Citat:
Ursprungligen postat av
Speedyoo
Kul att det fortfarande finns några svenska tjejer med hjärna.
Var inne i Stockholm igår natt (23-24~) och såg åtminstone tre "par" bestående av en snygg ung svensk brud med en ful/snygg (jag kan ärligt inte avgöra, tycker alla ser ut som skit) "hoodneger" (såg alltså ut som att de var tagna från någon ghettogata i en amerikansk film).
Vad ser svenska tjejer med dessa förutom en stor kuk?
De går ju för fan på bidrag, kommer aldrig bli något och risken att man blir mördad/våldtagen lär öka markant det ögonblick man börjar umgås med dessa och i deras kvarter.
Nu lät jag också väldigt rasistisk, vilket jag vill påstå att jag inte är. Förstår bara inte hur det går ihop.
Skulle själv aldrig kunna vara med en helsvart tjej. Finns en del snygga skådespelerskor men de är ofta mer åt det "bruna" hållet, och är självklart proffsigt sminkade osv. vilket förbättrar utseendet.
Ja, fast nej.
1. Alla negrer är inte fula. Om du inte förstår detta så har du inte sett speciellt många negrer. Sök "hot black girls" eller "black girls" på vilken sökmotor som helst så kommer du att se många vackra och snygga mörkhyade tjejer.
Det finns också väldigt många fula svenska tjejer.
2. Tjejer (och inte bara mänskliga tjejer utan även i den övriga djurvärlden) dras till testosteron. Det visar på styrka och är en ren human instinkt. Svarta människor har högre testosteron än vita, och det kan attrahera många kvinnor. Finns ruskigt rika svarta människor, vilket gör att du inte kan generalisera en hel grupp.
3. Du är rasist. Inse det och move on with your white trash life.
4. "Proffsigt sminkade"? Detta fick mig faktiskt att skratta. Ge mig en kändis som inte är proffsigt sminkad.
http://wac.450f.edgecastcdn.net/8045...1/beyonce1.jpg
Det här är Beyonce utan smink, och hon är fortfarande sjukt snygg.
Det här är Britney Spears utan smink.
http://britneyspearswithoutmakeup.co...012/04/006.png
Vacker, eller hur?
Sluta generalisera och inse att det finns vackra människor inom alla etniciteter.