2014-06-05, 16:22
Bannlyst
Flashback forum kan man ta det med nypa salt då den ägs numera av judar sedan när den flyttades till Newyork.

Men åter till topic, nu när hatet mot svenskar och vita blir allt för tydligare för varje dag det går, så kan man tänka sig att vi behöver beväpna oss. Invandringen är ett faktum att svenskar kommer inte finnas kvar som majoritet om 50-100 år.
Jag har ett antal vänner som redan bär på kastknivar och liknande för att skydda sig mot de som är antivita. Nu kanske låter omöjligt och inte okej för många av er men läs detta om ett par år till så kommer ni säkert tänka igen att det är nödvändigt.

Har ni tänkt på att bilda gäng eller bära på saker för att skydda er?
Citera
2014-06-05, 16:27
Medlem
anonymnoss avatar
skrämmande att du inte redan har förberett dig bättre, broder.
Citera
2014-06-05, 17:07
Medlem
IlsaTabaks avatar
Har ni några vapentips? I Sverige får man ju inte ens bära kniv, inte för att det hindrar diverse löst folk från att göra det men ändå. Det är en intressant tanke, man vet ju inte hur ekonomin kommer att se ut framöver. Det kan ju komma en fullständig ekonomisk kollaps nästa vecka, eller om några månader eller år. Slutar bidragen komma så lär ju förorterna bli rena rama Mogadishu på nolltid. När butikerna är länsade lär de ju ge sig på oss "privilegierade" "rasistiska" svenskar.
Citera
2014-06-05, 17:15
Medlem
vad leder det till ?
Citera
2014-06-05, 17:19
Medlem
Prio nr. 1 bör om vi ska beväpna oss enligt mig vara att bygga upp en starkare fosterlandskärlek för riket bland det svenska folket. Vi måste få fler svenskar att vilja ta hand om vårat vackra land, det gäller dock ej bara invandringsfrågan.
Citera
2014-06-05, 17:49
Medlem
Ingen av oss kommer finnas kvar om 100 år om makteliten får sin vilja igenom. Dom vill ha ner den globala populationen under 500 miljoner. Dom förgiftar oss redan med vaccin, kemikalier i vattnet, GMO osv. Invandringen är enbart för att destabilisera samhället och skapa konflikter. Kalla dom illuminati eller vafan ni vill men detta är verkligheten hur mycket ni vill det eller inte. Vad tror ni alla svenska politiker gör på Bilderberg. Inte fan sitter dom och diskuterar hur dom ska rädda världen iallafall.

Så ja det kan nog vara en bra idé att beväpna sig. Detta kommer bara få ett stopp genom spridning av information eller revolution
Senast redigerad av Dawn-of-infinity 2014-06-05 kl. 17:52.
Citera
2014-06-05, 23:18
Moderator
Carlboms avatar
Ta jägarexamen och köp dig ett par schyssta gevär. Kan ALDRIG vara fel att ha hemma i ett tryggt vapenskåp oavsett jaktintresse. Hellre gevär hemma som aldrig behöver användas, än att behöva använda ett men inte ha något. Gör allt enligt regelboken så får du ha grovkalibriga vapen hemma helt lagligt men det är inte gratis med varken utbildning, vapen eller vapenskåp så antar att den lagliga vägen inte är för alla..
Citera
2014-06-05, 23:35
Medlem
Demiansts avatar
Nej, förstår inte varför man skulle behöva det?
Citera
2014-06-05, 23:40
Medlem
Mike.Andersens avatar
Det börjar bli förjävligt i Stockholm, man känner sig som ett bytesdjur bland en massa rovdjur. Jag möter ofta negergäng som blänger på en som att de tänker hoppa på mig.

Det känns nästan lika illa som när jag var i USA och ett kriminellt gäng följde efter mig i över en timme. vart jag än gick så följde gänget efter mig på andra sidan gatan och blängde på mig. Det som räddade mig var att jag följde med ett större sällskap som kom ut från en restaurang.

Vill vi ha ett sådant samhälle? NEJ!
Citera
2014-06-05, 23:47
Medlem
Demiansts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mike.Andersen
Det börjar bli förjävligt i Stockholm, man känner sig som ett bytesdjur bland en massa rovdjur. Jag möter ofta negergäng som blänger på en som att de tänker hoppa på mig.

Det känns nästan lika illa som när jag var i USA och ett kriminellt gäng följde efter mig i över en timme. vart jag än gick så följde gänget efter mig på andra sidan gatan och blängde på mig. Det som räddade mig var att jag följde med ett större sällskap som kom ut från en restaurang.

Vill vi ha ett sådant samhälle? NEJ!

Att skaffa vapen själv kommer ju knappast hindra denna sortens gangstergäng.
Citera
2014-06-05, 23:56
Medlem
Smatters avatar
Att bära tillhyggen kan bli så fel.

Gör dig själv till ett vapen och börja på kampsport. Alexander "The Mauler" Gustafsson slog ju in pungen på en negroid + brutna revben med mera när han utsattes för rån här om månaden.

Slå först, slå hårt.
Citera
2014-06-06, 15:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bbnation
Flashback forum kan man ta det med nypa salt då den ägs numera av judar sedan när den flyttades till Newyork.

Men åter till topic, nu när hatet mot svenskar och vita blir allt för tydligare för varje dag det går, så kan man tänka sig att vi behöver beväpna oss. Invandringen är ett faktum att svenskar kommer inte finnas kvar som majoritet om 50-100 år.
Jag har ett antal vänner som redan bär på kastknivar och liknande för att skydda sig mot de som är antivita. Nu kanske låter omöjligt och inte okej för många av er men läs detta om ett par år till så kommer ni säkert tänka igen att det är nödvändigt.

Har ni tänkt på att bilda gäng eller bära på saker för att skydda er?

Fick ett gott skratt där är dina vänner ninjor? Du behöver inte beväpna dig. Ta en semester res runt lite i världen, ät god mat, drick några bärs och träffa lite människor. Världen är inte så hemsk vännen.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in