2014-06-06, 18:34
Medlem
Imorgon ska jag ut och fira, tyvärr så var jag ute i sista sekunden med klädseln och har inte så mycket i garderoben. Svart kavaj och vit skjorta är givet, men byxorna är problemet. Jag har mörkblåa jeans men tycker inte riktigt det passar. Sedan har jag röda och beige chinos, och det är just dom röda jag tänkte mig.

Förstår om jag blir hatad, men vad tänker folket om skjorta, kavaj och röda byxor idag? Ses man som en stureplansbrat? Ska man använda det eller panikköpa nya?!
Citera
2014-06-06, 18:37
Bannlyst
Ta dom beiga chinosen.
Citera
2014-06-06, 18:47
Medlem
Beiga chinos.

Du har ingen annan kavaj? Mörkblå eller dylikt? Svart kan vara väldigt tråkigt tycker jag...
Citera
2014-06-06, 19:38
Medlem
Runforrestruuuns avatar
Röd chinos och svart kavaj, njaaa. Röda chinos behöver inte nödvändigtvis vara negativt (beror på vilken nyans), men svart kavaj går bort i alla sammanhang
Citera
2014-06-06, 21:11
Medlem
elliezs avatar
http://m.youtube.com/watch?v=uNU2XL37FpI

Dock skulle det kunna vara snyggt. Glöm inte backslicken!
Citera
2014-06-06, 21:20
Medlem
Towans avatar
Är det klarröda eller mörkröda byxor vi pratar om?
Citera
2014-06-06, 21:52
Medlem
Att du inte bara springer ut och köper ett par billiga svarta jeans? Billigare än att byta kavaj.
Citera
2014-06-06, 21:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HumbertHumbert
Ta dom beiga chinosen.

Citat:
Ursprungligen postat av JohnnyColtrane
Beiga chinos.
Du har ingen annan kavaj? Mörkblå eller dylikt? Svart kan vara väldigt tråkigt tycker jag...
Får ta å prova hur det ser ut senare, verkar som att röda byxor inte går hem här haha! Tyvärr ingen annan färg
Citat:
Ursprungligen postat av Runforrestruuun
Röd chinos och svart kavaj, njaaa. Röda chinos behöver inte nödvändigtvis vara negativt (beror på vilken nyans), men svart kavaj går bort i alla sammanhang
Inte särskilt originellt men tyvärr det enda jag har
Citat:
Ursprungligen postat av elliez
http://m.youtube.com/watch?v=uNU2XL37FpI

Dock skulle det kunna vara snyggt. Glöm inte backslicken!
Haha helt ärligt så tycker inte jag att det ser så förjävligt ut. Men man vill ju inte framstås som ej äcklig brat, för det är jag inte!
Citat:
Ursprungligen postat av Towan
Är det klarröda eller mörkröda byxor vi pratar om?
Klarröda (tyvärr?)
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in