2014-06-02, 01:33
Medlem
JojjeMeduzas avatar
Röstade på SD. Det är mest en missnöjes röst. Och jag tycker inte att något parti är särskilt bra.
Citera
2014-06-04, 15:54
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av RonJeremyClarks
Har du inte ens tagit dig tid att läsa lite på deras hemsida? Skärpning!

När det beskrevs i första stycket under "vår politik" så hade du inte behövt undra över om jag gjort det eller inte :-)

Läste litegrann och det är där inte min grej, har för lite självbevarelsedrift för att överleva i en värld med rusmedel exponerat överallt.
Citera
2014-06-04, 17:38
Medlem
RonJeremyClarkss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KvasiOrko
När det beskrevs i första stycket under "vår politik" så hade du inte behövt undra över om jag gjort det eller inte :-)

Läste litegrann och det är där inte min grej, har för lite självbevarelsedrift för att överleva i en värld med rusmedel exponerat överallt.
Och det ska vi andra behöva lida för? Ska folk behöva hamna i fängelse m.m. bara för att du inte kan kontrollera dina begär? Du är egoistisk och hjärtlös.
Citera
2014-06-04, 18:20
Bannlyst
Citat:
Och det ska vi andra behöva lida för? Ska folk behöva hamna i fängelse m.m. bara för att du inte kan kontrollera dina begär? Du är egoistisk och hjärtlös.

Sa jag nånting om att kasta folk i fängelse för att jag inte vill ha droger till försäljning överallt?
Är kanske lite för egonistisk, men långtifrån hjärtlös.
Men det är en annan diskussion. Borde såklart läst på Liberala partiets sida innan jag startade tråden.
Citera
2014-06-04, 18:44
Medlem
ja dom "liberala" är ju endast liberala till sina egna åsikter. Ungefär som i USA där dom liberala är sossar egentligen.

Röstar SD, tycker det finns viktigare saker än missbrukarpolitik. Dom hade dock eldsjälen William Petzäll som var missbrukare av det tyngre laget som ville ändra narkotikapolitiken till det bättre. Tyvärr dog han i vad som antas vara överdos.
Citera
2014-06-04, 19:15
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av imfrondly
ja dom "liberala" är ju endast liberala till sina egna åsikter. Ungefär som i USA där dom liberala är sossar egentligen.

Röstar SD, tycker det finns viktigare saker än missbrukarpolitik. Dom hade dock eldsjälen William Petzäll som var missbrukare av det tyngre laget som ville ändra narkotikapolitiken till det bättre. Tyvärr dog han i vad som antas vara överdos.

Eftersom SD har såna problem med tillsätta stolar runt om i landet och att folk hoppar av, kunde man ju kryssa sig själv i nån kommun för SD och börja bedriva narkotikapolitiska frågor i fullmäktige. Kanske mest för kicken.
Citera
2014-06-04, 19:57
Medlem
RonJeremyClarkss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KvasiOrko
Sa jag nånting om att kasta folk i fängelse för att jag inte vill ha droger till försäljning överallt?
Är kanske lite för egonistisk, men långtifrån hjärtlös.
Men det är en annan diskussion. Borde såklart läst på Liberala partiets sida innan jag startade tråden.
Om det är förbjudet att sälja droger så blir ju den som säljer droger straffad, förslagsvis med fängelse som påföljd.
Citera
2014-06-04, 20:09
Bannlyst
Citat:
Om det är förbjudet att sälja droger så blir ju den som säljer droger straffad, förslagsvis med fängelse som påföljd.

Jag har fortfarande inte sagt att jag inte vill ha någon försäljning alls.
Citera
2014-06-04, 21:31
Medlem
Bertil85s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bertil85
Du kan ju gå in på valvakan i direktsändning och skrika något som LEGALIZE MJ...

Gå in på valvakan som är för Moderaterna och Socialdemokraterna.

Förmedla ert budskap så skall ni blir omtalade.

Politiker skall styras när de blir styrda.

Alltså på valvakan.

Mvh...
Citera
2014-06-05, 18:10
Medlem
Acidiferouss avatar
Jag använder "substanser" väldigt sporadiskt, dvs 1-5 gånger under kanske en 2-årsperiod. Det innebär att jag inte är lika borta i skallen som er andra vänstervridna fjortisar, manshatare, felinformerade "feminister", kommunister, verklighetsfrånvarande miljömuppar och rasister så därför röstar jag självfallet, tveklöst och med en stolthet som Hitler hade mördat för att få känna, på Alliansen! Närmare bestämt Moderaterna! Det finns inget annat alternativ.

FUUUUUUUUUUUUUUUU............
Citera
2014-06-05, 23:23
Medlem
orrecrists avatar
Jasså KvasiOrko det blev en tråd om detta till sist, har för mig att vi hade en liten debatt i en annan tråd om politik för en tid sedan, för offtropic skrev du till sist & här är resultatet?!

OnT: För mig är valet såklart självklart, åt vänster eller möjligen MP, va annars!! Jag brukar i regel enbart hallucinogener & de har möjligt fått min medkänsla att växa nått enormt på senaste tiden, har väl kanske en viss grund också såklart som dom flesta människor, men tycker ändå att hallucinogenerna har fått min syn på politik att klarna. Min politiska övertygelse har även den förstärkts avsevärt mycket pgr av måttligt bruk av hallucinogener. (kanske har lite med åldern också)

Edit: Att ge alla politiska ledare, själsliga & världsliga ledare & andra på nått sett högt uppsatta & styrande människor en tung psykedelisk tripp borde få vara mera regel än undantag i framtiden innan dom går i i rollen som maktens människor.
Citera
2014-06-05, 23:31
Medlem
SyphaXs avatar
Klassiskt liberala partiet är det enda alternativet om man är för frihet och självbestämmande över sin egen kropp.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in