2014-06-04, 22:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av usmcc
GBG leverera ju knappast. Fyfan vilken tråkig publik. Dags för Sthlm o visa hur det ska gå till.

Stockholm har bättre publik vanligtvis
Citera
2014-06-05, 05:10
Medlem
Var tänker folk efterfesta i sthlm? Finns ju några officiella efterfester men vad rekommenderar ni för nattklubbar med bra dansgolv som inte är svindyra, kräver gästlista eller är 23+ osv? Gärna att man kan komma i "avslappnad" klädsel också
Citera
2014-06-05, 08:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av risaetarn
Var tänker folk efterfesta i sthlm? Finns ju några officiella efterfester men vad rekommenderar ni för nattklubbar med bra dansgolv som inte är svindyra, kräver gästlista eller är 23+ osv? Gärna att man kan komma i "avslappnad" klädsel också
Svettig klädsel menar du?
In på Dovas och drick billig bira och lyssna på skit musik vettja!
Citera
2014-06-05, 14:55
Medlem
Cpt.Obviouss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av risaetarn

Ambassadeur känns nästan givet efter Summerburst om du frågar mig. Tror nästan att det är de som räknas som den "riktiga" officiella av Sturepln.se också. 18+ utan gästlista om du har biljett, annars 20+ med GL. Dock är ju priset förhållandevis högt om man jämför med andra klubbar, men det lär vara bäst drag där.
Citera
2014-06-05, 16:34
Medlem
Buutchlols avatar
Någon Stockholmare som vet en lösning för ett par av mina polare?

Deras hotell har lyckats fucka up deras bokning totalt, så nu har de ingenstans att bo och ALLA hotell är fullbokade (inom rimliga priser).

De kommer upp en dag tidigare än mig, så fre-sön kan de bo hos mig, men de kommer upp på torsdagen och har då ingenstans att sova tors-fre. Finns det något ställe de kan sova på eller i värsta fall bara duscha när de vaknar?
Citera
2014-06-05, 18:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cpt.Obvious
Ambassadeur känns nästan givet efter Summerburst om du frågar mig. Tror nästan att det är de som räknas som den "riktiga" officiella av Sturepln.se också. 18+ utan gästlista om du har biljett, annars 20+ med GL. Dock är ju priset förhållandevis högt om man jämför med andra klubbar, men det lär vara bäst drag där.
Tack, låter bra

Citat:
Ursprungligen postat av PringlesMannen
Svettig klädsel menar du?
In på Dovas och drick billig bira och lyssna på skit musik vettja!
Citera
2014-06-05, 22:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Koskenkok
Ses i Stockholm! Vilken akt ser ni mest fram emot?

Hur ser det ut med visitering?
Calvin Harris och Fedde Le Grand. Utan dem hade jag nog inte köpt nån biljett.
R3hab strax därefter. Krewella och R&F blir nog å dra över till Orion när de kör tror jag.
Citera
2014-06-05, 22:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EndlessLove
Alla bara snackar om main scenen hela tiden fuck that!

Hur var orion med brennan, code black, coone osv? Det är ju där man ska röjja i sthlm ffs!

Jävla guetta kan ju gå.och dö! Mer hardstyle åt folket!

Kan någon berätta hur orion va?

Såg psyko punkz, brennan heart, code black och coone på Orion, tycker det var riktigt gött drag och bra stämning ! jävligt bra att man kunde dricka öl över hela området 👍 Blir att se wildstylez, zatox och andrew rayel i Stockholm 👊
Citera
2014-06-05, 22:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ivey
Calvin Harris och Fedde Le Grand. Utan dem hade jag nog inte köpt nån biljett.
R3hab strax därefter. Krewella och R&F blir nog å dra över till Orion när de kör tror jag.

Krewella är ju ganska sköna ändå!

Någon med en utförlig rapport om utbudet i baren för standard? Har sett på bilder att det finns två olika cider (Briska) och en sort öl? Sedan har man sett att det finns Rosé också eller är det bara för premium? Ingen som jobbar där som kan lista alla sorter och priser? Haha måste ju veta hur hårt man ska förkröka och alternativt gå ut och ta sig några stänkare!
Senast redigerad av Tango8 2014-06-05 kl. 23:20.
Citera
2014-06-06, 03:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tango8
Någon med en utförlig rapport om utbudet i baren för standard? Har sett på bilder att det finns två olika cider (Briska) och en sort öl? Sedan har man sett att det finns Rosé också eller är det bara för premium? Ingen som jobbar där som kan lista alla sorter och priser? Haha måste ju veta hur hårt man ska förkröka och alternativt gå ut och ta sig några stänkare!

(FB) Summerburst 2014

Killen jobbar enligt egen utsago i baren, han kanske kan ge oss ett mer exakt utlåtande nu
Citera
2014-06-06, 03:55
Medlem
Citat:

De bara står och svär ju, nä inte min stil låt musiken tala för sig liksom
Citera
2014-06-06, 11:05
Medlem
GosigKamels avatar
Citat:

Det fanns Heineken, Briska Päron och Briska Rosécider för 60 kr. Sen vitt vin och rosévin för 70 kr, samt champagne för 150 kr. Nu tror jag att jag fick med allt med alkohol i
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in