2014-06-05, 22:46
Medlem
naknaindianens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Arthur Dent
Till de som tar till sig av juggens budskap men motsätter sig hans språkbruk... vad är det för fel på er? Ni är ju antingen masochister eller trögtänkta, eller både och. En person, tyvärr inte svensk, tar upp brännande och möjligtvis livsviktiga frågor och ni gnäller på språkbruket? När juggen titulerar svenskar som fittor är det er han menar, så rädda att inte passa in i ert eget land där Aftonbladet och Feministiskt initiativ lägger ribban så lågt att tankebrott börjar bli en realitet. Skit i deras värderingar av ord och ta till er budskapet istället, man gör nog klokt i att bortse från epitet som rasist, nazist, wt, bonde, lågutbildad, inavlad och Sverigedemokrat och istället fokusera på det som är viktigt.
De lurar i er att man inte får tänka si och man får inte säga så, men sanningen är att tanken är fri och ord är bara ett verktyg för att sätta tankar på prov, ingenting betyder någonting förrän man omsätter tankens ord i handling. Men det är som att alla bortser från handlingar och enbart ser till ord, vänsterns och miljöpartiets ord är förvisso fina och accepterade men deras handlingar är för fan onda i klass med Sarumans. Detta är ju upp och nedvända världen och 1984 på en och samma gång.

En invandrare ger röst åt den kritik mot vissa andra invandrare som alla svenskar från första början borde gjort, och blir anklagad för att använda "fel språkbruk", av svenskar. 1-0 till kulturmarxistkomunisterna.

Jag tror mycket av kritiken mot hans språk handlar om hur det är dömt att misslyckas om han vill skapa opinion hos PK människor eftersom de har en så stark kräkreflex när de hör det minsta som kan vara rasistiskt eller anti-feministiskt. Detta är såklart INLÄRT (indoktrinerat) men påverkar självklart hur han kommer att ses av de flesta människor.

Du kan vara idealist hur mycket du vill, men du måste acceptera hur det faktiskt ser ut om du vill nå ut till många människor. Sen kan man ju fråga sig om folk hade brytt sig om han hade suttit och snackat fint och vårdat.
Senast redigerad av naknaindianen 2014-06-05 kl. 23:06.
Citera
2014-06-05, 23:07
Medlem
-SchmergliN-s avatar
Håller med honom i grunden, men han borde tagga ner lite. Det går att få fram poängen utan att kalla folk för apor. Den här videon kommer inte direkt öppna upp ögonen på "anti-rasisterna".
Citera
2014-06-05, 23:13
Medlem
Arthur Dents avatar
Citat:
Ursprungligen postat av naknaindianen
Jag tror mycket av kritiken mot hans språk handlar om hur det är dömt att misslyckas om han vill skapa opinion hos PK människor eftersom de har en så stark kräkreflex när de hör det minsta som kan vara rasistiskt eller anti-feministiskt. Detta är såklart INLÄRT (indoktrinerat) men påverkar självklart hur han kommer att ses av de flesta människor.

Du kan vara idealist hur mycket du vill, men du måste acceptera hur det faktiskt ser ut om du vill nå ut till många människor. Sen kan man ju faktiskt fråga sig om folk faktiskt hade brytt sig om han hade suttit och snackat fint och vårdat.

Kräkreflex var ordet, vi talar inte om ett samhälleligt tankesätt smitt ur idogt tänkande, nötande och blötande utan en reflex sprungen ur samma experiment som Pavlovs hundar, epiteten rasist, nazist osv. dikterar vad du ska tycka och tänka, och tycker och tänker du rätt så går dina handlingar obemärkt förbi. Tror du det handlar om att vinna över betingade, pk-betyngda, karriärsberoende södermalms-slavar? Detta handlar om att vinna den fritänkande delen av mänskligheten, de som insett att ord och handling är två skilda ting.
Citera
2014-06-05, 23:14
Medlem
iKQQLs avatar
"Den där jävla svartskallen går i mitten" hahahaha
Citera
2014-06-05, 23:15
Medlem
Funkydudes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av naknaindianen

Du kan vara idealist hur mycket du vill, men du måste acceptera hur det faktiskt ser ut om du vill nå ut till många människor. Sen kan man ju faktiskt fråga sig om folk hade brytt sig om han hade suttit och snackat fint och vårdat.
Helt riktigt. Snubben lyckas kanske "väcka" några med sitt råa språkbruk men lika många orkar nog inte lyssna mer än tre minuter heller. Dels kan det vara jobbigt att höra en blatte stå och köra gangsta-stilen (även om det han säger makes sense) och dels så framstår han säkert för många som oseriös.

För att inte tala om de du nämner: PK-eliten som inte ens klarar av någon som helst kritik angående invandringen annat än att det är synd om invandrarna i miljonprogrammen. De skulle verkligen behöva ta till sig det här.
Citera
2014-06-05, 23:16
Medlem
NovaOculuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Golonka
Vissa kommer nog att haja till lite nu, men jag gillar folk från Balkan. Faktiskt! Visst, kriminella juggar är en kategori för sig och kosovoalbaner är kanske inte precis jordens salt, men det är något ganska skönt med balkanfolken. Ofta en jävla humor och lite fulla-i-fan och generösa och vänfasta. Jag gör ingen större åtskillnad på serber, kroater, montenegriner, slovener eller bosniaker heller. Roliga jävlar, glada för spånken och med ett härligt mustigt kryddat språk. Jag gillar dem, kort sagt!

