2014-06-05, 14:28
Bannlyst
Som rubriken lyder. Vad är den genomsnittliga storleken på the D här i Sverige?
Citera
2014-06-05, 14:30
Medlem
I sexualkunskapen vi hade för 4 år sedan så sa dom att genomsnittliga är 14-17 cm. Hur dom kan ha några säkra siffror på det vet jag dock inte, tvivlar på att det har genomförts någon större undersökning på det området.
Citera
2014-06-05, 14:38
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Zer0x
I sexualkunskapen vi hade för 4 år sedan så sa dom att genomsnittliga är 14-17 cm. Hur dom kan ha några säkra siffror på det vet jag dock inte, tvivlar på att det har genomförts någon större undersökning på det området.

17 cm? Jag trodde det var 15 :S
Citera
2014-06-05, 14:43
Medlem
pickledonions avatar
Nu frågade du förviss om snittet i Sverige. Jag kan inte svara på det. Däremot är snittet i världen omkring 12.9 - 15 cm. Sedan bör man komma ihåg att det inte bara är längden utan också omkretsen som spelar in på hur njutningsbar en penis är, vilket detta diagrammet illustrerar. Och precis som med allt så kan det bli för mycket.
Citera
2014-06-05, 16:23
Medlem
BradSs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pickledonion
Sedan bör man komma ihåg att det inte bara är längden utan också omkretsen som spelar in på hur njutningsbar en penis är, vilket detta diagrammet illustrerar

Oooh, jag hamnade på grönt i alla fall!
Citera
2014-06-05, 17:51
Medlem
Citat:
Nu frågade du förviss om snittet i Sverige. Jag kan inte svara på det. Däremot är snittet i världen omkring 12.9 - 15 cm. Sedan bör man komma ihåg att det inte bara är längden utan också omkretsen som spelar in på hur njutningsbar en penis är, vilket detta diagrammet illustrerar. Och precis som med allt så kan det bli för mycket.

Måste slå hål på om den tabellen som florerar, den där är INTE äkta. Den har varken empirisk eller vetenskaplig bäring, måhända är siffrorna korrekta även om jag har svårt att tro det. Frågade faktiskt om äktheten och en amerikanare som hållit på med PE i många år har sagt att den är fejkad eftersom skaparen endast gjorde den för att sälja PenisPiller.

För att svara på trådstarten, finns egentligen bara tre västerländska studier som är intressanta i sammanhanget. Kan leta upp dem men resultatet är väl det intressanta. Säg en längd på 15 cm brukar vara lite över faktiskt. Och en omkrets på 12. Så 15/12 to make it simple.
Citera
2014-06-07, 15:42
Medlem
Hermann666s avatar
Och nu kommer det strax att börja en debatt i den här tråden om att 15/12 det kan inte stämma för alla jag känner har större kuk än så och min killes kuk är minsann 22 cm lång och 20 cm i omkrets.
Citera
2014-06-07, 17:34
Medlem
pickledonions avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hermann666
Och nu kommer det strax att börja en debatt i den här tråden om att 15/12 det kan inte stämma för alla jag känner har större kuk än så och min killes kuk är minsann 22 cm lång och 20 cm i omkrets.

Äh, är man inte nöjd med vad man har så kan man ju alltid kompensera lite. Själv misstänker jag att 22 lång inte är en speciellt bra "kaliber" . 16-18 tror jag är optimalt om jag skall vara ärlig. 18 kan nog till och med vara lite i överkant.
Citera
2014-06-14, 00:22
Bannlyst
Citat:
Äh, är man inte nöjd med vad man har så kan man ju alltid kompensera lite..

Hahaahhaha
Citera
2014-06-14, 02:00
Medlem
Kruzs avatar
Vad är det för fel på denna existerande tråd om detta ämne?

(FB) Den stora och ENDA kukstorlekstråden (Om stora och små snoppar, alltså)
Citera
2014-06-14, 12:14
Medlem
Citat:

Det röda spannet för längden kändes inte som realistiskt som optimalt, med rejält långa snoppar slår de ju lätt i livmodertappen så det gör ont. Eller sitter en del tjejers livmodertapp väldigt långt in? Min gör inte det i alla fall.

Det röda spannet för omkretsen funderade jag inte på, för jag är sämre på att bedöma tjockleken från att höra en omkretssiffra, och jag orkade inte hämta ett måttband och kolla vilken tjocklek det blir med de olika omkretsmåtten, eller fundera på hur man räknar ut diametern. :P
Citera
2014-06-14, 12:51
Medlem
10FtGanjaPlants avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Undrande99
Det röda spannet för längden kändes inte som realistiskt som optimalt, med rejält långa snoppar slår de ju lätt i livmodertappen så det gör ont. Eller sitter en del tjejers livmodertapp väldigt långt in? Min gör inte det i alla fall.

Det röda spannet för omkretsen funderade jag inte på, för jag är sämre på att bedöma tjockleken från att höra en omkretssiffra, och jag orkade inte hämta ett måttband och kolla vilken tjocklek det blir med de olika omkretsmåtten, eller fundera på hur man räknar ut diametern. :P

Vad är optimalt enligt dig?
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in