2014-06-04, 04:49
Medlem
SpooN.s avatar
Någon som vill kommentera hardstyle/rave delen?

Hur såg köerna till barerna ut, samt vad är det för käk som erbjuds? Kanske inte är så relevanta frågor eftersom götet och stockholm är två olika städer, men ääääh
Citera
2014-06-04, 10:28
Medlem
ShayneSkovs avatar
Tog en tripp förbi Gärdet nu imorse, golv ligger redo att rullas ur, toaletterna står klara för placering och palmerna e framme. Antar att de använder samma golv o toaletter från Sthlm fields och att de lär börja i helgen med uppbyggnad!
Citera
2014-06-04, 11:23
Medlem
Det är ju bekvämt med skjorta enligt mig.. bra ifall de blir kallt också senare på kvällen! Efter att ha tittat runt lite på klipp och omdömen står det klart att R3hab, Krewella och Dada Life verkligen levererade.

Hur var Hardwell? Hur var Gariix? Hur var Sebjak, det man såg av Sebjak på streamen var bra

Dessa artister är ett måste i Stockholm att se för mig utan någon nummerordning:
Afrojack
Hardwell
Martin Gariix
R3hab
Krewella
Calvin Harris
Dada Life
Showtek
Sebjak?
Feede Le Grand
Ummet Ozcan
Deniz Kouy?
Bassjackers?
John Dahlbäck?

Alla med frågetecken blir vid mån av tid haha... Sjuk lineup!
Citera
2014-06-04, 11:50
Medlem
MrWalross avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tango8
Det är ju bekvämt med skjorta enligt mig.. bra ifall de blir kallt också senare på kvällen! Efter att ha tittat runt lite på klipp och omdömen står det klart att R3hab, Krewella och Dada Life verkligen levererade.

Hur var Hardwell? Hur var Gariix? Hur var Sebjak, det man såg av Sebjak på streamen var bra

Dessa artister är ett måste i Stockholm att se för mig utan någon nummerordning:
Afrojack
Hardwell
Martin Gariix
R3hab
Krewella
Calvin Harris
Dada Life
Showtek
Sebjak?
Feede Le Grand
Ummet Ozcan
Deniz Kouy?
Bassjackers?
John Dahlbäck?

Alla med frågetecken blir vid mån av tid haha... Sjuk lineup!
Tycker själv lineupe ej är så wooow..
Skulle vilja se Don Diablo, Borgeous, sen borde de varit obligatoriskt med Armin van buuren eller Sander van doorn ... Eller varför inte Deorro å Vicetone...
Citera
2014-06-04, 12:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MrWalros
Tycker själv lineupe ej är så wooow..
Skulle vilja se Don Diablo, Borgeous, sen borde de varit obligatoriskt med Armin van buuren eller Sander van doorn ... Eller varför inte Deorro å Vicetone...

Klart att någon som Van Doorn eller Van Buuren borde komma men SB har aldrig kört den stilen på Bursteen innan så det var nog ingen som trodde påt ändå! Don Diablo och Borgeous har jag inget för alls egentligen. Deorro hade varit nice men det finns massa jämbördiga redan i linan.
Citera
2014-06-04, 12:24
Medlem
Alla bara snackar om main scenen hela tiden fuck that!

Hur var orion med brennan, code black, coone osv? Det är ju där man ska röjja i sthlm ffs!

Jävla guetta kan ju gå.och dö! Mer hardstyle åt folket!

Kan någon berätta hur orion va?
Citera
2014-06-04, 13:40
Medlem
Ichtudirwehs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ShayneSkov
Tog en tripp förbi Gärdet nu imorse, golv ligger redo att rullas ur, toaletterna står klara för placering och palmerna e framme. Antar att de använder samma golv o toaletter från Sthlm fields och att de lär börja i helgen med uppbyggnad!

Var har dom smällt upp området?
Citera
2014-06-04, 14:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EndlessLove
Alla bara snackar om main scenen hela tiden fuck that!

Hur var orion med brennan, code black, coone osv? Det är ju där man ska röjja i sthlm ffs!

Jävla guetta kan ju gå.och dö! Mer hardstyle åt folket!

Kan någon berätta hur orion va?
Det enda jag hört om Orion är att ljudet var pinsamt dåligt.
Citera
2014-06-04, 16:43
Medlem
ShayneSkovs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ichtudirweh
Var har dom smällt upp området?

Om du kör från Frihamnen mot Radiohuset så är det på vänster sida. Dock är det där de har samlat allt material så att säga. Var se smäller upp allt återstår att se. En polare åkte förbi där efter mig och skicka en bild, då hade de smällt upp rosa tält på sidan där allt material stod så de kanske lutar åt den sidan.
Citera
2014-06-04, 18:00
Medlem
MrWalross avatar
Vad har ni för förhoppningar om Afro Jack? Hade en gosse som påstod att han var överläget bäst på scen, har dock inte sett honom ännu.
Va säger ni grabbar ?
Citera
2014-06-04, 19:06
Medlem
ShayneSkovs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrWalros
Vad har ni för förhoppningar om Afro Jack? Hade en gosse som påstod att han var överläget bäst på scen, har dock inte sett honom ännu.
Va säger ni grabbar ?

Knappast bättre än Hardwell scenmässigt.
Citera
2014-06-04, 19:46
Medlem
usmccs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ivey
Måttligt intresserad publiken ser ut, typ ingen som dansar. De flesta står bara still och fistpumpar halvhjärtat, inte ens det.

GBG leverera ju knappast. Fyfan vilken tråkig publik. Dags för Sthlm o visa hur det ska gå till.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in