Och den här killen är en av anledningarna till varför jag hyser hopp om att balkaneserna ska räcka ut en hand och dra upp oss ur den skit vi försatt oss själva i när vi sänktes ner i kulturmarxisternas mörker. Säga vad man vill om balkanfolken, men kulturmarxister är de tammefan inte! Kanske hjälper de oss så som vi på olika sätt hjälpte dem när deras eget land föll samman när mångkulturen sprack.

Tack, bosniske broder! Den dag du och dina bröder från Serbien, Kroatien och Slovenien ställer er sida med sida med riktiga svenskar och tar ett vapen i hand, är jag övertygad om att vi kommer att segra!

Men rensa för satan bort era gangsterjuggar först! Sedan kan vi mötas i skyttevärnen och gemensamt besegra ANT-folken som föröder vårt land!
Känner precis likadant, alltid hyst en respekt för dessa människor som hjälpte vårt land på fötter.

Ännu en gång stiger de upp, den här gången för att rädda oss från oss själva.

Citera
2014-06-05, 23:24
Medlem
JumpingJacks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NovaOculus
Känner precis likadant, alltid hyst en respekt för dessa människor som hjälpte vårt land på fötter.

Ännu en gång stiger de upp, den här gången för att rädda oss från oss själva.

Här är en till som känner samma sak och även för polacker och tjecker. Tror att det blir de som kommer att sätta stopp för det här vansinnet, eller ta till vapen den dagen det kommer att behövas.
Citera
2014-06-05, 23:27
Medlem
Zloths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -SchmergliN-
Den här videon kommer inte direkt öppna upp ögonen på "anti-rasisterna".

Det är inte meningen heller. Större delen av anti-rasisterna kommer inte att ändra sig.

De som kommer att ändra sig struntar i vad vi kallar rasfrämlingarna.
Citera
2014-06-05, 23:32
Medlem
Arthur Dents avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Funkydude
Helt riktigt. Snubben lyckas kanske "väcka" några med sitt råa språkbruk men lika många orkar nog inte lyssna mer än tre minuter heller. Dels kan det vara jobbigt att höra en blatte stå och köra gangsta-stilen (även om det han säger makes sense) och dels så framstår han säkert för många som oseriös.

För att inte tala om de du nämner: PK-eliten som inte ens klarar av någon som helst kritik angående invandringen annat än att det är synd om invandrarna i miljonprogrammen. De skulle verkligen behöva ta till sig det här.

Ytterligare en sak om juggens språkbruk, från en som är något av en språknörd, det är inte rått och det är verkligen inte "gangstastil". Personen som uppmanade juggen att köra detta i spoken word var rätt ute, för hela stycket är väldigt begåvat framfört.
Personligen fastnade jag för hur han använde uttrycket "se" på ett så snyggt sätt att det faktiskt passade in utan att låta amerikaniserat eller skitnödigt, mycket säkert gjort. Och faktiskt tror jag att den utbildade pk-eliten kommer lägga märke till detta, dvs att detta är inte en förortsgangster utan en väldigt välartikulerad ung juggesvensk med åsikter som står på egna ben utan deras av nyord skapade språkbruk där paradigmen säger att krig är fred och svensk är rasist.

Heil Hitler
Citera
2014-06-05, 23:36
Medlem
reffis avatar
Detta var det bästa på länge. Jag hoppas verkligen att han blir välkommen med öppen famn av de allra flesta.

Visst, språkbruket var inte det bästa, men innehållet var förjävla "spot on".
Citera
2014-06-05, 23:37
Medlem
NovaOculuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JumpingJack
Här är en till som känner samma sak och även för polacker och tjecker. Tror att det blir de som kommer att sätta stopp för det här vansinnet, eller ta till vapen den dagen det kommer att behövas.
Ja, bröder hjälps åt tror jag.

De har någon form av PK-immunitet som de inte skall ta för givet.
Citera
2014-06-05, 23:39
Medlem
Funkydudes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Arthur Dent
Ytterligare en sak om juggens språkbruk, från en som är något av en språknörd, det är inte rått och det är verkligen inte "gangstastil". Personen som uppmanade juggen att köra detta i spoken word var rätt ute, för hela stycket är väldigt begåvat framfört.
Personligen fastnade jag för hur han använde uttrycket "se" på ett så snyggt sätt att det faktiskt passade in utan att låta amerikaniserat eller skitnödigt, mycket säkert gjort. Och faktiskt tror jag att den utbildade pk-eliten kommer lägga märke till detta, dvs att detta är inte en förortsgangster utan en väldigt välartikulerad ung juggesvensk med åsikter som står på egna ben utan deras av nyord skapade språkbruk där paradigmen säger att krig är fred och svensk är rasist.

Heil Hitler
Han är absolut bra på svenska och slänger in "hårdare" ord för att få fram sin poäng.

Det jag inte håller med dig om är att PK-maffian kommer ta till sig det här (vilket måste vara målet). Har svårt att se Sven(S), 58 år, kommunalråd i Storuman reagera på annat sätt än: "Vilket hemskt språkbruk han har. Otäckt att han jämför traumatiserade invandrare med apor. Nej du, jag har annat att göra". För att sedan stänga av fem minuter in där han går på som värst om att många blattar är mindre värda än apor.

Tyvärr.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in