2014-06-10, 09:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Babianen
Om man klarar av 100 män analt då klarar man av 1 man vaginalt eller hur? Fysiskt är det inget problem att bli våldtagen håller du med? Då handlar det bara om att man "inte vill uppleva det" varför skulle man inte vilja uppleva sex? Det är bara om man har en fixering vid att man har "rätt att säga nej" som man är emot det. Det är en mental störning och har ingenting med våldtäkt att göra.1) Kan du länka till domen om din våldtäkt?

2) Det är inte psykologiskt normalt att vilja ha sex på sina vilkor som kvinna det normala är att man vill ha sex på mannens vilkor och tillfredsställa mannen.Jag är kvinna jag har postat bevis för det här, (FB) Leder porr till sexuella övergrepp?) Nej hon har inte varit otrogen hon har bara varit kvinna.

2) Kvinnor är till för att ägas av män. Sen får männen gör vad de vill med dem. Om en kvinna inte har en man så är det ju fritt fram.

Det är människor som du som skapar feminister - börjar nu förstå de till en viss del. Du verkar inte vara särskilt normal i skallen
Citera
2014-06-10, 09:11
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Maania
Det är människor som du som skapar feminister - börjar nu förstå de till en viss del. Du verkar inte vara särskilt normal i skallen

Men du kan väl svara på mitt argument, om en kvinna klarar av 100 män analt utan glidmedel, vad är det som är så dåligt med 1 man vaginalt? Även om hon blir slagen och fasthållen är det fortfarande en mycket mindre grej att bli penetrerad av 1 man vaginalt än av 100 män analt.
Senast redigerad av Babianen 2014-06-10 kl. 09:14.
Citera
2014-06-10, 09:17
Medlem
mjps avatar
jaha ännu ett prat om detta ämne finns ingen kvinna eller man som njuter av att bli våldtagen! sen att man vill återuppleva övergreppet kallas lust och förlust man vill (leva upp) övergreppet så det försvinner ,,men det gör det ju inte såklart men så fungerar vår hjärna..vid dominans sex så är det ju så att båda är med påt och det är alltid den undergivne som igentligen bestämmer fast det ska liknas vid att det inte är så.. frågor på det?
Citera
2014-06-10, 09:19
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mjp
jaha ännu ett prat om detta ämne finns ingen kvinna eller man som njuter av att bli våldtagen! sen att man vill återuppleva övergreppet kallas lust och förlust man vill (leva upp) övergreppet så det försvinner ,,men det gör det ju inte såklart men så fungerar vår hjärna..vid dominans sex så är det ju så att båda är med påt och det är alltid den undergivne som igentligen bestämmer fast det ska liknas vid att det inte är så.. frågor på det?

1) Varför skulle en kvinna inte njuta av att bli våldtagen?

2) Om en man blev tvingad att sätta på en kvinna skulle han inte njuta av det?
Citera
2014-06-10, 09:35
Bannlyst
Hoppas ts blir våldtagen.
Citera
2014-06-10, 09:36
Medlem
Snuskalass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Babianen
1) Varför skulle en kvinna inte njuta av att bli våldtagen?

Sluta var cp. Skulle du resonera likadant om det var din egen mor som blev gängvåldtagen i någon gränd? Förövrigt är du inte kvinna (baserat på tidigare skapade ämnen och ditt ständiga påpekande om att du faktiskt är kvinna) utan förmodligen någon Elliot Rodgers-typ. Skjut dig själv.
Citera
2014-06-10, 09:44
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Snuskalas
Sluta var cp. Skulle du resonera likadant om det var din egen mor som blev gängvåldtagen i någon gränd? Förövrigt är du inte kvinna (baserat på tidigare skapade ämnen och ditt ständiga påpekande om att du faktiskt är kvinna) utan förmodligen någon Elliot Rodgers-typ. Skjut dig själv.

1) Svara på frågan, vad är det som är så hemskt med våldtäkt?

2) Jag har postat bevis för att jag är kvinna här, (FB) Leder porr till sexuella övergrepp? jag har också varit på cam 2 gånger senaste gången i dagarna.
Citera
2014-06-10, 09:48
Medlem
innosents avatar
Om du ar kvinna maste du ha en grov psykisk storning
Citera
2014-06-10, 09:53
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av innosent
Om du ar kvinna maste du ha en grov psykisk storning

Här är en kvinna som blev påsatt av 600+ män på 1 dag, http://www.empflix.com/videos/Worlds-Biggest-Gang-Bang-3-50021.html varför skulle en kvinna då inte klara av att bli påsatt av 1 man även om hon blir överfallen, slagen, fasthållen? 1 man är mycket mindre än 600 män.

För att sätta det i perspektiv, ni hävdar att det är värre för en kvinna att bli,

a) Överfallen, slagen, fasthållen, penetrerad av 1 man vaginalt.

vs

b) Att hon blir penetrerad analt av 100 män.

eller

c) Att hon blir penetrerad vaginalt av 600 män.
Senast redigerad av Babianen 2014-06-10 kl. 09:56.
Citera
2014-06-10, 09:53
Bannlyst
haha jag gillar dig, babianen.
Citera
2014-06-10, 09:54
Medlem
innosents avatar
Som sagt stord
Citera
2014-06-10, 10:02
Bannlyst
en massa idioter på denna tråd som säger att jag och babianen borde dö. ni är fan inte bättre än oss.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in