2010-06-25, 23:16
Medlem
TerryTibbss avatar
Fick jobberbj, p ladbrokes men tackade nej d lnen var ganska pissig i frhallande till var jag var tvungen att bo.
Citera
2010-06-26, 13:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bluetramp
Vlvillig eller ngon annan kunnig: Vad har en "odds-sttare" i ersttning ? Frstr att det varierar oerhrt, men finns det ngon uppfattning ? Fast ln, provision osv ?

Som frsk oddssttare tjnar man 250-350 tkr per r i England, det har jag sett p sajten bettingjobs.

P Malta ligger lnerna frsts lgre men s r boendet mycket billigare.

Lnerna fr traders (riskhanterare) r lite lgre och nnu lite lgre fr callcenteranstllda.

Spelbolag r generellt sett rtt snla i sin lnesttning vad jag har hrt. Dels kan de vlja och vraka eftersom jobben r populra, dels s vinner en duktig oddssttare troligtvis mycket pengar vid sidan om och r inte helt beroende av lnen.
Citera
2010-06-26, 13:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TerryTibbs
Fick jobberbj, p ladbrokes men tackade nej d lnen var ganska pissig i frhallande till var jag var tvungen att bo.

Och var var det? En kanal? Engelsk landsbygd? Gibaraltar?
Citera
2010-06-26, 17:31
Medlem
TerryTibbss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Välvillig
Och var var det? En kanal? Engelsk landsbygd? Gibaraltar?

Inte en siffra rtt... London var det.
Citera
2010-06-26, 17:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TerryTibbs
Inte en siffra rtt... London var det.

Vilka siffror?
Citera
2010-06-26, 18:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PokerMarker
Vilka siffror?
Citera
2010-06-26, 18:52
Medlem
Citat:
Vilka siffror?

Bakis idag?
Citera
2010-06-26, 18:58
Bannlyst
Citat:
Vilka siffror?

HAHAAHA!!!
Citera
2010-06-27, 01:57
Medlem
DrSheldonCoopers avatar
Fick ett pm frn Hal-Far hr p forumet. D han va nyregistrerad kunde han ej skriva i trden utan bad mig klistra in det han skrev hr.
S hr kommer det:

Citat:
Ursprungligen postat av Hal-Far
Hej,

Tnkte reda ut ngra av dina och mnga andras frgetecken. Posta grna texten i din trd, d jag sjlv inte kan skriva dr nnu.

Undvik att ska jobb p:

Pangelis,Verdun och Besedo, som r tre riktiga skitfretag. De kommer lova dig guld och grna skogar, men senare sig visar inget vara som det har sagts.

Pangelis/Verdun teleslj lovar 2000 Euro/mnad och provision, vilket senare visar sig att inte stmma.

Besedo betalar dligt och bryr sig inte mycket om sin personal, men kan vara en bra start medan du sker annat.

Smst rykte som bettingbolag har nog Unibet/Betfair, men det behver ndvndigtvis inte betyda att du inte kommer trivas.

Normala spelfretag ger en ln p 1500-1600 som grund nr du startar, vilket vid fast anstllning br vxa till mellan 1800-2000.Du har efter betalad skatt mellan 1200->1500 i handen och gratis sjukvrd.

Var tredje mnad betalar den maltesiska staten ven ut en bonus till samtliga som jobbar p Malta(ca 100 euro)

Om du vill bo ensam s finns bra boende fr 400->500 per mnad, men lr du knna folk, eller reser med en kompis s kan ni ha rd med riktigt bra bostder.

Normalt betalar man handpenning p en mnad och en avgift till mklaren p 50% av en mnadshyra. Mklaren kommer ta dig runt till alla lgenheter med bil och visa upp objekt i den prisklass du r ute efter.

Kolla grna "letting" hr http://www.remax-malta.com/ http://dhalia.com/ http://www.belair-malta.com/

Finns mnga fler bolag att kolla med.

Pentasia.com bettingjobs.com med mera, sker aktivt personal t fretagen.

5 veckor semester gller p Malta, och utvecklingsmjligheterna beror p dig, och vilket fretag du hamnar p.
Citera
2010-08-26, 21:10
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Välvillig
Malta r mycket trevligare att bo p n Gibraltar.
Varfr?
Citera
2014-06-04, 21:01
Medlem
WangHaos avatar
Funderar p detta lnge, ngon som har n tips?
Citera
2014-06-04, 21:39
Medlem
Fyllefyllots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WangHao
Funderar p detta lnge, ngon som har n tips?

P vad?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in