2014-06-06, 15:48
Medlem
retepm.s avatar
Funderar på att skaffa mig någon sorts projektilvapen som kan avfyras med hög hastighet. Endast för självförsvar givetvis. Det är farliga tider då negrer och araber smyger runt husknutarna. Då gäller det att man är redo när de försöker sig på typiska negeraktiviteter som rån, mord och våldtäkt.
Citera
2014-06-06, 17:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Smatter
Att bära tillhyggen kan bli så fel.

Gör dig själv till ett vapen och börja på kampsport. Alexander "The Mauler" Gustafsson slog ju in pungen på en negroid + brutna revben med mera när han utsattes för rån här om månaden.

Slå först, slå hårt.

Nej, det gjorde han inte.
Citera
2014-06-08, 02:00
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av bbnation
Flashback forum kan man ta det med nypa salt då den ägs numera av judar sedan när den flyttades till Newyork.

Men åter till topic, nu när hatet mot svenskar och vita blir allt för tydligare för varje dag det går, så kan man tänka sig att vi behöver beväpna oss. Invandringen är ett faktum att svenskar kommer inte finnas kvar som majoritet om 50-100 år.
Jag har ett antal vänner som redan bär på kastknivar och liknande för att skydda sig mot de som är antivita. Nu kanske låter omöjligt och inte okej för många av er men läs detta om ett par år till så kommer ni säkert tänka igen att det är nödvändigt.

Har ni tänkt på att bilda gäng eller bära på saker för att skydda er?

Hatet mot svenskar kommer främst från svenskarna själv. Eller hur förklarar man annars hur svensken två gånger om kan rösta fram i majoritet en regering som tillåter splittring mellan etniskt svenska individer?
Svensken fick av sittande regering cirka en tusenlapp mer per månad i plånboken(ja, de arbetande svenskarna då, inte alla de övriga och etniska svenskarna) och står där nu med lång näsa: "Oj, men vad lite jag fick i plånboken och se där vad mycket jag plötsligt inte får längre och se där vilka det är NU och som får allt och det JAG fick FÖRUT!?!? ".
Och vet du TS, där tycker jag precis som blattarna tycker, att där kan svensken fortsätta stå.
Känner man ingen solidaritet med sina landsmän och detta i "fredstid" så behöver man heller inte komma och tigga om solidaritet från sina landsmän och då när det uppstår ett "skarpt läge". Snacka om att när Fan blir gammal så blir han religiös.
Jägarexamen kan vara en väg, lära känna sin fiende en annan, självförsvar åter en annan, "rösta rätt" ännu en, o. s. v.
Men utan brushur och tusen kusiner så hjälper nog inte mycket.
Citera
2014-06-08, 02:07
Medlem
WalterSullivans avatar
Att få tag i skjutvapen är inte så svårt i Sverige enligt en kille jag känner som har en hel del kontakter, du kan få en pistol av bra kvalitet för under 10k bara du känner rätt folk. Mycket illegala vapen som flyter runt i undervärlden även i detta pk rike. Fast försvarar man sig med en illegal pistol åker man ju dit rätt hårt så förhoppningsvis behövs den aldrig användas

Skulle kännas tryggt att åtminstonde ha ett vapen hemma för nödlägen, om det är nåt jag beundrar Usa för så är det 2a amendment

Hade vi haft tungt beväpnade rednecks i sverige så hade blatten kunnat hållas i styr mycket bättre än nu då det är fritt fram för han
Citera
2014-06-08, 02:16
Medlem
När feminister, kommunister och dylikt pack bränner vår flagga på nationaldagen så är det inget annat än en krigsförklaring.
Citera
2014-06-08, 02:34
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av herrwille
När feminister, kommunister och dylikt pack bränner vår flagga på nationaldagen så är det inget annat än en krigsförklaring.

varför har det inte blivit krig än? https://img.4plebs.org/boards/pol/image/1386/68/1386688424353.jpg
Citera
2014-06-08, 03:05
Avslutad
Citat:

I detta fallet vet mycket väl den högra handen vad den vänstra handen gör och tvärtom.
Eller vilken hand pekar du med nu när du pekar ut vänstern som skyldig till det massiva invällandet vi haft och som vi har med en högerregering? En sittande regering som gör att vi vanliga medborgare alls känner att vi måste försvara och beväpna oss?
En sittande högerregering som dessutom monterar ned vårt militära försvar.
Och "dylikt pack", är det sådana som du själv det, eller? Hur gör du själv och vad har du själv gjort för att förhindra detta?
För egen del lyfter jag inte längre ett finger för att rädda mina s. k "landsmän", nu går jag precis samma väg som dessa, det vill säga jag räddar mig själv.
Jag ser i svensken samma fiende som jag ser i blatten. Och jag försvarar mig därefter. Jag är kvinna, jag bor i Sverige, jag får(fortsatt) försvara mig själv.
Citera
2014-06-08, 03:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hee4r
I detta fallet vet mycket väl den högra handen vad den vänstra handen gör och tvärtom.
Eller vilken hand pekar du med nu när du pekar ut vänstern som skyldig till det massiva invällandet vi haft och som vi har med en högerregering? En sittande regering som gör att vi vanliga medborgare alls känner att vi måste försvara och beväpna oss?
Och "dylikt pack", är det sådana som du själv det, eller? Hur gör du själv och vad har du själv gjort för att förhindra detta?
För egen del lyfter jag inte längre ett finger för att rädda mina s. k "landsmän", nu går jag precis samma väg som dessa, det vill säga jag räddar mig själv.
Jag ser i svensken samma fiende som jag ser i blatten. Och jag försvarar mig därefter. Jag är kvinna, jag bor i Sverige, jag får(fortsatt) försvara mig själv.
Fast nu pratar jag om flaggbränning, har faktiskt inte sett någon från höger pyssla med sådant.
Det jag menade med "Dylikt pack" är dom som har samma mentalitet som dom förstnämnda.
Fast du har rätt, Borgare och Sossar anser jag vara lands och folkförrädare av samma kaliber.
Citera
2014-06-08, 04:05
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Dawn-of-infinity
Ingen av oss kommer finnas kvar om 100 år om makteliten får sin vilja igenom. Dom vill ha ner den globala populationen under 500 miljoner. Dom förgiftar oss redan med vaccin, kemikalier i vattnet, GMO osv. Invandringen är enbart för att destabilisera samhället och skapa konflikter. Kalla dom illuminati eller vafan ni vill men detta är verkligheten hur mycket ni vill det eller inte. Vad tror ni alla svenska politiker gör på Bilderberg. Inte fan sitter dom och diskuterar hur dom ska rädda världen iallafall.

