2014-06-09, 14:16
Medlem
JumpingJacks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WalterSullivan
Vadå grävde dem gropar på campingen o sket?

Den lilla campingseden verkar ha gått våra EU-migranter förbi eftersom man brukar hitta skithögar runt deras läger.
Nej, de gräver inte gropar och skiter i, de skiter där de står och sitter. Utan att krafsa över efteråt.
Gå inte i områden där det finns tiggarläger utan att ha gummistövlar som du inte är rädd om på fötterna.
2014-06-09, 16:06
Avslutad
Det börjar så smått med tältläger och husvagnsläger. Inom några år kommer vi ha permanenta kåkstäder i det här landet. Grattis, snart ser landet ut som en ziggis-förort i Rumänien.
2014-06-09, 20:12
Medlem
EuropaForEuropeers avatar
HUR FÅR VI BORT LÄGRET I HÖGDALEN; VI HAR RINGT POLISEN OCH STADSFÖRVALTNINGEN.
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!
2014-06-09, 20:41
Medlem
Mike.Andersens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EuropaForEuropeer

Ring igen och säg att det blir lynching av romer om de inte försvinner.
2014-06-09, 21:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sidiw
Ett helt gäng bor vid Delsjöns pendelparkering (i närheten av Delsjömotet). Där står 20-30 bilar parkerade fulla med zigenera + några tält uppsatta i omgivande skog. Toaletten är bakom ett elskåp i närheten. I dag hängde dessutom fullt med tvätt mellan träden, så de har gjort sig hemmastadda.

Nu är det ännu fler zigenare vid Delsjömotet. Jag skulle tippa på ett 30-tal bilar och ett 10-tal i terrängen runt om. Skogen bredvid är toaletten. Det är tydligen helt ok att göra som man vill när man är zigenare...
2014-06-09, 22:13
Medlem
falsk_mekanikers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EuropaForEuropeer
Det är väldigt störande, men på samma gång är det positivt att alla dessa läger existerar. Dessa läger visar på hur förljuget vårt samhälle är och att lagar och regler inte gäller alla. Situationen är som den är och att den hela tiden förvärras är trots allt något positivt, det gör så att vanligt folk ser konsekvenserna av att vi har röstat fram handlingsförlamade politiker, på samma gång visar det även hur skadligt den gränslösa politiken (EU) är.

Här kommer 2 korta exempel:

Pratade med en kollega som brukar åka förbi Rådmansgatan påväg till jobbet. Han berättade med fasa över vad han sett runt biblioteket och tunnelbanan på morgonen. Ni som följt tråden har sett bilderna som länkats från platsen tidigare. Ska tydligen vara mycket löst bajspapper i området.

En annan person som jag känner skällde ut mig för något år sen när jag påstod att detta tiggeri var organiserat och bara kommer att eskalera. Han berätade stolt för mig att han brukade ge mynt till tiggare om han hade något löst på sig. På den tiden var hans bostadsområde befriat från Eu-migranter och allt var frid och fröjd . Idag sitter det 6-7 st inom hans bostadskvarter (han bor i de centrala delarna av STHLM) och dessutom finns det ett läger till och från i det område som han bor i. Utan att säga för mycket så kan jag meddela att han ändrat sin åsikt om dessa Romer och ger inte pengar längre.
Senast redigerad av falsk_mekaniker 2014-06-09 kl. 22:16.
2014-06-09, 22:35
Medlem
FidoDidos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mike.Andersen

Tydligen någon som gått från ord till handling; http://www.expressen.se/gt/asfaltslaggare-utsatta-for-hot-av-vapnat-gang/

[Edit]Fast nu ser jag att det inte var råmer...Ett gott initiativ oavsett vilket.
Senast redigerad av FidoDido 2014-06-09 kl. 22:38.
2014-06-10, 00:26
Medlem
DragonOnWall8s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mike.Andersen

Nä, det hjälper ej!
Däremot fullständiga ifyllda a4-formulär får värdelösa statliga aktörer ett måste att agera.
2014-06-10, 00:39
Medlem
Ganska.Uddas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av börsvalp
Det börjar så smått med tältläger och husvagnsläger. Inom några år kommer vi ha permanenta kåkstäder i det här landet. Grattis, snart ser landet ut som en ziggis-förort i Rumänien.

Exakt vad jag tror också. Laglösheten är här för att stanna. Så jävla trist att våra politiker är villiga att offra våra vackra natur för den politiska korrektheten. Jävla fegisar hela bunten!
2014-06-10, 00:40
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Ganska.Udda
Exakt vad jag tror också. Laglösheten är här för att stanna. Så jävla trist att våra politiker är villiga att offra våra vackra natur för den politiska korrektheten. Jävla fegisar hela bunten!

Så länge man är så tafatta som man är gentemot dessa så kommer det bara bli värre och värre. När är det dags att sätta ner foten?
2014-06-10, 00:42
Medlem
WalterSullivans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av börsvalp

I Frankrike finns det redan stora kåkstadsområden i vissa städer
2014-06-10, 00:57
Medlem
lagartos avatar
Tappade räkningen efter 25 romer som bor/sover/huserar på Sveavägen (Sthlm) kring donken. Känns ju som en intressant utveckling...

Konstigt nog så börjar jag gilla att dom sover på gatorna. Mycket märklig... Är jag numera psyksjuk? Eller är det för att det känns bra att de toleranta innerstadsmänniskorna har fått nya grannar?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in