy among both men and women. The fantasy may involve the fantasist as either the one being forced into sex or as the perpetrator."

källa: wikipedia

Så? kanske världen inte är så svart vit som du tror.
Och dessutom...var har du ditt bevis för att fantasier är samma sak som att vilja uppleva det i verkligheten? Du har inget, eftersom det är en vedertagen sanning att det inte råder något sådant direkt samband.

1) Det är alla kvinnor för att resten erkänner inte att de fantiserar om det.

2) Det är klart att de fantiserar om att de själva ska bli våldtagna. Ingen kvinna fantiserar om att män ska bli våldtagna.

3) Det betyder ingenting därför att män tar vad som helst så länge de får ligga.

4) Mitt bevis är, vad skulle kvinnor annars vilja uppleva i verkligheten?
Citera
2014-06-10, 11:33
Medlem
Citat:
1) Nej jag fantiserar inte om att bli våldtagen jag slutade att fantisera om det när jag var 16.

2) Nej jag har inte blivit vålldtagen.

3) Det beror på vilken sorts våldtäkt det är. Alla kvinnor har olika sorters våldtäkt som de gillar till exempel, kidnappning, att kvinnan blir drogad, utpressning, överfall, att hon blir fastbunden, att mannen är mycket äldre, marital rape, forced breeding, anal våldtäkt, och så vidare.

Hmm, det blir väldigt konstigt när man lägger till variabeln att det finns våldtäkt som vissa absolut inte vill vara med om och våldtäkt som går bra.

Hela resonemanget faller platt.
Det du måste skilja på är våldtäkt och rollspel med våldtäktsinslag, S&M med safeword till exempel.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in