2014-05-27, 03:15
Medlem
Han kommer enbart hem till mig för att kolla på grannarna med kikare! Han har till och med investerat i en kikare för ca 1500 kr för att kunna kolla bra så att säga. Men han bryr sig absolut inte om "stör" deras privatliv.

Va ska jag göra?
Citera
2014-05-27, 03:26
Medlem
DXM-Redemptions avatar
Köp ett teleskop. Då kan du vara med. Du är bara avundsjuk på hans kikare.
Citera
2014-05-27, 03:49
Medlem
Yugens avatar
Komiskt speciellt när man kommer till "med glädje".

Skulle säga "harmlöst" så länge ingen av dessa vet så gör det nog ingen skada, det är inte som att han fotograferar eller videoinspelar.
Citera
2014-05-27, 07:07
Bannlyst
Verkar roligare att spana mot en nudiststrand :-D

Finns nakenbad för herrar har jag sett..
Citera
2014-05-27, 08:49
Medlem
CoralinesGhosts avatar
Haha! Vad är det med dina grannar som gör dem så intressanta att kika på? Rör det sig om en packe nudister, ägnar de sig åt brottslig verksamhet, eller är grannfrun oerhört vacker? Frågorna är många.
Citera
2014-05-27, 09:03
Medlem
theDarkTriads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PetraMarklund
Han kommer enbart hem till mig för att kolla på grannarna med kikare! Han har till och med investerat i en kikare för ca 1500 kr för att kunna kolla bra så att säga. Men han bryr sig absolut inte om "stör" deras privatliv.

Va ska jag göra?

Gillar du läget så joina med egen kikare annars - din lägenhet dina regler. Vad är problemet?

Egentligen är du nog butthurt för att han inte bryr sig om dig.
Citera
2014-05-27, 10:20
Medlem
Det bästa är att ragga upp den brud han kollar på, så kan du visa närbilder vad ni gjorde.
Det verkar lite efterblivet o stå att kolla med kikare, vad är nästa grej? Var inte det sådant man gjorde när man var 10 år?
Citera
2014-06-09, 12:33
Medlem
Clay Allisons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PetraMarklund

Va ska jag göra?

Skulle kunna varit mig du beskrev. Love it.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in