Som rubriken lyder så har jag en "squirtande" flickvän och vi ska snart åka till turkiet. Tror ni man kommer få skit om lakan, madrassen och alternativt handukarna luktar "sex" när man är där?
Har provat med två dubbelvikta handukar plus lakan och trots det blir madrassen fortfarande blöt. Det jag gör hemma för att inte sova i det blöta är att vända madrassen så att vätskan "torkar in" under natten. Det jag egentligen vill säga med detta stycke är att oavsett vad jag gör kan vi inte undvika att madrassen kommer bli blöt.
Vad tycker ni att vi ska göra? Ha sex i duschen under en vecka, avstå från sex eller tror ni inte att de bryr sig hur deras madrasser ser ut? Annat alternativ?
(Visste inte om jag skulle placera inlägget under "Erotik och sexualitet" eller under "Resor", så någon modd får gärna flytta inlägget dit det passar bäst.)
Edit, någon som har erfarenhet själv?
Senast redigerad av vargarna 2014-06-03 kl. 23:53.
Antar att du verkligen menar "Sex on the beach" och inte drinken. Tror dock inte att det är så välkommet där bland alla turister. Om det inte finns ett avlägset ställe på stranden? Planerar på Alanya btw.
hahahah detta har jag varit med om, men då var det inte så väntat och de luktade ganska mycket
Tror det var näst sista dagen på resan men de sa inget iaf :P
Kom det mycket då? Under ett medellångt samlag (Cirka 30 - 45 min) kan min flickvän spruta cirka 3 - 5 dl. (Har självklart inte mätt med något mått men det är min gissning)
En halvliter per gång?? Fan va fräsch er säng måste va...
Vore jag du skulle jag ta med några meter byggplast att lägga i sängen ovanpå lakanet, men under en handduk. (det skulle jag troligen ha hemma med).
Se sen till att gumman ligger i solen hela dagen på endast kaffe och ren sprit som flytande intag. Det borde dränera kroppen på ett par dagar.
På valfritt apotek finner du dukar som är till för sängvätande barn. Umgicks med en riktig spruta ett tag och de här dukarna gjorde under. Suger åt sig "allt" på nolltid! Ta med ett par paket med såna så borde ni vara golden.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!