Så ja det kan nog vara en bra idé att beväpna sig. Detta kommer bara få ett stopp genom spridning av information eller revolution

Ja, det är precis och exakt det det handlar om, att vilja hava makt över andra.
Och detta gäller även dem som inte innehar någon makt alls, de ser gärna upp till dessa makthavare och klättrar gärna också i rang; där har vi majoriteten av då å andra sidan alla dessa medmänskliga och ack så fina och goda människor, eller hur?
Jag tror att individer finner varandra och på den nivån får också individen, och detta individuellt, försvara sig själv.
Senast redigerad av hee4r 2014-06-08 kl. 04:07.
Citera
2014-06-08, 04:15
Avslutad
Citat:
Fast nu pratar jag om flaggbränning, har faktiskt inte sett någon från höger pyssla med sådant.
Det jag menade med "Dylikt pack" är dom som har samma mentalitet som dom förstnämnda.
Fast du har rätt, Borgare och Sossar anser jag vara lands och folkförrädare av samma kaliber.

Och där ser man hur mycket en(jävla och sketen) tygbit är värd och detta när det verkligen gäller och när det verkligen väl smäller, eller hur?
Nej, jag har inte så värst mycket till övers, jag heller, för alla dessa "skenmanövrar" och som då mestadels(?) båd' "Sossar" och "Borgare" har för sig. Det är rena "skenavrättningarna" i mitt tycke.
Och jag utgår kallt och helt krasst från att oavsett vilket(jävla)politiskt styre t. ex mitt land Sverige har och får, så är det ändå frågan om maktinnehav/ maktbegär.
Det är sjukt(i mitt tycke)att vilja ha makt över en annan människa. Inflytande är en sak, men makt........ bestämma vem som får fiska i vilket vatten och detta inte och bestämma vem som skall ha ett socialt sämre värde, bestämma vem som skall behandlas för t. ex cancer och inte, vem som skall ha sämre ställt än mig rent ekonomiskt, o. s. v.
Jag anser som så att ingen skall komma och bestämma över en annan människa. Och om så någon gör så får den också vara beredd på att bli utmanad/ ifrågasatt på denna sin egenutnämnda maktposition.
För egen del spyr jag på alla, svaga som starka, som bara är ute efter att rida på andra och att just taga makt över andra, det är, i mitt tycke, ett sjukt begär.
Jag är en fredligt sinnad individ och jag flyr hellre än jag fäktar illa och jag har ett ganska så stort tålamod(eller rättare sagt har jag en lång reaktionssträcka)men när det kommer till en viss gräns så kommer även jag att säga ifrån, då försvarar t. o. m jag mig själv.
Och då skyr jag inga som helst medel. Dum kan man(jag) vara, men inte HUR(jävla) dum som helst.

Så är det. Så den som vill försvara sig får kanske också, för att fortsätta Topic, taga till de medel just DEN känner att den både behöver och vill taga till?
"Var och en efter behov...", o. s. v, visst var(är) det väl så...?
Senast redigerad av hee4r 2014-06-08 kl. 05:14.
Citera
2014-06-08, 04:41
Avslutad
Kom du på detta nu?
Citera
2014-06-08, 12:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hee4r
Det där var så bra. Jag håller med dig till 100%. Som kvinna blir jag ständigt påhoppad av alla möjliga idioter och måste försvara mig själv.
Men jag tycker att någonting håller på att förändras. Svenskarna är inte så oförskämda längre. Det känns som att en liten ljusglimt håller på och tändas i svenskens hjärna. Att visa lite vänlighet. Även mot svenska.
En stor början. Det sitter långt inne men är inte omöjligt.
Men kännetecknande för vanlig svensk av båda könen är extrem tjurighet och ovilja att visa någon känsla. Det är därför som vi är som maskrosor, omöjliga att utrota eller trampa ner.
Vapen ska man skaffa sig absolut. Att kunna försvara sig är nödvändigt i dagens läge.
Men som många skriver så måste vi svenskar också bli bättre på att samarbeta. Fast vi är på rätt
väg.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in