Citat:
Ursprungligen postat av
OldWolf
Det är som sagt en mycket bra analys, men samtidigt skrämmande. När man läser denna och andra texter från oberoende skribenter i väst, framstår inte Ryssland, men väl USA som det verkliga Mordon. Medlöparna finns inom EU, som ställer sig bakom "Ögat" som lydiga orcher. Prorchenko blir därmed vår tids Saruman. Jag vill därmed inte påstå att Putin är Gandalf.
Ju mer jg läser från oberoende skribenter i väst, desto oroligare blir jag över de krafter som styr Mordor och de hänslynslösa krafter som styr gat begär efter mera makt och mera pengar, utan hänsyn till hur många oskyldiga som tvingas dö... Afghanistan, Irak, Libyen, Syrien, Ukraina....
Primus motor bakom detta agerande kan bara vara en satanisk dödskult!
Det är den enda logiska slutsats jag kan komma till. Sedan om dessa bakom detta kallar sig nazister, fascister, moderater, folkpartister eller neocons, spelar mindre roll. Olika förpackningar på samma skit!
Detta måste vara förutsättningen, för att kunna vara med och skapa det helvete, som nu utspelas i Ukraina, i Usa/ Eu och Nato regi!
Dessa ledare måste fått all sin empati och samveten bortfrätta genom att regelbundet deltagit i rituella barnamord, iklädda sina svarta kåpor, högljutt hyllande sin dödsgud satan!