Citat:
Ursprungligen postat av
herrwille
Fast nu pratar jag om flaggbränning, har faktiskt inte sett någon från höger pyssla med sådant.
Det jag menade med "Dylikt pack" är dom som har samma mentalitet som dom förstnämnda.
Fast du har rätt, Borgare och Sossar anser jag vara lands och folkförrädare av samma kaliber.
Och där ser man hur mycket en(jävla och sketen) tygbit är värd och detta när det verkligen gäller och när det verkligen väl smäller, eller hur?

Nej, jag har inte så värst mycket till övers, jag heller, för alla dessa "skenmanövrar" och som då mestadels(?) båd' "Sossar" och "Borgare" har för sig. Det är rena "skenavrättningarna" i mitt tycke.
Och jag utgår kallt och helt krasst från att oavsett vilket(jävla)politiskt styre t. ex mitt land Sverige har och får, så är det ändå frågan om maktinnehav/ maktbegär.
Det är sjukt(i mitt tycke)att vilja ha makt över en annan människa. Inflytande är en sak, men makt........ bestämma vem som får fiska i vilket vatten och detta inte och bestämma vem som skall ha ett socialt sämre värde, bestämma vem som skall behandlas för t. ex cancer och inte, vem som skall ha sämre ställt än mig rent ekonomiskt, o. s. v.
Jag anser som så att ingen skall komma och bestämma över en annan människa. Och om så någon gör så får den också vara beredd på att bli utmanad/ ifrågasatt på denna sin egenutnämnda maktposition.
För egen del spyr jag på alla, svaga som starka, som bara är ute efter att rida på andra och att just taga makt över andra, det är, i mitt tycke, ett sjukt begär.
Jag är en fredligt sinnad individ och jag flyr hellre än jag fäktar illa och jag har ett ganska så stort tålamod(eller rättare sagt har jag en lång reaktionssträcka)men när det kommer till en viss gräns så kommer även jag att säga ifrån, då försvarar t. o. m jag mig själv.
Och då skyr jag inga som helst medel. Dum kan man(jag) vara, men inte HUR(jävla) dum som helst.
Så är det. Så den som vill försvara sig får kanske också, för att fortsätta Topic, taga till de medel just DEN känner att den både behöver och vill taga till?
"Var och en efter behov...", o. s. v, visst var(är) det väl så...?