Citat:
Ursprungligen postat av
EuropaForEuropeer
HUR FÅR VI BORT LÄGRET I HÖGDALEN; VI HAR RINGT POLISEN OCH STADSFÖRVALTNINGEN.
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!

Det är väldigt störande, men på samma gång är det positivt att alla dessa läger existerar. Dessa läger visar på hur förljuget vårt samhälle är och att lagar och regler inte gäller alla. Situationen är som den är och att den hela tiden förvärras är trots allt något positivt, det gör så att vanligt folk ser konsekvenserna av att vi har röstat fram handlingsförlamade politiker, på samma gång visar det även hur skadligt den gränslösa politiken (EU) är.
Här kommer 2 korta exempel:
Pratade med en kollega som brukar åka förbi Rådmansgatan påväg till jobbet. Han berättade med fasa över vad han sett runt biblioteket och tunnelbanan på morgonen. Ni som följt tråden har sett bilderna som länkats från platsen tidigare. Ska tydligen vara mycket löst bajspapper i området.
En annan person som jag känner skällde ut mig för något år sen när jag påstod att detta tiggeri var organiserat och bara kommer att eskalera. Han berätade stolt för mig att han brukade ge mynt till tiggare om han hade något löst på sig. På den tiden var hans bostadsområde befriat från Eu-migranter och allt var frid och fröjd

. Idag sitter det 6-7 st inom hans bostadskvarter (han bor i de centrala delarna av STHLM) och dessutom finns det ett läger till och från i det område som han bor i. Utan att säga för mycket så kan jag meddela att han ändrat sin åsikt om dessa Romer och ger inte pengar längre.