2014-06-03, 14:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av risaetarn
(FB) Åkte fast på E

och lärdomen från den tråden är att man aldrig ska erkänna för polisen oavsett hur "trevliga" de verkar vara...

säger inte att han garanterad hade blivit friad om han kört på "jag blev drogad" men då finns det iaf en chans
Citera
2014-06-03, 14:50
Medlem
Jokerswes avatar
Ja, kotlettfrisyrerna kommer finnas där, WOO-brudar, turkar, muppar. Ja i princip alla typer av människor kommer finnas där, även fast jag dock kan hålla med om att kotlettfrisyrerna är överrepresenterade så syns de knappast vid scenen, de står hellre utanför och glassar eller på VIP-området då de knappt har någon koll på EDM-scenen utan möjligtvis mainstream artisterna
Citera
2014-06-03, 15:25
Medlem
usmccs avatar
hellre kotletterna än massa bråkiga blattar som ska hävda sig. Kommer de nära min flickvän så blire bråk
Citera
2014-06-03, 15:37
Medlem
TintinoDbambinos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Buutchlol
Tyvärr kommer det folkslaget dyka upp på alla event som liknar Summerburst
Jo det är sant och jag citerar nu alla som kommenterat detta.
Väl på plats kommer det ändå inte spela någon roll, då det enda som gäller är att kröka och stöka på dansgolvet!
Citera
2014-06-03, 16:15
Medlem
Grymt nöjd med helgen, trots en helt hänsynslös bakfylla bestående av 39 graders feber och att hela festivalen genomfördes med en fot stor som en vattenskalle, lyckades såklart stuka foten på första spelningen. Tyckte man kunde se förbättringar detta året, kändes helt klart mer smidigt. Har inte så stora minnen från någon akt men minns att jag upplevde en stark känsla av eufori på DV&LM så något måste de ha gjort bra där. Ganska avdankad avslutning av Guetta. Likgiltig känsla på avslutningen, väldigt stora kontrast från Axwells förra året.

Bäst: Hardwell, DV&LM och Showtek. Alla sjukt sexiga tjejer överallt. Me gusta. De hederliga dagsfyllorna där omåttliga mängder öl hinkades.

Sämst: Guettas avslutning. Trycket som uppstod när man skulle ta sig ut, fick lite katastrofala tankar a la The Station/Hillsborough när man såg alla aggressiva människor som inte riktigt förstår att allt blir en fet ketchup-effekt och en köttmur som inte går att stoppa.

Ses nästa år, trevlig sommar!
Citera
2014-06-03, 16:17
Medlem
Sativamannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av qirtero
Tycker basen på main stage var helt värdelös, kanske för att jag stod längst fram men det var knappt någon bas, vibrerade lite bara...

Såg en del folk som blev tagna, några eade snubbar som var helt borta och stod vid sidan utanför folkmassan såg jag bli plockade, står man utanför folkmassan när man är så borta så får man fan skylla sig själv.

Tar man något på SB så får man hålla sig i mitten av folkmassan tills man landat å är hyffsat normal, såg flera personer i bar överkropp och brillor bli tagna till sidan och vakter kollade i deras ögon och pratade med dom m.m. stod även civilare utanför som plockade folk som gick ut och knarkade.

Haha jag hängde ett tag med den ligan, riktigt sköna peeps. Var själv brutalt nära på att torska vid vatten-ståndet. Någon brud tyckte väl jag såg obehaglig ut och bestämde sig för att peka ut mig till vakten. Dock var jag med på noterna och dansade mig in i folkmassan igen.

Första vågen sköljde över mig när Angello drog igång Tear the roof up, kunde inte bli mycket bättre.
Citera
2014-06-03, 17:19
Medlem
Buutchlols avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TintinoDbambino
Jo det är sant och jag citerar nu alla som kommenterat detta.
Väl på plats kommer det ändå inte spela någon roll, då det enda som gäller är att kröka och stöka på dansgolvet!

Word. Palla vara bitter liksom

Citat:
Ursprungligen postat av BrorGertrud
Vad är grejen med att de som går på Summerburst ska ta på sig finaste skjortan och vara mer välklädda än på finrestaurang? Måste bli brutalt lökigt om man inte står och pimplar bärs genom hela eventet, vilket känns ganska tråkigt.

Skjorta är faktiskt assoft att ha på sig när det är varmt imo. Kavla upp ärmarna och knäpp upp en eller två knappar så blir lökarna minimala!
Senast redigerad av Buutchlol 2014-06-03 kl. 17:27.
Citera
2014-06-03, 17:56
Medlem
Någon som har koll på hur biljetterna fungerar? Antar att det är ett armband man får och att när man köpt 2-dagarsbiljett är man bunden till båda dagarna efter att ha satt på sig armbandet (så man inte säljer vidare).
Men går det att klippa upp bandet och sedan limma på lite snyggt på någon annan?

Har nämligen en vän från Tjeckien som tänkte haka på dit på fredagen, men hon måste vidare på lördagmorgon, och nu finns det endast 2-dagarsbiljetter att köpa.
Citera
2014-06-03, 18:24
Medlem
GosigKamels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kelsner
Någon som har koll på hur biljetterna fungerar? Antar att det är ett armband man får och att när man köpt 2-dagarsbiljett är man bunden till båda dagarna efter att ha satt på sig armbandet (så man inte säljer vidare).
Men går det att klippa upp bandet och sedan limma på lite snyggt på någon annan?

Har nämligen en vän från Tjeckien som tänkte haka på dit på fredagen, men hon måste vidare på lördagmorgon, och nu finns det endast 2-dagarsbiljetter att köpa.
I år kände dom och drog i armbandet båda dagarna vid entren, så det kan nog bli knepigt att limma på det lite snyggt
Citera
2014-06-03, 20:18
Medlem
Vissa lyckades, andra inte....

https://www.youtube.com/watch?v=Z4f06f8xtdM
Citera
2014-06-03, 21:27
Medlem
Cpt.Obviouss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BrorGertrud
Vad är grejen med att de som går på Summerburst ska ta på sig finaste skjortan och vara mer välklädda än på finrestaurang? Måste bli brutalt lökigt om man inte står och pimplar bärs genom hela eventet, vilket känns ganska tråkigt.

Du har ju uppenbarligen inte dragit på dig en linneskjorta, bland det skönaste du kan ha en varm sommardag! Det är väl det som är grejen med Summerburst också.. att det inte är och kommer aldrig bli lika grisigt som Hultsfred, Tomorrowland m.fl.
Citera
2014-06-03, 22:38
Medlem
usmccs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jdahl
Vissa lyckades, andra inte....

https://www.youtube.com/watch?v=Z4f06f8xtdM

Aj?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera